volvo kestävä??!!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

Ramblerihan se :!:
tässä vielä pari (helppo) tunnistuskisaan :D
Kuva

Kuva
jäsen no: 1328 (2001-
900i 1993 X 3 KPL .9-5 2005
tommij
"Hölösuu"
Viestit: 1376
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 13:38
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tommij »

Ylempi lienee Audi, alempikin tutun oloinen, muttei muistu mieleen kyllä mikä. Eiku joo, Pösö?

Asiantuntevammat saa kertoilla mallit.
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

oikein taas :wink:
jäsen no: 1328 (2001-
900i 1993 X 3 KPL .9-5 2005
Aaviita
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 18:31
Paikkakunta: 33310

Viesti Kirjoittaja Aaviita »

Toi Pögötti on vissiin 403.
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Y Lempi on Audi , tossa audiss muuten on levyjarrut akselilla????

alempi on Geugeot 403 Farmari
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
anaconda
"Hirsch"
Viestit: 870
Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 20:52
Paikkakunta: syyläri city

Viesti Kirjoittaja anaconda »

mitä nyt pikku pintanaarmuja vaan noissa :lol: ja kukkiihan ne perunatkin :lol:
bmw e46 alias proteesi
Baas900
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 21:49

Viesti Kirjoittaja Baas900 »

Jokainen auto ruostuu, siitä ei pääse mihinkään. :)

Aikoinaan mulla oli -83 900 GL, ja peräosaa pystyi kyllä sanomaan ruosteettomaksi, kun siellä ei ollut enää yhtään peltiä jäljellä, joka olisi voinut ruostua. :)

Vanhasta Mitsubishistä repesi ajon aikana taka-akseli puoliksi irti. Oli hieman päässyt korroosio iskemään. Taka-akseli vieläpä kaikenlisäksi kääntyi osittain "alle", joka sai aikaan käsijarruvaijereiden lukittumisen. :)
Ojaanhan sitä pyörähdettiin, onneksi talvikelillä.

Asconasta tuli takaiskari pyöräkotelon läpi suoraan takakonttiin, kerkesin hetken aikaa ihmetellä vetelänoloista takanurkkaa..

Corollassa sama vika kuin Asconassa, paitsi etuiskari tuli vierailemaan konetilan puolelle.

Cherrystä repesi ripustukset ajossa irti, ja pyörähti ojaan katolleen. Henkilövahingoilta onneksi vältyttiin.

Näiden jälkeen ostinkin sitten hieman uudemman auton.. :roll:
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5230
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Risto »

:wink:
Viimeksi muokannut Risto, To Maalis 03, 2011 09:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Sooooooon Audi :roll:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Avatar
Risto
"Hölösuu"
Viestit: 5230
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Risto »

:wink:
Viimeksi muokannut Risto, To Maalis 03, 2011 09:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gouldenwind
"Hirsch"
Viestit: 906
Liittynyt: Ti Loka 21, 2003 11:39
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja Gouldenwind »

audin hakusanalla tuon löysin, mutta en ala väittämään asiasta josta en tiiä :oops: Dkf..oliko se itäsaksalainen?
jäsen no: 1328 (2001-
900i 1993 X 3 KPL .9-5 2005
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Risto kirjoitti:
Firges9000 kirjoitti:Sooooooon Audi :roll:
Audi:
Kuva

DKW:
Kuva

:?: :? :?:
Katsoppas tuota kysymyksen kuvaa.
Takavalot "taipuvat " sivulle kuten, Risto, sinunkin Audi kuvassa.

DKW:ssä on vain suorat takavalot.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Etuvilkku näyttäis häämöttävän Audin tapaan kulman yli puskurin yläpuolella, kun taas DKW:ssä se oli etuloksun yläkulmassa. Sivulista on myös alempana Audissa.

Kuva
DKW F 102

Kuva
Audi 50

DKW on Audin edeltäjä. Olikos käytössä myös Auto Union -nimi. Ihan West-Deutsche - laite se oli. Itse asassa aikoinaan varsinkin moottorin osalta Saabin tahtikoneiden esikuva ja kovin kilpailija.

Kuva
# 419 Vesa Pohjalainen
Vastaa Viestiin