Uskonnot itsessään eivät sekoa politiikkaan, joskin niitä on kätevä käyttää politiikan työkaluna. Uskontojen katoaminenkaan ei tilannetta sinänsä muuttaisi, koska ihmismassojen ohjailuun ja joukkopsykoosin lietsomiseen on aina tarvittaessa löytynyt keinot, jollei uskonnon varjolla niin sitten ihmiset voidaan saada talutusnuoraan vaikka sosialismin, rotuopin tai Suuren johtajan palvonnan avulla. Vapaassa yhteiskunnassa, missä ihmiset osaavat edes jonkin verran ajatella omilla aivoillaan, tällainen ei taas yleensä onnistu sen enempää uskonnon kuin muunkaan verukkeen varjolla.Jussi kirjoitti:
Aika yksiselitteisesti voidaan sanoa että uskonnot saavat politiikkaan seotessaan aikaan paljon pahaa... oli uskonto mikä hyvänsä.
Vielä suuttumisesta
-
- "Viggen"
- Viesti:
Jaaha vai että semmosta, tervetuloa tänne pohjanmaalle uhoamaan.tomaatti kirjoitti:Jep,et ole suomalainen.Mikäpä sun historia on?rantaruotsalainen?
Jos satoja vuosia maassa asunut suku ei ole suomalainen niin en sitte tiedä.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Voihan helvettiläinen. Olen jo pitkään ihastellut, että tämä on ollut lähes ainoa tuntemani foorumi, jolla en ole nähnyt yhdenkään keskustelun menevän kovin pahasti henkilökohtaisuuksiin tai muutenkaan asiattomuuksiin, pientä asiaankuuluvaa nahistelua lukuunottamatta. Itse aiheeseen tai kirjoittajiin kantaa ottamatta, tämä keskustelu kokonaisuudessaan hipoo forumin pohjanoteerausta
.
Toivottavasti menee todella äkkiä

Tämähän on jo kerran lukitun threadin jatkoaah79 kirjoitti:Voihan helvettiläinen. Olen jo pitkään ihastellut, että tämä on ollut lähes ainoa tuntemani foorumi, jolla en ole nähnyt yhdenkään keskustelun menevän kovin pahasti henkilökohtaisuuksiin tai muutenkaan asiattomuuksiin, pientä asiaankuuluvaa nahistelua lukuunottamatta. Itse aiheeseen tai kirjoittajiin kantaa ottamatta, tämä keskustelu kokonaisuudessaan hipoo forumin pohjanoteerausta.

Vaikka itsekkin olen melkoisen jyrkkä mielipiteiltäni ja tietyissä(ehkä threadiin liittyvissäkin) asioissa ei minun päätä käännetä millään, niin joskus tuntuu porukalta unohtuvan, mielipiteistähän voi kiistellä.. sen ei tarvitse(pitäisi) mennä henkilökohtaisuuksiin. Kais se on joskus itseltäkin livennyt tunnekuohun vallassa, joten sikäli olen huono ihminen sanomaan mitään..
Senverran sanon kuitenkin, että jos olen tässä threadissa tai muualla tällä foorumilla jotakuta loukannut, niin anteeksi pyydän. Mielipideasioista ehkä olen kinannut, mutta tieten tahtoen en ole kuin yhden henkilön kanssa ottanut yhteen ja sekin on PM:nä sovittu unohdetuksi asiaksi.

Senverran sanon kuitenkin, että jos olen tässä threadissa tai muualla tällä foorumilla jotakuta loukannut, niin anteeksi pyydän. Mielipideasioista ehkä olen kinannut, mutta tieten tahtoen en ole kuin yhden henkilön kanssa ottanut yhteen ja sekin on PM:nä sovittu unohdetuksi asiaksi.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Hölösuu"
Miten ihmisen alkuperä voi määrittää sen mitä ihminen on
Se mua on ihmetyttäny eniten näiden "Suomi suomalaisille"-ihmisten ajatusmaailmassa
Ainakin itselleni ihmisten teot ovat enemmän niitä asioita, jotka määrittävät sen millaisena ihmistä pidän. Sukujuuriaan kukaan ei ole varmasti valinnut
Eli lähinnä kanssa tarkotus sanoutua irti tollasesta "suomi suomalaisille" höpötyksistä, vaikka kritisoinkin islamia aika paljon tässäkin ketjussa... Mutta kuitenkin tulen myös jatkossa viettämään laatuaikaa ulkomaalaisten frendieni kanssa, ja jos heidät pois vietäs, lähtis samalla iso osa elämää
Upeita ihmisiä uskontokuntaan, ulkonäköön tai muuhunkaan katsomatta
Nojoo, mun mielestä meni jo niin alle kaiken arvostelun tää topic, että vois tosiaan sitä lukkoa laittaa...

Ainakin itselleni ihmisten teot ovat enemmän niitä asioita, jotka määrittävät sen millaisena ihmistä pidän. Sukujuuriaan kukaan ei ole varmasti valinnut

Eli lähinnä kanssa tarkotus sanoutua irti tollasesta "suomi suomalaisille" höpötyksistä, vaikka kritisoinkin islamia aika paljon tässäkin ketjussa... Mutta kuitenkin tulen myös jatkossa viettämään laatuaikaa ulkomaalaisten frendieni kanssa, ja jos heidät pois vietäs, lähtis samalla iso osa elämää

Nojoo, mun mielestä meni jo niin alle kaiken arvostelun tää topic, että vois tosiaan sitä lukkoa laittaa...

Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Lähinnä kai kultturierot ja kahden eri kulttuurin kohtaaminen voi aiheuttaa ongelmia. Sehän on sitten taas yksilöstä kiinni kuinka sopeutuu uuteen maahan ja sen tapoihin. Ja kuinka se maa sopeutuu tähän uuteen ihmiseen.Rommitommi kirjoitti:Miten ihmisen alkuperä voi määrittää sen mitä ihminen onSe mua on ihmetyttäny eniten näiden "Suomi suomalaisille"-ihmisten ajatusmaailmassa
![]()
Aki Peltola #1132
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Taas karkaa aihe joten lukko iski ja kirjoittajat ottavat viimeviikonkin lääkkeet.
Nyt saatte vähän skarpata muuten iskee bannia ja henkilöt jotka värittivät tätäkin keskustelua taas asiattomilla viesteillään miettivät hetken itsekseen.
Nyt saatte vähän skarpata muuten iskee bannia ja henkilöt jotka värittivät tätäkin keskustelua taas asiattomilla viesteillään miettivät hetken itsekseen.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta