Mitä tarkoitat? Eikös NG satkussa ole vielä mekaaninen mittari.Mimmi kirjoitti:Elektroninen näyttö ei ole lukeman tarkkuden mitta.
KePö:n puolella oli pari NG satkua alle 3000 eur.
Svc kirjoitti: Mitä tarkoitat? Eikös NG satkussa ole vielä mekaaninen mittari.
Kyllä tuossa haiskahtaa jo pienet ennakkoluulot, alkupään astrat tosiaan oli melko ruostepommeja mutta tilanne parani huomattavasti 95 tai 96 joita jo tuohon hintaan löytyy vaikka kuinka.Svc kirjoitti: Oma vaatimus on lisäksi vähän ruostuva. Tämä karsii pois Opelit.
Escort, Golf ja Ibiza ovat jo olleet. Sinänsä ihan kelpo autoja.
Eikä edes ihan pienet.tetammi kirjoitti:Kyllä tuossa haiskahtaa jo pienet ennakkoluulot, alkupään astrat tosiaan oli melko ruostepommeja mutta tilanne parani huomattavasti 95 tai 96Svc kirjoitti: Oma vaatimus on lisäksi vähän ruostuva. Tämä karsii pois Opelit.
Oikeastaan lähes kaikki yli 10-15 vuotiaat autot pitää luokitella oletuksena ruosteisten kategoriaan.Aksu900 kirjoitti:Juu ja kaikki OGsaabit.
OT: Ai ei vai?? Voin sanoa että yli 10v vanhat japanilais autot (ja uudemmatkin) ruostuu todella hyvin.Ystonnari kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=705367
ei ruostu, loistava ajaa, halpa, vähän ajettu. Itse ajoin tuommoisella vähän tuoreemmalla vuosia ja moottorikin kävi atomeina. Hyvin suunniteltu ja valmistettu automerkki. Loistava automalli.
Xantia ja Accord ovat aivan eri planeetalta myös kokonsa puolesta. Itsellä ollut molemmat. Kumpikin (myös santtu) oli lähes täysin ruosteettomia. Oletko nähnyt ruosteisia 92-94 Accordeja muka liikenteessä, ei ne ruostu kovin helposti. Ihan turhaa puhua "japseista" yleisesti, tojotat kyllä ruostuu, hondat pääsääntöisesti ei. Kyllä japsien eduksi menee tämä sähköpuolikin, vertaa esim.ND vs. Bosch-laatua, vaikka kuinka Saabilla itse ajetaankin.fforslund kirjoitti:OT: Ai ei vai?? Voin sanoa että yli 10v vanhat japanilais autot (ja uudemmatkin) ruostuu todella hyvin.Ystonnari kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=705367
ei ruostu, loistava ajaa, halpa, vähän ajettu. Itse ajoin tuommoisella vähän tuoreemmalla vuosia ja moottorikin kävi atomeina. Hyvin suunniteltu ja valmistettu automerkki. Loistava automalli.
Sitikassakin on sinkittyt pellit mutta kyllä nekin ruostuu.
Tuohon hintaluokkaan en ostaisi kuin hyväkuntoista og900 tai 99,90...![]()
Ovat kuitenkin lähes samankokoisia kuin Xantia tai Accord.tms.
On nähty näitäkin ruosteisena liikenteessäYstonnari kirjoitti:92-94 Accordeja muka liikenteessä, ei ne ruostu kovin helposti.
Mitä eroa on Hondan ja Tojotan pelleissä? Ihan yhtä hyvin ne molemmat ruostuu.. Se on auton hoidosta kiinni miten ne ruostuu, pätee myös saabeihin vaikka niissä sentään on paksummat pellit, eikä ruostuvaa alumiinifoliota.Ystonnari kirjoitti:Xantia ja Accord ovat aivan eri planeetalta myös kokonsa puolesta. Itsellä ollut molemmat. Kumpikin (myös santtu) oli lähes täysin ruosteettomia. Oletko nähnyt ruosteisia 92-94 Accordeja muka liikenteessä, ei ne ruostu kovin helposti. Ihan turhaa puhua "japseista" yleisesti, tojotat kyllä ruostuu, hondat pääsääntöisesti ei. Kyllä japsien eduksi menee tämä sähköpuolikin, vertaa esim.ND vs. Bosch-laatua, vaikka kuinka Saabilla itse ajetaankin.fforslund kirjoitti:OT: Ai ei vai?? Voin sanoa että yli 10v vanhat japanilais autot (ja uudemmatkin) ruostuu todella hyvin.Ystonnari kirjoitti:http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=705367
ei ruostu, loistava ajaa, halpa, vähän ajettu. Itse ajoin tuommoisella vähän tuoreemmalla vuosia ja moottorikin kävi atomeina. Hyvin suunniteltu ja valmistettu automerkki. Loistava automalli.
Sitikassakin on sinkittyt pellit mutta kyllä nekin ruostuu.
Tuohon hintaluokkaan en ostaisi kuin hyväkuntoista og900 tai 99,90...![]()
Ovat kuitenkin lähes samankokoisia kuin Xantia tai Accord.tms.