Mikäli en nahkahousunkieltä ihan väärin ymmärrä alkaa venäläisen "mersun ja bmw:n tappajan" myynti saksassa. Hinta 14990 eur...kehoitan katsomaan myös foto-shöyn ko autosta....huhhuh kyllä on firman johtokunnalla oltava melko rutkasti iljits lenin-aatetta veressä jos edes keskijohtajalle tälläinen hankitaan (tai yksityiselle kuluttajalle saa myyjä kaata melko monta stolischnajaa myyntipuheen lisukkeeksi, että kauppa syntyy..)
Viimeksi muokannut pertti666, To Maalis 11, 2004 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jotenkin ristiriitainen olo tulee tuosta. Toisaalta se on jollain tavalla hieno, mutta toisaalta taas helvetin ruma. Alusta ainakin on korkeudeltaan sopiva venäläisille teille.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja
Minustakin nuo volgat ovat aina olleet, miten sen sanoisii, rumankomeita. Varsinkin semmoiset mustat kromimaskilla. Ehkäpä tuota pitäisi verrata Ladaan, eikä bemareihin.
Ässä kirjoitti:Minustakin nuo volgat ovat aina olleet, miten sen sanoisii, rumankomeita. Varsinkin semmoiset mustat kromimaskilla. Ehkäpä tuota pitäisi verrata Ladaan, eikä bemareihin.
niin pitäiskin, mutta venäläinen insinööri on yrittänyt tehdä edustusautoa kuitenkin ...
Mutta hei miettikää myös tuota hintaa! 15 kiloerkkiä uutena!!!
Eli jos Suomessakin saisi tuolla hinnalla, niin kyllä joku varmaan sentään innostuisi. Puutteineenkin ja koomisuuteen asti ristiriitaisilla yksityiskohdillaankin se on kuitenkin ISO auto tuolla hinnalla!
Kunhan saavat sen modernimmalla korilla varustetun (tämähän perustuu vieläkin neuvostoaikaiseen koriin) mallin myyntiin, niin voi ainakin Daewoon ja muiden vastaavien markkinoita jo heilutella...
voih.. voin vain kuvitella tuon tekniikan.. "digitaalinäyttöjä" ja melko varmasti putkitekniikkaa..toisaalta,varmasti viimeisiä autoja jotka liikkuvat viimeisen ensimmäisen ydinsodan jälkeen? tai siis laitteita jotka liikkuvat
itse suosin svetlanan putkii tällä hetkellä