Alkoi tekemään mieli E34 M5:sta..
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Makuasia, jotenkin en osaa nähdä e34:n kojelautaa kovin rumana, itseäni kiehtoo tietynlainen askeettisuus (kuten esim. Porsas 911:n kojelaudassa).Frostgrey kirjoitti:Sisältä tuo E34 koppanen on todella kuppasen näköinen, vähän kuten 740 volvo, kojetaulu on kuin kakkosnelosta koottu.
Mutta tälläisiä kommentteja lisää helpottamaan akuuttia kuumettani
Lähinnä nuo M5-sivut olivat niin mainiosti toteutetut että huh huh, tuollaisen tietopankin kun saisi aikaan esim. tonnarista
Ja kaikissa vertailuissa ja koeajoissa autoa kyllä kehuttiin maasta taivaisiin, eli en jaksa uskoa että se on oikeasti huono (ainakaan ollessaan ehjä, mutta sama homma koskee Saabejakin, ja Saabien ehjeydestä minulla ei ole juurikaan kokemuksia )
Mutta nyt on Sabat ehjiä ja pelaavat kunnolla, siksi tekisikin mieli hankkia uusi murheenkryyni
Edit: kyse olisi kuitenkin sekakäytöstä, eikä missään nimessä Saabien hylkäämisestä, vaihtelu virkistäisi
On tuo m5 ihan hieno peli, ja koetaulukin on bemareissa lähes saapsien tasolla. Mutta työkaverilla on aika hurja peli, osittain rakenteilla.
Opel Senator 4.0 24v Irmscher. Tulossa remmiahdin.... Vakiona 270-279hv (en muista aivan tarkkaan viimeisintä numeroa), tilaa mukavasti ja kaikki mahdolliset herkut mitä on 15 vuotta sitten saanut. Ainakin melkein. Peruutustutkaa tuossa ei ole. Ei mikään huono peli vaikka opel onkin.
Ja toimii TOISTAISEKSI.
Opel Senator 4.0 24v Irmscher. Tulossa remmiahdin.... Vakiona 270-279hv (en muista aivan tarkkaan viimeisintä numeroa), tilaa mukavasti ja kaikki mahdolliset herkut mitä on 15 vuotta sitten saanut. Ainakin melkein. Peruutustutkaa tuossa ei ole. Ei mikään huono peli vaikka opel onkin.
Ja toimii TOISTAISEKSI.
Ei riemulla rajaa kun turbolla ajaa.
#2742
ng900 Turbo
#2742
ng900 Turbo
Tuosta audista sen verta, että kaverin kaveri on Lahdessa Laakkosella VW/Audi huollossa ja kun kyselin mikä ko. konsernin tuotteista olisi kannattava, tokaisi vaan, että makuasia sano koira kun pe***ttä nuoli, muttang900aero kirjoitti: Onko porukalla kokemusta Audi A8 4.2 Quattro tiptronicista? Sellainen ei näyttäisi maksavan paljoakaan Saksassa, ja olisi nelivetoisuutensa ja kunnollisen varustelutasonsa vuoksi kaikin puolin järkevä ja hyvä käyttöauto. Teknisten tietojen mukaan kulutuslukemat näyttävät olevan 2.3 -turbotomaattitonnarin luokkaa
jos jollain uudemmalla S-mallilla tai A8:lla tuun kyselee huoltoa niin kaveruus loppuu siihen . Maksaa kuulemma huollot jumalattomasti ja jos on jotain vikaa niin ekaksi sähkömies viettää auton kanssa muutaman tunnin "laatuaikaa". Jos rahaa on niin siittä vaan
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Yhdyn samaan kommenttiin. Helvetin kallis ylläpitää . Jarrulevyt ja palat maksaa niin paljon vag tiskillä että en sanotuksi saa. Tuohon lisää vielä kivat saksalaiset laadukkaat preemium öljyvuodot niin eiköhän se tonnari rupea olemaan kiva peli..
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Ok, eli pahimmassakin tapauksessa ovat ihan linjassa perus-Saabin kanssaTri-Lo kirjoitti:Voivat varmasti, pahimmassa tapauksessa. Muttei kyllä Saabin, jos minulta kysytään..ng900aero kirjoitti:Maksaakohan M5:n vuotuiset korjauskulut yli 4 kiloeuroa?
No mukava tietää ettei autoilu tule korjauskustannuksiensakaan osalta nykyistä kalliimmaksi
Ämmä hankittu
M5 on parkkiruudussa. Onhan se aivan erilainen auto kuin esim. og900 Aero, jopa siinä määrin että suora vertailu ei ole kummallekaan järkevää. Totta kai 3.8-litrainen 347hv liikuttaa isompaakin malmikasaa tarvittaessa, mutta jos on tarve liikkua maantiellä 100-140 km/h niin kyllä tuolla ex-Aerollakin oli paljon annettavaa. Painoero ja hyvin toteuttu turbo-moottori tuovat paljon ominaisuuksia, samoin kunnossa oleva alusta. Syvällisempaa analyysia on hiukan vaikea antaa, tuolla 3.8:lla takana hiukan yli 200km ja 3.6:lla ehkä parisenkymmentä.
Oli vain sellainen projekti saada tuo auto, että ei aivan heti uudestaan..eikä se edes ole ohi. Pari turboa tuohon kutvoseen, niin kyyti olisi melkein täydellistä. Harmi vain, että Alpina B11:et ovat niin turkasen kalliita ja uusia ei tule; Alpina on ilmeisesti entistä enemmän mukavuus-suuntautunut.
Siinä äMMän vieressä on edelleen Saab 900, jos jotakin jäi vaivaamaan..
Oli vain sellainen projekti saada tuo auto, että ei aivan heti uudestaan..eikä se edes ole ohi. Pari turboa tuohon kutvoseen, niin kyyti olisi melkein täydellistä. Harmi vain, että Alpina B11:et ovat niin turkasen kalliita ja uusia ei tule; Alpina on ilmeisesti entistä enemmän mukavuus-suuntautunut.
Siinä äMMän vieressä on edelleen Saab 900, jos jotakin jäi vaivaamaan..
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
-Kaverin S4 Avanttiin maksoi etujarrupalat alennuksilla 300e/sarja.900i kirjoitti:Yhdyn samaan kommenttiin. Helvetin kallis ylläpitää . Jarrulevyt ja palat maksaa niin paljon vag tiskillä että en sanotuksi saa. Tuohon lisää vielä kivat saksalaiset laadukkaat preemium öljyvuodot niin eiköhän se tonnari rupea olemaan kiva peli..
Elämä on.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
Työkaverilla oli aikoinaan M5. En noista bemarien korimalleista ymmärrä, mutta oli vuosimallia 99 eli kai uudempi kuin e34. 400 heppainen piti oleman.
Siinä yksilössä ainakin olivat vuotuiset korjauskustannukset melko hulppeat, kun joutuin tekemään melko suuren moottoriremontin ynnä muita pienempiä remppoja.
Ison remontin aikana auto oli kaikkiaan melkein kaksi kuukautta pajalla vissiin kolmessa eri kaupungissa kun ei meinannut osaamista löytyä.
Tyyppi myi ämmäläisen pois kun muutti Suomeen ja uitti tilalle vähän vanhemman 540:n. Siitä sitten meni toiseen kanteen johtava öljykanava tukkoon ja taas meni kuulemma pari tiliä sileäksi...
Siinä yksilössä ainakin olivat vuotuiset korjauskustannukset melko hulppeat, kun joutuin tekemään melko suuren moottoriremontin ynnä muita pienempiä remppoja.
Ison remontin aikana auto oli kaikkiaan melkein kaksi kuukautta pajalla vissiin kolmessa eri kaupungissa kun ei meinannut osaamista löytyä.
Tyyppi myi ämmäläisen pois kun muutti Suomeen ja uitti tilalle vähän vanhemman 540:n. Siitä sitten meni toiseen kanteen johtava öljykanava tukkoon ja taas meni kuulemma pari tiliä sileäksi...