Hirsch taxi ?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Green Goblin
Matalapaineturbo
Viestit: 151
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 12:16
Paikkakunta: Villähde

Viesti Kirjoittaja Green Goblin »

eilen satuin näkemään uuden 9-5 sedanin lahdessa taksijonossa!!! itse olin autolla liikenteessä ni ei päässy kokeilee kyytiä harmi... oli sellainen tummansininen ja näytti kyl hyvältä!!! tietää ainaki millä autolla lähtee lahdesta pois jos tulee tarvetta:) :)
9-5 2.4T steg 4
og900 aero -87
Jäsen #2604

-Ken leikistä suuttuu, ottakoon diapamin!-
Zeikkari
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 05:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hirsch taxi ?

Viesti Kirjoittaja Zeikkari »

Tomi9000T kirjoitti:Olisko meninkiä moiselle ?


Jos asiakas olisi Saabisti ja tietäisi että Helsinki, Vantaa , Espoo ja lähi alueella olisi saatavilla Hirsch taxi , olisiko se mitään ?

Mutta jos olisi saatavlilla Farkku Aero 305 Hirsch , 18 " vanteilla , muutenki asiallisella näkyvyydellä.

Niin olisiko sillä markkinaa jos alla 305Hv taxi mutta silti ajaa rajoitusten mukaan.Eli pointtina olisi se että pääsee LAATU autolla kotiin joka olisi jopa mahdollisessa tilanteessa nopea eli HIRSCH.


Kommenttia....
Kyllä Hirsch:llä olis kiva tehdä töitä, mutta saattais olla kiusaus laittomuuksiin :P Ja vois kyllä saada jonkun saabistin "kanta-asiakkaaksi".

Mutta ei oikeasti ole kyllä taloudellisesti mitenkään järkevä valinta taksi ajoon. Tietysti jos autoilijalla on ns. pakka kondiksessa, niin mikäs siinä.

Kerran kävin kysymässä Variston Länsiautossa 9-5 taksiin myyjä sanoi kyllä mielellään myyvänsä, mutta ei uskaltanut luvata että huolto toimii ammattiliikenteen vaatimuksien mukaan. Mersulla ja Volvolla on kumminkin oma organisaatio takseille, jolla voivat taata toimivat huollot.
Myös 2-3v vanhan ja 200-400 Tkm ajetun Saabin jälleenmyyntiarvo voi olla aika olematon, varusteistahan kukaan ei vaihdossa hyvitä mitään.

Taitaa täällä Helsingin ja Lähitaksin alueella Saabit jäädä yhteensä alle 10kappaleen. :( Joskus 80- ja 90-luvun taitteessa kuulemma oli tonnareita suhteellisen paljon, silloin Konalan kauppias taisi panostaa takseihin.
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

Taloudellisesti ei varmaan ole kauhean järkevää ajaa jollain 9-5 Hirsch wagonilla. Mutta syythän voi olla ihan muut, kuten se että jättää auton itselle vaikka sen 3 vuoden jälkeen ku autosta ei enää tarvitse maksaa alveja takaisin :D
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Vastaa Viestiin