En oo Kirkkokadun teboilille menossa toista kertaa

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

En oo Kirkkokadun teboilille menossa toista kertaa

Viesti Kirjoittaja saab87 »

oiski saabissa nii iso tankki että sais tankattuu 120€ perkele. kahteen kertaan o tililtä velotettu 60€ ja takaisinha sitä ei millää haluta maksaa. iha mukavalta tuntuu tällee opiskelijastaki :evil:
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

No jos kahteen kertaan velottavat, niin luulis olevan kaks sun allekirjottamaa kuittiakin :roll:

Olen kyllä ollut siinä uskossa, että luottokortilta veloitetaan vaan kerran, vaikka sitä peräkkäin erehtyskin höyläämään kaks kertaa :roll:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Rommitommi kirjoitti:No jos kahteen kertaan velottavat, niin luulis olevan kaks sun allekirjottamaa kuittiakin :roll:

Olen kyllä ollut siinä uskossa, että luottokortilta veloitetaan vaan kerran, vaikka sitä peräkkäin erehtyskin höyläämään kaks kertaa :roll:
tankkasin automaatilla. ei allekirjotettuja kuitteja
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Pyydä niitä näyttämään kellon ajat milloin olet tankannut ja kun käy ilmi että samalla sekunnilla olet muka kahdella letkulla liruttanut saman määrän niin puolet rahoista takas.
9000CS 2,3
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Saappi Kuski kirjoitti:Eihän tuossa ole mitään tolkkua. Pyydä niitä näyttämään kellon ajat milloin olet tankannut ja kun käy ilmi että samalla sekunnilla olet muka kahdella letkulla liruttanut saman määrän niin puolet rahoista takas.
miu pitää viijjä heille tiliote missä näkyy se että o kaks kertaa velotettu :evil: eli jouvvun oottaa ensi sitä että se siirtyy katevarauksista näkyviin... yhen kerran se siellä jo näkyy... mut pankkitäti oli soittanu sinnne missä näkyy missä on käytetty ja millo ni siellä on teboil 2x samalta päivältä ja tasan oon yhen kerran siellä sinäpäivänä/eläissäni käyny
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

9-5T kirjoitti:Katevaraus voi tulla helposti kahteen kertaan mutta harvemmin itse veloitus, onko raha mennyt tililtäsi tai vasta katevaraus? Jos pelkkä katevaraus soita pankkiin niin poistavat sen.
rahatki ovat kahteen kertaan vieneet :|
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

saab87 kirjoitti:
9-5T kirjoitti:Katevaraus voi tulla helposti kahteen kertaan mutta harvemmin itse veloitus, onko raha mennyt tililtäsi tai vasta katevaraus? Jos pelkkä katevaraus soita pankkiin niin poistavat sen.
rahatki ovat kahteen kertaan vieneet :|
Saattaa näkyä nettipankissa, että olisi kahteen kertaan mennyt, mutta maltahan nyt mieles...

Nimim. itse luulin saman källin käyneen Rantakylän ST1:llä
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

tknummelin kirjoitti:
saab87 kirjoitti:
9-5T kirjoitti:Katevaraus voi tulla helposti kahteen kertaan mutta harvemmin itse veloitus, onko raha mennyt tililtäsi tai vasta katevaraus? Jos pelkkä katevaraus soita pankkiin niin poistavat sen.
rahatki ovat kahteen kertaan vieneet :|
Saattaa näkyä nettipankissa, että olisi kahteen kertaan mennyt, mutta maltahan nyt mieles...

Nimim. itse luulin saman källin käyneen Rantakylän ST1:llä
mut tää o jo pankin kans selvitelty... rahat o menneet kahtee kertaan...
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Käy hakemassa pankista tiliote, antavat yleensä vielä allekirjoitetun. Ei tarvi odotella, että postilaatikosta putkahtaa.

Niin ja jatkossa ota kuitti automaatista tankkauksen jälkeen.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Liekkö tuo aseman vika on että veloitettu 2 kertaan.Koneellisesti nuo menee etiäpäin ja kone kait sen veloittaa tililtäsi pankissa.Opetteles ottaan kuitti tankkauksen jälkeen niin pääsee helpommalla JOS tuommoista sattuu.
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja dq »

Err..mitä se kuitti auttaa siinä kohtaa jos veloitus on mennyt kaksi kertaa? :D Tuosta kellonajastahan sen katsoo, toisaalta jos ajoissa on vaikkapa 5 min. väliä jostain syystä eikä kameraa asemalla niin aika heikoilla jäillä luistellaan. :roll:
mejole
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 08:33

Viesti Kirjoittaja mejole »

Joskus sitten toisin päin.. Tämän päivän Aamulehdestä lainattua:

Jakeluasemien ohjelmaviasta ikävä yllätys bensanostajille

STT - Rovaniemi Suuri joukko bensiinin ostajia saa pian maksaa kahden vuoden takaisia tankkauksiaan kolmen St1-jakeluaseman vian vuoksi. Rovaniemeläisten jakeluasemien maksuautomaatit jättivät vuoden 2004 aikana ohjelmavirheen vuoksi veloittamatta pankkikortilla tai luottokortilla tehtyjä ostoksia. Veloittamatta jäi yhteensä 180 000 euroa.

St1 Finlandin toimitusjohtaja Juha Kokko kertoo, että virheen jäljille päästiin kirjanpidossa, kun yhtiön tilit ja jakeluasemien automaattien raportit eivät täsmänneet. Virhe jätti tietyillä korteilla ostot välillä tilittämättä ja välillä veloitti ne normaalisti.
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

mejole kirjoitti:Joskus sitten toisin päin.. Tämän päivän Aamulehdestä lainattua:

Jakeluasemien ohjelmaviasta ikävä yllätys bensanostajille

...maksuautomaatit jättivät veloittamatta pankkikortilla tai luottokortilla tehtyjä ostoksia...
Miten niin ikävä yllätys bensanostajille?
Minä ainakin yllättyisin positiivisesti.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
mejole
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 08:33

Viesti Kirjoittaja mejole »

Defeat kirjoitti:Miten niin ikävä yllätys bensanostajille?
Minä ainakin yllättyisin positiivisesti.
Ehkä siinä tarkoitettiin, että kun joutuu maksamaan kaksi vuotta sitten ilmaiseksi saatua polttoainetta näin jälkikäteen.. mene ja tiedä??
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Mitenköhän toimitaan vaikka sellaisessa tilanteessa, kun kyseisenä ajankohtana St1:llä tankannut satunnainen kuljetusyrittäjä on saanut lafkansa kaatumaan? Ketähän siinä vaiheessa veloittaisi? :roll:

Mun mielestä toi ei muutenkaan kuulosta kovinkaan reilulta/oikealta/lain mukaan menevältä, että peritään jälkikäteen omista virheistä johtuneita maksuja?
Toisaalta Eräs Suuri Laitos on joskus tehnyt samoin, miksei myös tämäkin.. :twisted:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Vastaa Viestiin