Autoliikkeiden puutteelliset myyntitiedot

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Henna Makkonen
"Aero"
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2004 13:19

Autoliikkeiden puutteelliset myyntitiedot

Viesti Kirjoittaja Henna Makkonen »

Minua ihmetyttää suuresti mikä on niin vaikeaa isojenkin autoliikkeiden laittaa sellaiset myyntitiedot, että ainakin perusasiat tulee tietoon. Tässäkään ei ole mitään mainintaa kuinka paljon autolla on ajettu. Lisäksi Rintajoupilla taisi Porissa olla 900i -86 jossa ei myöskään ollut kilometrimäärää. Ajomäärä on kuitenkin erittäin tärkeä tieto autoa ostettaessa ja kuitenkaan sen laitto nettiin ei vaadi autoliikkeissä mitään vaivaa.


Huittisten autoliike (tai jokin sellainen siellä Huittisen Huitsin nevadassa) :evil:
Saab 99 2.0 2-OV SEDAN (LHR-639)

Esittely 2-renkaat radio lohkis
Ilmoitusnumero 105449
Hinta 200
Vuosimalli 1984
Väri met.harmaa


Tekniset ominaisuudet
Ovien lkm 2
Iskutilavuus (ccm) 1988
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Yleensä ei laiteta kilometrimäärää jos paljon ajettu = ei kiinnosta ketään...

Mua ei ainakaan kiinnosta... Muutaman kerran on tullut jopa soitettua,kun ei oo ilmotettuu, muuten en kyllä todellakaan olis soittanu :lol: :lol:

Näin ne aattelee...

Heti herää kiinnostus, että paljonkohan tollakin on ajettu, hmmm... pitäsköhän mennä kattoon/soittaa...

Taktiikkapeliä sanon minä...
Slemmy
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Marras 17, 2003 12:13
Paikkakunta: Vantaa

Tiedon panttausta

Viesti Kirjoittaja Slemmy »

Joo aivan, olen itse kokenut ylimielistä kohtelua eräältä autoliikkeeltä kun eivät edes puhelimessa suostuneet kertomaan tai selvittämään yhden vanhan ysiysin ajomäärää ym. perustietoja - totesivat vain, että sopii tulla katsomaan. Ja minähän en maakuntaan lähde kymmenien kilometrien taakse sellaista tietoa hakemaan. Annoin palautetta vielä sähköpostilla, mutta siihen ei vastattu. Mieli tekisi laittaa liikkeen nimi tähän, mutta jääköön, haastavat vielä oikeuteen.

Terveisin
Markku
Ex 9-3 Aero 2001, ex 900c -89
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Nyrkkisääntönä vois pitää, että alle 10v. autoille ei ilmoiteta kilsoja jos yli 200tkm, ja vanhemmilla yli 300tkm. Tämä ihan kokoemusperäistä tietoa. Nimim. koko ikäni aina automainoksia sillä silmällä katsonut.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin