Oh Hoh mikä A U T O ! ! !
-
Turbojubilee
- "Ruisku"
Oh Hoh mikä A U T O ! ! !
Olin tänään Ylivieskan ISO Kärkkäisellä käymässä. Sieltä pois tullessa huomasin oman autoni vieressä varsinaisen SUPER auton !
Auto oli metallin musta AUDI RS6 Avant 4,2 V8 Quatrro A. Kyllä siinä oma Saab tuntui kepoiselta tuollaisen ilmestyksen vieressä, muistin nimittäin että TM:ssä oli numerossa 2/2004 juttu kyseisetä autosta. Autossahan on vakiona 4,2 litainen V8 kahdella turboahtimella, josta lähtee tehoa peräti 331 Kw eli 450 Hv ! Ja suorituskykykin on vähintään riittävä 4,7 s 0-100 km/h ja huippunopues rajoitettu 250 km/h. Auto ei tietenkään ollut Suomesta vaan peräluukussa komeili SWE tarra.... voi voi tuollaisen auton näkee varmaan kerran eläessään ! Sen hintahan on tällä hetkellä Suomessa 147000 Euroa, jolla summalla saisi jo ostettua 3 kpl SAAB 9-5 Aero mallia ! Ei voi muuta kuin ihmetellä miltä tuollaisen auton omistajasta tuntuu ajella varsinkin täälää Suomessa, jossa vastaavia superautoja ei juuri ole. Huh huh saakohan ens yönä nukuttua ?
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
http://paistin.pannu.org/rs6
nähty Rovaniemellä 14. maaliskuuta. Vissiin Muonion testikeskuksesta ollut laatikon vaihdossa (ainakin näin etupenkillä oleva lappu kertoili). Aika kähee jäärata-auto
nähty Rovaniemellä 14. maaliskuuta. Vissiin Muonion testikeskuksesta ollut laatikon vaihdossa (ainakin näin etupenkillä oleva lappu kertoili). Aika kähee jäärata-auto
500whp.net member
500whp.net member
Re: Oh Hoh mikä A U T O ! ! !
no nyt saan mä ainakin nukuttua ensi yönä, kun 9-3 on 9-3 ja Audi on ...mikä onTurbojubilee kirjoitti:Olin tänään Ylivieskan ISO Kärkkäisellä käymässä. Sieltä pois tullessa huomasin oman autoni vieressä varsinaisen SUPER auton !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
! Ei voi muuta kuin ihmetellä miltä tuollaisen auton omistajasta tuntuu ajella varsinkin täälää Suomessa, jossa vastaavia superautoja ei juuri ole. Huh huh saakohan ens yönä nukuttua ?
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
-
Firges9000
- "Saabisti"
Jäbät kuolaa jonkun Audion vai mikä se oli, audin, no joo, perään.
Mä vain .........................Saabeista.
No voishan tollasellakin ajaa, jos joku aseella uhkais, .

Taitais normaalin kuskin ajonautinto kadota nähdessään ekan huoltolaskun.

Mä vain .........................Saabeista.
No voishan tollasellakin ajaa, jos joku aseella uhkais, .
Taitais normaalin kuskin ajonautinto kadota nähdessään ekan huoltolaskun.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Joo, noita Muoniosta tulevia ja meneviä VAG-konsernin kinnereitä näkyy myötään täällä Rollossa. Noi kuvat oli näköjään otettu Pörhön pihalla (VAG-konrenin vehkeitä myy). Vastapuolella tietä, siis siinä eka kuvassa, näkyy GM-merkkien edustaja (mm. SaabVigge kirjoitti:http://paistin.pannu.org/rs6![]()
![]()
![]()
Joo, noi "saksalaiset persereiät" ei tunnu pitävän meitä suomalaisia veron ja teiden maksajia minään. Ajavat missä sattuu ohi, välittämättä mistään (vastaantulijat, sulkuviivat, nopeusrajoitukset). Kerrankin meni 99:stä ohi kolme Audi TTquatroa, pari Audin farkkua jne. ja viimeisenä Volkkarin Polo Sdi Variant
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001