lomareissun huipennus...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
lefa42
"Saabisti"
Viestit: 3757
Liittynyt: Ke Elo 18, 2004 21:20
Paikkakunta: Kiikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Sami kirjoitti:Heti perään tuli tekstiviesti jossa syytettiin, että olen varastanut naapureilta kaikki vessapaperit, hevosen, sukat, kaksi pakettia rektaalirasvaa ja lapinläänin pyöräilykartan.
Nyt en tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. :lol:
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
ella
"Turbo"
Viestit: 285
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 22:52
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja ella »

Jaahas alkaa asia pikkuisen raottumaan :D äijä väittää siellä että minä join vielä pullollisen viinaakin siinä illan aikana :roll: yhden paukun join, loput se äijä itse. Ja kyseinen herra AA:ssa käynnit oli alunperin myös salaillut, ja nyt tietää että lähtö tulee jos jää kiinni viinan kanssa läträämisestä :lol:
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

ella kirjoitti:Jaahas alkaa asia pikkuisen raottumaan :D äijä väittää siellä että minä join vielä pullollisen viinaakin siinä illan aikana :roll: yhden paukun join, loput se äijä itse. Ja kyseinen herra AA:ssa käynnit oli alunperin myös salaillut, ja nyt tietää että lähtö tulee jos jää kiinni viinan kanssa läträämisestä :lol:
Jaahas.. ja nyt sitten pientä nöyrytystä vielä sille tyypille, esim. vaatien julkista anteeksipyyntöä vaikkapa jonkun lehden rivi-ilmoituksissa ettet nosta juttua kunnianloukkauksesta.. :D
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

lefa42 kirjoitti:
Sami kirjoitti:Heti perään tuli tekstiviesti jossa syytettiin, että olen varastanut naapureilta kaikki vessapaperit, hevosen, sukat, kaksi pakettia rektaalirasvaa ja lapinläänin pyöräilykartan.
Nyt en tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. :lol:
Meikä ainaski hihittää :D
ella
"Turbo"
Viestit: 285
Liittynyt: Ti Marras 30, 2004 22:52
Paikkakunta: Akaa

Viesti Kirjoittaja ella »

Myrkky kirjoitti:
ella kirjoitti:Jaahas alkaa asia pikkuisen raottumaan :D äijä väittää siellä että minä join vielä pullollisen viinaakin siinä illan aikana :roll: yhden paukun join, loput se äijä itse. Ja kyseinen herra AA:ssa käynnit oli alunperin myös salaillut, ja nyt tietää että lähtö tulee jos jää kiinni viinan kanssa läträämisestä :lol:
Jaahas.. ja nyt sitten pientä nöyrytystä vielä sille tyypille, esim. vaatien julkista anteeksipyyntöä vaikkapa jonkun lehden rivi-ilmoituksissa ettet nosta juttua kunnianloukkauksesta.. :D
No siinä taitaa herralla olla selittämistä muijalle että mihin se pullon sisältö katosi :lol: varsinkin kun on ollut "ehdonalainen" vielä päällä...
Mielenkiintoista nähdä ukon naama kun se kertoo oma näkemyksen asiasta(jos nyt sattuu sellainen tilanne tulemaan eteen)
Kieltämättä tuntunut välillä siltä että helpoimmalla olis päässy kun ois vieny rahat :twisted:
Voishan sen kommentit vaikka kuvata kameralla ja laittaa tänne jakoon :twisted:
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

SEPA kirjoitti:
lefa42 kirjoitti:
Sami kirjoitti:Heti perään tuli tekstiviesti jossa syytettiin, että olen varastanut naapureilta kaikki vessapaperit, hevosen, sukat, kaksi pakettia rektaalirasvaa ja lapinläänin pyöräilykartan.
Nyt en tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. :lol:
Meikä ainaski hihittää :D
Samat sanat. :lol:
Vastaa Viestiin