Turhaa tietoa!!!
Ostin tuossa lyhyellä mietinnällä uuden mopon, supermoto KTM:n LC4 -koneella. On muuten rivakka saada käyntiin, pelkkä polkustartti ja sylinteri vaihdettu "kisaisempaan", kuutioita ja puristuksia enemmän ku kotitarpeiksi.
Nooh, eiköhän se tästä lähde kun näiden kanssa pelannut tuttu opetti oikean tekniikan, ja kipeä nilkka muistuttaa jatkossa laittamaan ne crossisaappaatkin jalkaan.
Nooh, eiköhän se tästä lähde kun näiden kanssa pelannut tuttu opetti oikean tekniikan, ja kipeä nilkka muistuttaa jatkossa laittamaan ne crossisaappaatkin jalkaan.
Näin tänään ensimmäistä kertaa karavaanarin jonka vankkurinumero oli alle 1000.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tuli tänään koeajettua Mersu 200 Diesel -83, mittarissa vaatimattomat 750 tkm. Jopa tuo mun kaasarisatku tuntuu urheiluautolta siihen verrattuna. Aika veikeä peli kieltämättä
Ja myyjä sanoi mulle että taidan olla mersumiehiä
Ja myyjä sanoi mulle että taidan olla mersumiehiä
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Mikä kesäloma? Onko se jotain syötävää?petteri kirjoitti:Kesäloma alkoi! elokuun 14 sitten takaisin..
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Voi kai sen jalkansa sit näinkin teloa.. meinaan käynnistämällä konevikainen corollaattori, tuli ns. käkikello-ilmiö elikkäs kiertokanki lohkosta läpitte ja vieläpä niin hyvästä paikkaa että paukautti laatikonkin halki ja potkaisi kytkinsylinterin irti samalla, löi nimittäin melkoisen kovaa jalkaan se kytkinpoljin.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
No joo, olihan tuossa melkoinen dominopalikkailmiö.. vaan onneks ei jalka enempiä kipeytynyt, nyt jo naurattaa.CDTA kirjoitti:Myrkky: Sissussaata.. että ei sitten enempää epäonnea voi olla
Tuohan on jo kuin dominoa, vai mikä se on kun ne palat kaatavat ketjussa toisiaan??
Rotolla käynnistyi muuten vielä senkin jälkeen melkoisella metelillä.. eli nyt jos jollakulla on lähiseudulla videokamera käytettävissä, niin ilmoittauduhan kuvaamaan kun corollaattori saa viimeisen voitelunsa..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Saadaan sinne roikalla se 15 metriä virtaa seinästä, mut saadaankos se nauha muutettua millään dataksi ja nettiin?CDTA kirjoitti:Kamera kyllä löytyy...vanha sellainen, eli tallentaa kasetille, eli ei digitaali, eli eihän sellaisella tee nykyisin enää mitään
Mahtaako akutkaan enää pitää virtojaan?
Edit: Tuo sunny(joka on mun ny ), sille vois antaa saman kohtalon, mut siitä pitää ensin purkaa osia siltä varalta että jos se sattuu vaikka palamaan rääkin päätteeksi.. tietty voishan siihen hitsata vaikka kaaret esim. vanhoista kardaaniakseleista ja antaa kyytiä hiekkamontulla..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Jep.CDTA kirjoitti:
Edit: Jaaniin se Sunny on sun ny
Vaan tuon rotolla tapauksessa varmaan kelpais videointitoiminnolla oleva digikamerakin, vaikka niissä on monissa joku 30s-minuutin aikarajoitus, se pannu ei nimittäin niin kauaa laula kun poljetaan lusikka pohjaan..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Digikamera on mutta aikas heikkoesitys, enkä ole edes koskaan kokeillu sen video ominaisuuksia mutta huonoooo on.Myrkky kirjoitti: Vaan tuon rotolla tapauksessa varmaan kelpais videointitoiminnolla oleva digikamerakin, vaikka niissä on monissa joku 30s-minuutin aikarajoitus, se pannu ei nimittäin niin kauaa laula kun poljetaan lusikka pohjaan..
Äläs sano....Toyota osaa olla pirun sitkee, voi mennä yllättävän paljon aikaa ja bensaa ennen kuin ääni loppuu