tuli sit hommattua pienruokanen käyttis
tuli sit hommattua pienruokanen käyttis
http://www.puhelimet.1g.fi/ford/
että ku kattelin nettiautosta tutun T8 saabia ja tuol ircin puolel kaikki tyrmäs ajatuksen heti ja haukkus T8:n ni aattelin et ostetaan sit V8
ja en halunnu capricea ku on liian yleinen ni tommonen Ford LTD Country Squire vuodelta 85 löyty, ton ikäses jenkis ny pientä laittoo on et osittainen harrasteauto myös. mut mukavaa kyytiä kyllä antaa eikä se kulutus nyt niin paha ole...tankin ajanu kaupungis ja 15l kulutus, maantiellä kuulemma 10-11l kaikenlisäks ku kaupanpäälle sai eteen 235 ja taakse 255leveet nakit ni mikäjottei, vanteet vaan jostain alle.
varusteita: ilmastointi, keskuslukko, sähköpenkki, sähköpeilit, cruise jne varusteet, kaikki toimii mut ovien kahvat/lukot täytyy korjata täysin kyllä
täytyy ikävikseni todeta ettei oo ikävä saabbia, mut kai semmonen joskus taas omistukses on ku tääl meidän talon pihal noi ruudut on 210 leveitä, ja auto on 202levee ja ku kaiken lisäks tars talvel narun nokkaan saada ni kyllä ahdasta tulee
tosin täytyy myöntää et on pirusti ketterämpi ku esim vanha saratoga joka meil oli.
mut eikös se mee niin et jos ajaa fordilla ni on taivaspaikka taattu, toimiiko se myös usa fordeissa?
että ku kattelin nettiautosta tutun T8 saabia ja tuol ircin puolel kaikki tyrmäs ajatuksen heti ja haukkus T8:n ni aattelin et ostetaan sit V8
ja en halunnu capricea ku on liian yleinen ni tommonen Ford LTD Country Squire vuodelta 85 löyty, ton ikäses jenkis ny pientä laittoo on et osittainen harrasteauto myös. mut mukavaa kyytiä kyllä antaa eikä se kulutus nyt niin paha ole...tankin ajanu kaupungis ja 15l kulutus, maantiellä kuulemma 10-11l kaikenlisäks ku kaupanpäälle sai eteen 235 ja taakse 255leveet nakit ni mikäjottei, vanteet vaan jostain alle.
varusteita: ilmastointi, keskuslukko, sähköpenkki, sähköpeilit, cruise jne varusteet, kaikki toimii mut ovien kahvat/lukot täytyy korjata täysin kyllä
täytyy ikävikseni todeta ettei oo ikävä saabbia, mut kai semmonen joskus taas omistukses on ku tääl meidän talon pihal noi ruudut on 210 leveitä, ja auto on 202levee ja ku kaiken lisäks tars talvel narun nokkaan saada ni kyllä ahdasta tulee
tosin täytyy myöntää et on pirusti ketterämpi ku esim vanha saratoga joka meil oli.
mut eikös se mee niin et jos ajaa fordilla ni on taivaspaikka taattu, toimiiko se myös usa fordeissa?
BMW 525iA Touring Executive
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Onnittelut uudesta autosta!
Soita vaan, niin tulen kyllä hinaamaan
Soita vaan, niin tulen kyllä hinaamaan
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Vähän pieniltä kuulostaa kulutuslukemat, ettei vaan paljastuisi paria litraa suuremmiksi kun ehdit useamman tankillisen kuluttamaan , muutenhan isossa jenkissä ei ole mitään pahaa paitsi se koko / suomen pienet parkkiruudut ja sitte se polttoaineen kulutus. Kyllä takavetoisella V8:lla on kiva ajella välillä Saabin ahdistuneen puolimoottorin jälkeen mutta päivittäiseen työmatka-ajoon kulutus on vähän turhan suuri (tai sitte pitäs löytää parempi palkkainen duuni ).
9-5 2.3tA -00 524tkm
9000CD 2.3TA -92 524tkm
9000CD 2.3TA -92 524tkm
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2870
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Nukuin viime yönä maireesti, kun uniin putkahti jostain kaverin juurikin tuommoinen Fordi alipaineletkuhässäköineen ja käyntihäiriöineen.
Onnea ja toivotaan, että sulla ois parempi tuuri
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Onnea uuden auton ja autoilutavan puolesta. Kyllähän tuollainen lossi tarjoaa aivan erilaista näkemystä liikkumiseen ja näköalojen avartaminen on aina hyväksi. Jenkeistä on monta mielipidettä, mutta niillä on kuitenkin kohtuullisen hyvät isokokoiset moottorit/bensakrematoriot, automaattilaatikot (no, ennen tietokoneohjausta) sekä ilmastointijärjestelmät. Kollegalla on -87 Corvette, jossa on hiukan viritelty konetta (350 TPI), uusi plenum ja lähes suora pakoputki. Kuluttaa alle 11/l satasella, se on sitä kun voi laittaa ylivaihteen päälle ja maamoottori pyörii 1200-1500 rpm.. Ja tämä ei siis ole mikään economy-moottori.
OK. Laadusta, suunnittelunäkökohdista jne voidaan kiistellä vaikka loputtomiin.
OK. Laadusta, suunnittelunäkökohdista jne voidaan kiistellä vaikka loputtomiin.
Mistäspäin Fordi löytyi, sama auto (muistelisin olevan sama rek. nro.) oli jokunen vuosi sitten Varkaudessa pienessä autoliikkeessä myynnissä. Yksi puolituttu sen osti ja taisi ajella usemman vuoden sillä. Itsekin kävin autoa liikkeessä katsomassa, oli silloin ainakin siistikuntoinen, hintapyynti vaan oli melkoisen korkea.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Kyllähän tuollaisella mukavan pehmeää kyytiä saa
Ei tosiaan ole mikään mutkateiden nopein auto eli tuollainen ei kiireiselle kuskille sovi (ajettavuuden ja reippaalla kaasulla saavutetun kulutuksen takia).
Serkulla oli joskus tuollainen lähes vastaava eli Mercury Colony Park ja kyllä sen kesäkeleissä sai viemään muistaakseni jopa muutaman desin alle kympin.
Talvella sitten olikin vähän toisenlaisia kulutuslukemia, kun automaattiryyppy ei oikein toiminut ja auto kulki kylmänä tyhjäkäynnillä 80km/h
No on tuo joka tapauksessa pienempiruokaisempi kuin ruiskukoneella varustettu 940 Volvo automaattilootalla
Ei tosiaan ole mikään mutkateiden nopein auto eli tuollainen ei kiireiselle kuskille sovi (ajettavuuden ja reippaalla kaasulla saavutetun kulutuksen takia).
Serkulla oli joskus tuollainen lähes vastaava eli Mercury Colony Park ja kyllä sen kesäkeleissä sai viemään muistaakseni jopa muutaman desin alle kympin.
Talvella sitten olikin vähän toisenlaisia kulutuslukemia, kun automaattiryyppy ei oikein toiminut ja auto kulki kylmänä tyhjäkäynnillä 80km/h
No on tuo joka tapauksessa pienempiruokaisempi kuin ruiskukoneella varustettu 940 Volvo automaattilootalla
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.