Fiilistelykuvia

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

ng900aero kirjoitti:Koetan nyt tutustua tuollaisen sielunelämään, on tosi yksinkertainen "maamoottori", kuin kaksi Saabin vaparikonetta yhdessä, mutta onneksi ilman tasapainoakseleita (tasapainotus on hoidettu tekemällä koneen osista samanpainoisia ja isoilla kampuran limpuilla):
Jotenkin tämä B*W:n konehuone vetoaa ainakin muhun enemmän kuin tuo edellinen. 8)
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Jep, tai sitten...
Kuva
:)
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

Yh, Saab-Vilhon perunatkin on kivempaa katsottavaa kun nuo B*W-kuvat :D

Pari tänään napattua jonkinasteista fiilistelykuvaa Saabista vaihteeksi:

Kuva

Kuva

Kuva
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

kristian kirjoitti:Yh, Saab-Vilhon perunatkin on kivempaa katsottavaa kun nuo B*W-kuvat :D

Pari tänään napattua jonkinasteista fiilistelykuvaa Saabista vaihteeksi:

Kuva

Kuva

Kuva
EDIT: : kunhhan jakoin lukea tuon Trilon linkin niin noinhan se varmaan onkin, eli tulisi lopettaa samantien lapsellisten "puolimoottorien" eli 4-sylinteristen valmistus ;) Varmaaan kaikista paras olisi v12 ettei tarvitsisi pelleillä lapsellisten turbojen kanssa ;)


Samoin nuo Rosamunda-kuvat ovat paljon kiehtovampia kuin nuo sinunkin postaamasi kuvat :D
Ja Trilolle sen verran opiskeltavaa moottoreista että jos kone saadaan tehtyä oikein niin ei tarvita mitään balanssíakseleita :D
Ja mikäli on ymmärretty laittaa tarpeeksi iskutilavuutta niin ei tarvita mitään lapsellisia turboja tms :lol:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Kuva

Tällaista luovaa yökuvausta. Ei siis jälkikäsittelyä. Sori, merkkihän on nyt on aivan väärä ja rumakin vielä. Kristian, sanos missäpäin Raumaa on jotain soramonttua? Sellaista jonne uskaltaisi mennä ihan omin luvin ja saisi rauhassa kuvailla.
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

ng900aero kirjoitti:
Samoin nuo Rosamunda-kuvat ovat paljon kiehtovampia kuin nuo sinunkin postaamasi kuvat :D
Niin, kukapa sitä jaksaa SAAB-Klubin foorumilla vanhaa SAABinpaskaa kattella kun on uudenkarhea "parempien ihmisten auto" (lue: saksalainen muka edustusauto) pihassa, heh :roll:

Nojoo, makuasioita taas nämäkin ja niistähän voi kiistellä loputtomiin jos jaksaa. Ei taida jaksaa enää :P
Raimo Miettinen kirjoitti:
Kristian, sanos missäpäin Raumaa on jotain soramonttua? Sellaista jonne uskaltaisi mennä ihan omin luvin ja saisi rauhassa kuvailla.
Eipä tuu ihan Rauman alueelta heti mieleen sopivaa, jotain kuvia olen nappaillut joskus Krouvinummen kuopilla kasitien varressa Laitilasta jonkinverran Turkuun päin... :roll:
Viimeksi muokannut kristian, Ti Elo 15, 2006 10:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

ng900aero kirjoitti:Ja Trilolle sen verran opiskeltavaa moottoreista että jos kone saadaan tehtyä oikein niin ei tarvita mitään balanssíakseleita
Ja mikäli on ymmärretty laittaa tarpeeksi iskutilavuutta niin ei tarvita mitään lapsellisia turboja tms
Et selvästi ymmärtänyt tuota vieläkään, etkä edes turbomoottorin perusideaa. :roll: Kuitenkin väärä paikka tällaiselle tämä ketju, joten päätän tämän osaltani tähän.
jmo
"Viggen"
Viestit: 502
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55

Viesti Kirjoittaja jmo »

Hieman tällaista ajofiilistelyä:

Kuva

Oli vaan tuollainen kokeilu, eipä voi olla vielä tyytyväinen. Mut seuraavalla kerralla ollaan taas viisaampia :wink:
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

sopisiko mitenkään että ollaan tässäkin viestiketjussa aikuisia, lopetetaan toisten postaamien kuvien arvosteleminen ja viisastelulla kilpaileminen.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
illu
"Viggen"
Viestit: 514
Liittynyt: To Huhti 14, 2005 09:57
Paikkakunta: taipalsaari

Viesti Kirjoittaja illu »

P¤rkeleen hieno tonttu Jani O:lla! 8) Hieno ajokuva 8)
#2389
9-5 2.0t XWD
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Jani O kirjoitti:Hieman tällaista ajofiilistelyä:

Oli vaan tuollainen kokeilu, eipä voi olla vielä tyytyväinen. Mut seuraavalla kerralla ollaan taas viisaampia :wink:
Oon bongannut sut pari kertaa Vanhalla Vaajakosken tiellä tuon kanssa. On vaan niin tyylikkään mustanpuhuva näköinen, että en ole hölmistyksissäni paljoa tajunnut lapasta nostaa! :) Hieno peli!

Itekin mustalla tontulla cruisailen. Morjestellaan! :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

ng900aero kirjoitti:Koetan nyt tutustua tuollaisen sielunelämään, on tosi yksinkertainen "maamoottori", kuin kaksi Saabin vaparikonetta yhdessä, mutta onneksi ilman tasapainoakseleita (tasapainotus on hoidettu tekemällä koneen osista samanpainoisia ja isoilla kampuran limpuilla):
Kuva
Ootkos, Sakke, saanut sen auton vihdoinkin korjaamolta, vai kävitkö siellä pihassa ottamassa tuon kuvan?
:lol: :lol: :lol:

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Nyyrikki
"Ruisku"
Viestit: 149
Liittynyt: Ma Maalis 21, 2005 12:15

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

ng900aero kirjoitti:Koetan nyt tutustua tuollaisen sielunelämään, on tosi yksinkertainen "maamoottori", kuin kaksi Saabin vaparikonetta yhdessä, mutta onneksi ilman tasapainoakseleita (tasapainotus on hoidettu tekemällä koneen osista samanpainoisia ja isoilla kampuran limpuilla):
]
Eikös bimmerin kolmossarjaanki tule/tullut turbot? Kyllähän bimmerilläkin sitten pikkuhiljaa jää nuo vanhanaikaiset koneet pois kun osaamistaso kasvaa. Kuvaa en edes viittinyt quottaa.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

lucaf kirjoitti:sopisiko mitenkään että ollaan tässäkin viestiketjussa aikuisia, lopetetaan toisten postaamien kuvien arvosteleminen ja viisastelulla kilpaileminen.
Puolestani kyllä, ja toivonkin. En minäkään yritä BTCF:än sivuilla mitään saab-propagandaa levittää, en näe syytä. Enkä varsinkaan paikkaansapitämättömillä moottoriteknisillä toteamuksilla höystettynä.

Eipä siinä muuta. :)
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

lucaf kirjoitti:sopisiko mitenkään että ollaan tässäkin viestiketjussa aikuisia, lopetetaan toisten postaamien kuvien arvosteleminen ja viisastelulla kilpaileminen.
Sopii. Välillä vaan lapsettaa itse kutakin... ja Bemarin esittely on eräille (itseni mukaanlukien) vaarallista provosointia :oops:

Ja asiaan; hienoa kuvaa taas kerran Jani O:lla, kameran käsittely hallussa 8)
Viimeksi muokannut kristian, Ti Elo 15, 2006 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Lukittu