Olen melkein sukua julkkikselle

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

99_GL_77 kirjoitti:- Olen matkannut Helsingissä Hotelli Vaakunassa samaan aikaan samalla hissillä Sakari Kuosmasen kanssa.
jos noin kauas sukulaisuudesta mennään niin kerrotaan ite sit lisää:

- rukalla olen ollut samassa tuolihississä risto aution, ja hänen poikansa, sekä jasper pääkkösen kanssa samaan aikaan...istuin autioiden ja pääkkösen välissä kun he huomasivat toisensa ja alkoivat juttelemaan kaikkea..eivät siis huomanneet ennen että olivat samaan aikaan rukalla.

- äskeisen tapahtuman aikana tuota hissiä ohjaili vesa vierikko

- ja rukalta lähtiessä kotiinpäin niin jossain keskisuomen huoltoasemalla tätä samainen kaksikko autio, pääkkönen törmäsivät toisiinsa uudestaan, ilman että tiesivät siitä...ja jälleen olin heidän välissään kassajonossa :D

- olen ollut pienenä useasti Joel Hallikaisella kahvilla..hän asui mutsin työkaverin vastapäätä ja siksi olivat hyviä tuttuja

- samainen mutsin työkaveri on Kari Tiaisen serkku

- Janne Ahosen kanssa olen ollut kolmesti aamukahvilla samassa pöydässä ja jutellut hänen kanssaan niitä näitä.

ja jos lopuksi jälleen sukulaisuus juuria, vaikkakaan ei varmasti kovinkaan suurta julkisuutta saanut, eli isäni on voittanut aikoinaan liikennekisojen suomen mestaruuden kuudesti
BMW 525iA Touring Executive
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Olen istunut pienenä poikana Juha "watt" Vainion sylissä kesken keikan.
Ja vetästiinpä mulle myös rumpusoolo kesken kappaleen.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Maximus
"Viggen"
Viestit: 512
Liittynyt: To Marras 10, 2005 18:18
Paikkakunta: Lodz, Poland

Viesti Kirjoittaja Maximus »

Mökillämme on asunut jonkin aikaa Viljam Pylkäs ( Tuntematton sotilas - elokuvan Rokan esikuva). Kerran kävikin ennen kuolemaa tuolla mökillä, harmi vain kun en ollut paikalla :/.
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

En nyt tiedä lasketaanko urheilua mutta voishan sitä rehennellä sen verran, että tyttöystävä juuri sijoittui nuorten (19v) yleisurheilun MM-kisoissa moukarinheitossa 8:nneksi. Taidettiinpa tuosta uutisissakin mainita että ensimmäinen pistesija ko. kisoissa Suomelle. :)
Ja heittihän tuo aiemmin tänä kesänä omanikäistensä SM-kisoissa kultaa ja aikuisten SM-kisoissa (Kalevan Kisoissa) pronssia.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Tiina Lillak oli mun lapsenlikkana!

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

jcarlson kirjoitti:En nyt tiedä lasketaanko urheilua mutta voishan sitä rehennellä sen verran, että tyttöystävä juuri sijoittui nuorten (19v) yleisurheilun MM-kisoissa moukarinheitossa 8:nneksi. Taidettiinpa tuosta uutisissakin mainita että ensimmäinen pistesija ko. kisoissa Suomelle. :)
Ja heittihän tuo aiemmin tänä kesänä omanikäistensä SM-kisoissa kultaa ja aikuisten SM-kisoissa (Kalevan Kisoissa) pronssia.
ei oo sit mikää iha heiverö tyttö ;)
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Maximus kirjoitti:Mökillämme on asunut jonkin aikaa Viljam Pylkäs ( Tuntematton sotilas - elokuvan Rokan esikuva).
Kyseinen herra on yhden nuoruusaikaisen kaverini isoisä.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
jarrikka
"Aero"
Viestit: 350
Liittynyt: Su Elo 28, 2005 14:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja jarrikka »

No heitänmyös omat "sukulaiseni" kehiin.
Isä ukko toi vuonna -82 Monacosta keke ruusperin nimmarin 8O
Ja aikanaan kun taksia ohjastin eräs asiakas sanoi, että olen ihan saman näköinen kuin Kari Vepsä, joutui poka hetken perumaan puheitaan, että matka jatkui :lol:
Eikä siinä kaiki, Mamma väitti väitti et olen ilmetty Samuli Edelman sotilaspassin kuvassa...
Eli jukkuja täs ollaan 8)
-J-
9000 CS 2.3 kovassa ajossa
Suzuki RF 900 R "boys needs toys"
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

jarrikka kirjoitti: Ja aikanaan kun taksia ohjastin eräs asiakas sanoi, että olen ihan saman näköinen kuin Kari Vepsä, joutui poka hetken perumaan puheitaan, että matka jatkui :lol:
8O
Tämä on aivan selvästi Nykäs-tyylinen bon voyage, sillä itse olen kuullut tuon saman ja vielä samassa ammatissa :lol:

Ja alkuperäiseen aiheeseen liittyen Tero Vaara on ollut samaan aikaan Kanarian saarilla ja Arto Bryggare on lapsuudessani asunut parin sadan metrin päässä.
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3102
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Re: Kehtaanko sanoa

Viesti Kirjoittaja Svc »

Saabitar kirjoitti: No olen Pikku G äitin kanssa pikkuserkku....
:P
Mehän ollaan sitten sukua!
Minun vaimo on myös Pikku G:n pikkuserkku!
:lol:
Viimeksi muokannut Svc, Ti Elo 29, 2006 20:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
jarrikka
"Aero"
Viestit: 350
Liittynyt: Su Elo 28, 2005 14:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja jarrikka »

9000CS... kirjoitti:
jarrikka kirjoitti: Ja aikanaan kun taksia ohjastin eräs asiakas sanoi, että olen ihan saman näköinen kuin Kari Vepsä, joutui poka hetken perumaan puheitaan, että matka jatkui :lol:
8O
Tämä on aivan selvästi Nykäs-tyylinen bon voyage, sillä itse olen kuullut tuon saman ja vielä samassa ammatissa :lol:
On meitä poika parkoja suotu kyllä perin karulla ulkonäöllä :cry:
-J-
9000 CS 2.3 kovassa ajossa
Suzuki RF 900 R "boys needs toys"
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

saab87 kirjoitti:
jcarlson kirjoitti:En nyt tiedä lasketaanko urheilua mutta voishan sitä rehennellä sen verran, että tyttöystävä juuri sijoittui nuorten (19v) yleisurheilun MM-kisoissa moukarinheitossa 8:nneksi. Taidettiinpa tuosta uutisissakin mainita että ensimmäinen pistesija ko. kisoissa Suomelle. :)
Ja heittihän tuo aiemmin tänä kesänä omanikäistensä SM-kisoissa kultaa ja aikuisten SM-kisoissa (Kalevan Kisoissa) pronssia.
ei oo sit mikää iha heiverö tyttö ;)
No ei. :) Mutta ei tuossa lajissa tarvitse silti mikään hormonihirviö olla tyyliin entiset DDR-naiskuulantyöntäjät. ;)
Tekniikka ja ulottuvuus tärkeitä vaikka voimaa keskivertoon naisihmiseen verrattuna varmaan onkin aika paljon.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
APE
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Maalis 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja APE »

Joskus 90-luvulla puolenyön aikaan , kun noustiin Hakaniemessä ratikkaan, yksi nuori nainen katsoi minua ja sanoi poikakaverilleen:" kato, Hannu Karpo".
9-5 1,6T, 2011
Sörsselssön
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2005 23:39
Paikkakunta: Saksa

Viesti Kirjoittaja Sörsselssön »

Martti ja Eeva Ahtisaari onnittelivat minua kädestä pitäen vuonna 2000 silloisten tulevien häideni johdosta.
9-5 Wagon -02
Volvo V70 -05
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja dq »

jcarlson kirjoitti:No ei. :) Mutta ei tuossa lajissa tarvitse silti mikään hormonihirviö olla tyyliin entiset DDR-naiskuulantyöntäjät. ;)
Tekniikka ja ulottuvuus tärkeitä vaikka voimaa keskivertoon naisihmiseen verrattuna varmaan onkin aika paljon.
Juu taitaa myös kuulantyönnössä päteä, son ainakin se lietolainen nuori vaalea tyttö ihan "simpsakan" näköinen. En nyt nimeä muista mutta tainnu pärjätä ihan hyvin Suomen mittapuulla.
Vastaa Viestiin