hewidero kirjoitti:
Kyllä sitä hommaa jonkin verran on tullut.
Kah, kuin myös, ostin tuossa maanantaina vuoden -95 KTM:n supermoton. Pientä laittoo se vaatii vaan.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kiva on kyllä herättää pahennusta, toivotaan vaan että paikat pysyy suussa siinä tärinässä ja välit paikalliseen kyläpoliisiin yhtä lämpiminä.
Tjaa, sytkässähän se vika luultavasti jossain on, tulpasta yleensä näkee päältäkin jos se on kärsinyt, vaihda nyt sekin ja jos ei onnaa, koita etsiä jostain sytkäosien arvot ja mittaa kaikki kohdat yleismittarilla mitä pystyy. Kannattaa myös muilta (moottoripyörä-)foorumeilta kysellä neuvoja, kyllä noiden kanssa joku joskus kuitenkin on tapellut. Tuossa pääsis helpolla kun vaihtaisi japanilaisen monttupyörän moottorin, vaan kun on itävaltalainen insinööri ollut fiksu niin..
Niin, ja ei niitä mäntien tuntimääriä välttämättä tarvitse niin orjallisesti noudattaa ellei persdyno ilmaise vedon puuttumista, itse kun joskus vielä crossia ajelin tuli vaihtoväliksi joskus likemmäs 80 tuntiakin, eivätkä ne huonoilta silloinkaan näyttäneet.