Olen melkein sukua julkkikselle

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

jcarlson kirjoitti:
saab87 kirjoitti:
jcarlson kirjoitti:En nyt tiedä lasketaanko urheilua mutta voishan sitä rehennellä sen verran, että tyttöystävä juuri sijoittui nuorten (19v) yleisurheilun MM-kisoissa moukarinheitossa 8:nneksi. Taidettiinpa tuosta uutisissakin mainita että ensimmäinen pistesija ko. kisoissa Suomelle. :)
Ja heittihän tuo aiemmin tänä kesänä omanikäistensä SM-kisoissa kultaa ja aikuisten SM-kisoissa (Kalevan Kisoissa) pronssia.
ei oo sit mikää iha heiverö tyttö ;)
No ei. :) Mutta ei tuossa lajissa tarvitse silti mikään hormonihirviö olla tyyliin entiset DDR-naiskuulantyöntäjät. ;)
Tekniikka ja ulottuvuus tärkeitä vaikka voimaa keskivertoon naisihmiseen verrattuna varmaan onkin aika paljon.
juu en mitää lihaskimppuu aatellu va iha sutjakkaa tyttöö va ei tämmösil laulajan lihaksil liiku moukari milläää
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Eija Kantola oli samaan aikaan anoppini kanssa Kap Verdellä lomailemassa!
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3102
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Meinasin ajaa kolarin Juha Kankkusen kanssa kesken Neste-rallin joskus 94 tai 95. :oops: Celica ehti onneksi alta pois.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
mejole
"Kaasari"
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 08:33

Viesti Kirjoittaja mejole »

Vaimon serkun miehen työkaverin koira on Sonera-mainoksen koiran pikkuserkku.. Eli melkein sukua Peteliukselle, se kun siinä mainoksessakin on :lol:
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

jarrikka kirjoitti:No heitänmyös omat "sukulaiseni" kehiin.
Isä ukko toi vuonna -82 Monacosta keke ruusperin nimmarin 8O
Ja aikanaan kun taksia ohjastin eräs asiakas sanoi, että olen ihan saman näköinen kuin Kari Vepsä, joutui poka hetken perumaan puheitaan, että matka jatkui :lol:
Eikä siinä kaiki, Mamma väitti väitti et olen ilmetty Samuli Edelman sotilaspassin kuvassa...
Eli jukkuja täs ollaan 8)
Itse olen ottanut yhteiskuvan D. Coulthardista ja vaimostani Budapestiläisen loistohotellin ulko-ovella. D.C oli rento heppu ja ehti jutella meitin kanssa niitä näitä siinä ohimennen.
Siitä käveli kyllä ohi myös yksi vähemmän rento ja sosiaalinen suomalaiskuljettajakin, D.C:n silloinen tallikaveri.. (v.96)
Yksi tuttu nainen sanoo että minä olen Teemu Selänteen näköinen. En ole jaksanut siitä loukkaantua..
9000CS 2,3
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Saappi Kuski kirjoitti: Yksi tuttu nainen sanoo että minä olen Teemu Selänteen näköinen. En ole jaksanut siitä loukkaantua..
Asuuko se likinäköinen "Sirpa" nykyään Teillä :wink: :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Saappi Kuski kirjoitti:Yksi tuttu nainen sanoo että minä olen Teemu Selänteen näköinen. En ole jaksanut siitä loukkaantua..
Teemusta tuleekin mieleen toinen vähän nolompi juttu. Meillä on jäähallissa vuoroja viikoittain ja oltiin taas kerran pukemassa kamoja päälle toissa talvena kun oli se NHL:n työsulku. Siinä sitten juteltiin että mitenkähän mahtaa pelaajien urat jatkua välivuoden jälkeen. Muistan kun itse kailotin suureen ääneen että "Ei varmasti se Selänne AINAKAAN jatka enää yhtään vuotta tämän jälkeen, se on niin romunakin joka paikasta ja Ferrarilla ajelu kiinnostaa taatusti vanhaa miestä jo enemmän uran tässä vaiheessa!".
No, tämän viisauden suusta päästettyäni vilkaisin pukuhuoneen oviaukkoon niin itse Super-Teemuhan se siinä käveleskeli ohi ja katsoi justiin sinne sisälle päin. Olivat olleet ennen meitä muiden NHL miesten kanssa jäällä herkistelemässä (pitäisihän tuo ymmärtää jo siitäkin kun hallille mennessä sen pihalla seisoo Lexusta, M5:ia SL mersuja ym.).. En tiedä kuuliko, mutta kyllä hävetti.
Niin ja kaikkihan tietävät että Teemu pelasi tämän jälkeen yhden uransa parhaista kausista että se siitä ennustuksestkin sitten. :oops:
9000CS 2,3
jakob85
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Pe Tammi 09, 2004 17:40
Paikkakunta: Köyliö

Viesti Kirjoittaja jakob85 »

Isä teki aikoinaan Erkki Mustakarin kanssa heinähommia, kun Mustakari seurusteli paikallisen kanssa.Ja olen muuten sanonut Katri Ylanderille hei.
Seat Cordoba TDI -03
Kipe_9000
"Viggen"
Viestit: 663
Liittynyt: Ti Syys 30, 2003 13:07
Paikkakunta: Forssa(Jokioinen)

Viesti Kirjoittaja Kipe_9000 »

Saappi Kuski kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti:Yksi tuttu nainen sanoo että minä olen Teemu Selänteen näköinen. En ole jaksanut siitä loukkaantua..
Teemusta tuleekin mieleen toinen vähän nolompi juttu. Meillä on jäähallissa vuoroja viikoittain ja oltiin taas kerran pukemassa kamoja päälle toissa talvena kun oli se NHL:n työsulku. Siinä sitten juteltiin että mitenkähän mahtaa pelaajien urat jatkua välivuoden jälkeen. Muistan kun itse kailotin suureen ääneen että "Ei varmasti se Selänne AINAKAAN jatka enää yhtään vuotta tämän jälkeen, se on niin romunakin joka paikasta ja Ferrarilla ajelu kiinnostaa taatusti vanhaa miestä jo enemmän uran tässä vaiheessa!".
No, tämän viisauden suusta päästettyäni vilkaisin pukuhuoneen oviaukkoon niin itse Super-Teemuhan se siinä käveleskeli ohi ja katsoi justiin sinne sisälle päin. Olivat olleet ennen meitä muiden NHL miesten kanssa jäällä herkistelemässä (pitäisihän tuo ymmärtää jo siitäkin kun hallille mennessä sen pihalla seisoo Lexusta, M5:ia SL mersuja ym.).. En tiedä kuuliko, mutta kyllä hävetti.
Niin ja kaikkihan tietävät että Teemu pelasi tämän jälkeen yhden uransa parhaista kausista että se siitä ennustuksestkin sitten. :oops:
Tai siis sehän oli sun ansiota kun sait sen "suututettua" ja päätti Teemu näyttää närhen munat..... :lol:
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Olen ollut saman peiton alla Janina Frostellin kanssa 8O
...sitten heräsin ja päästin kissan ulos...:cry:...dam... :? :)
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397
Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Saabinsti »

.
Viimeksi muokannut Saabinsti, Ke Tammi 17, 2018 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10

#2713
Olli Kinaret
"Hirsch"
Viestit: 997
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Mick Taylor on matkustanut edellisen autoni takapenkillä. 8)
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

Shakira on matkustanut meidän auton takapenkillä. :wink:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

waldo on ollu siskon orionin takapenkil :D jos en hyvi vääräs oo
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Waldo näytti muuten myyvän paitoja waldo´s clothing nimisessä vaateliikkeessä kauppakeskus Sellossa Espoon Leppävaarassa ainakin muutama viiko sitten. Sinne vaan bongailemaan. :lol:
9000CS 2,3
Vastaa Viestiin