Fiilistelykuvia

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

illu kirjoitti:Hyvältä näyttää! 8)
tuo vectran hanuri hieman.. :roll: :wink:
Kamerasta oli akku just loppumaisillaan niin ei ehtiny rajauksia miettimään. :D Toinen otos ois ollu parempi. 8)
Aki Peltola #1132
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Lahega Moment11, Autoglym Super resin polish ja Extra gloss protection. Ja näin kävi sataneelle vedelle 8)

Kuva
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

dimebak kirjoitti:Lahega Moment11, Autoglym Super resin polish ja Extra gloss protection. Ja näin kävi sataneelle vedelle 8)
Melkein kuin maalipinta Nitromors käsittelyn jälkeen. :wink:
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

hewidero kirjoitti:
dimebak kirjoitti:Lahega Moment11, Autoglym Super resin polish ja Extra gloss protection. Ja näin kävi sataneelle vedelle 8)
Melkein kuin maalipinta Nitromors käsittelyn jälkeen. :wink:
No, onneksi menee tuo vesi kuplille eikä maali kuplille.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Turbo ja Vasara, ts. 900T16 '92 ja 900c "i16V" '88 a'la dimebak & Henri S

Veljesten pelit.
Kuva

Kuin Ferrarissa mutta paljon parempi.
Kuva

Varustettu.
Kuva



Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Pakko fiilistellä vaikkei kyse suoranaisesti ole kyse autosta mutta liippaa tosi liki. Eli veljeni (joska mielestä olen hieman liikaa hurahtanut näihin saab hommiin) rakenteli mulle hieman erilaisen tietokoneen kopan:

Kuva
Kuva

Ainiin siinä on helmavalotkin :D :D
Viimeksi muokannut Psychocowboy, Pe Syys 15, 2006 16:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Aivan käsittämättömän komia kotelo.... 8O
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Toi on kyllä ihan saakelin hieno !! 8O
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

dimebak kirjoitti:Turbo ja Vasara, ts. 900T16 '92 ja 900c "i16V" '88 a'la dimebak & Henri S
komiat pelit. onko Ceen korjauslistalla jo sisempien takavalojen polttimot? :)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
paxte
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 18:07
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja paxte »

Kuva

kalassa..
#1975
*Saab 900 Aero vm.96 (käyttöpeli) *Saab 9000 CD 2.3i vm.91 USA (purkupommi)
sheebu
"Viggen"
Viestit: 638
Liittynyt: La Touko 07, 2005 22:23
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja sheebu »

Tulipa tuossa vaihdettua vanhojen -35mm madallusjousien tilalle samanverran madaltavat ja lopputuloksena on sitten traktori :evil:

Kuva
Viimeksi muokannut sheebu, Pe Syys 15, 2006 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01

#2592, STCF #43
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Toihan on just sopiva. Voi kun sais jostain tonnariinkin jouset millä asettuu tohon korkeuteen & asentoon niin vaihtaisin ilomielin noihin -40mm H&R:iin.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1331
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja patu »

qaw kirjoitti:Toihan on just sopiva. Voi kun sais jostain tonnariinkin jouset millä asettuu tohon korkeuteen & asentoon niin vaihtaisin ilomielin noihin -40mm H&R:iin.
Hommaa tonnariisi suplexit -35mm ennenkuin hesan varastosta pääsee loppumaan, kyseisten jousien valmistus lopetettu, ne tiputtaa tonnarin tuohon tasoon. (kaverille pari viikkoa sitten hommasin kyseiset ja sanoivat, pian menee vikat myyntiin)
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
sheebu
"Viggen"
Viestit: 638
Liittynyt: La Touko 07, 2005 22:23
Paikkakunta: Savonlinna

Viesti Kirjoittaja sheebu »

patu kirjoitti:Hommaa tonnariisi suplexit -35mm ennenkuin hesan varastosta pääsee loppumaan, kyseisten jousien valmistus lopetettu, ne tiputtaa tonnarin tuohon tasoon. (kaverille pari viikkoa sitten hommasin kyseiset ja sanoivat, pian menee vikat myyntiin)
En henkilökohtaisesti suosittele Suplexeja, tosin minulla ne saattoi olla maanantaimallitkin. H&R:ien vaihdon jälkeen auto nousi n. 4-5 cm ylöspäin.
Lässähtäneillä suplexeilla oli etupumput pohjassa. Tosin tämä voi taas olla tätä minun uskomatonta tuuriakin.
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01

#2592, STCF #43
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1331
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja patu »

suplexit on olleet mul jo kaksi vuotta ja ei oo lässähtänyt viel olleenkaan...
Taitaa olla jo aika vähissä madallusjouset tonnariin muutenkin, kun paikallisessa alan liikkeessä yritettiin etsiä tonnariin madallusjousia monilta valmistajilta ja suplexien lisäksi ei tuntunut oikeen muitakaan vaihtoehtoja olevan... joko valmistus on jo lopetettu tai valmistaja ei tunne koko autoa :evil: ja nyt puhun sitten -35mm madaltavista kun nämä procar servicen -40mm olisivat olleet liian matalat jo...
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Lukittu