saabisti ei kyl osannu kuljettaa kuormaansa
saabisti ei kyl osannu kuljettaa kuormaansa
alotetaan sillä et nyt harmittaa et kamera ei ollu mukana
eli raision bauhaussista lähti erikoinen tapaus.
9000cc jonka matkassa oli kolme ilmeisesti vanerilevyä jotka oli varmaan 2x4m mittasia.
vanereiden takasivu oli laitettu tonnarin takaspoikkaa vasten, ja sit siitä taivutettu levyt katolle..sit molemmat etu ikkunat auki ja kuski sekä hanttari piti käsillä vanerin katolla
eli raision bauhaussista lähti erikoinen tapaus.
9000cc jonka matkassa oli kolme ilmeisesti vanerilevyä jotka oli varmaan 2x4m mittasia.
vanereiden takasivu oli laitettu tonnarin takaspoikkaa vasten, ja sit siitä taivutettu levyt katolle..sit molemmat etu ikkunat auki ja kuski sekä hanttari piti käsillä vanerin katolla
BMW 525iA Touring Executive
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Kerran vuosia sitten ajoin sateella jonkun 99:n perässä jonka perään oli kytketty sellainen kärry joka oli kuormattu ylipitkää lautatavaraa ja tosi takapainoiseksi tietenkin. Katselin aina kun se heittoon ajoi että eipä hyvältä näytä; kärry yritti välillä vaikka mitä tepposia mutta kuski ei tuntunut välittävän, liki sata lasissa painoi van menemään. Vettäkin satoi.
Sitten kävi niin että jonkun heiton jälkeen Saabin perä vaan irtosi kärryn riuhtaisun voimasta, yhtäkkiä kärry oli ilmassa ja mun näkökenttä täynnä lentävää lautatavaraa. Saab lähti sivuluisuun, luisui hetken ja sitten kun pito palasi niin lähti pyörimään ympäri. Ainakin kaksi kertaa katon kautta ympäri ja lensi oikein reilusti ilmassa välillä. Tuli kiire jarruttaa tien reunaan josta tein havainnon että 99 oli katollaan vastaantulevien kaistalla, ympäristössä helvetisti lautaa ja kärry penkalla aisa mutkalla.
Muistan vielä kun otin hanskalokerosta linkkarin ja lähdin saabin luo että katkon tarvittaessa vyöt kyytiläisiltä jos niitä ei muuten saa sieltä ulos.
Auton luokse päästyäni oli kuitenkin helpotus nähdä että katto oli aika hyvin pitänyt muotonsa ja matkustajat sisällä suht. ehjän näköisiä. Pöllähtäneen näköisinä tietenkin moisten volttien jälkeen ja pää alaspäin.
Mieleen jäi sellainen hauska asia että autossa olleen ostoskassin sisältö oli saanut aikaan kamala siivon autossa ja maantiellä, piimät maidot ym. mitä siellä nyt oli olivat ihan ympäriinsä joka paikassa.
Sitten kävi niin että jonkun heiton jälkeen Saabin perä vaan irtosi kärryn riuhtaisun voimasta, yhtäkkiä kärry oli ilmassa ja mun näkökenttä täynnä lentävää lautatavaraa. Saab lähti sivuluisuun, luisui hetken ja sitten kun pito palasi niin lähti pyörimään ympäri. Ainakin kaksi kertaa katon kautta ympäri ja lensi oikein reilusti ilmassa välillä. Tuli kiire jarruttaa tien reunaan josta tein havainnon että 99 oli katollaan vastaantulevien kaistalla, ympäristössä helvetisti lautaa ja kärry penkalla aisa mutkalla.
Muistan vielä kun otin hanskalokerosta linkkarin ja lähdin saabin luo että katkon tarvittaessa vyöt kyytiläisiltä jos niitä ei muuten saa sieltä ulos.
Auton luokse päästyäni oli kuitenkin helpotus nähdä että katto oli aika hyvin pitänyt muotonsa ja matkustajat sisällä suht. ehjän näköisiä. Pöllähtäneen näköisinä tietenkin moisten volttien jälkeen ja pää alaspäin.
Mieleen jäi sellainen hauska asia että autossa olleen ostoskassin sisältö oli saanut aikaan kamala siivon autossa ja maantiellä, piimät maidot ym. mitä siellä nyt oli olivat ihan ympäriinsä joka paikassa.
9000CS 2,3
Mä oon kuskannut purilaita tonnarin suksiluukusta ja etupenkkien väliin melkein kojelautaan kiinniottaen
Jos joku haluu tietää tarkemmin mitä purilaat on kysykää....
Jos joku haluu tietää tarkemmin mitä purilaat on kysykää....
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Ne on kuusitukin pyöreitä sydänpuita jotain 10cm halkaisijaltaan ja vajaa 2metriä pitkiä, niitä syntyy kun tukki sorvataan kertopuu viiluksi. Eli ne periaatteessa jää hukkaan
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
-
- "Aero"
- Viestit: 437
- Liittynyt: To Loka 14, 2004 21:32
- Paikkakunta: Mikkeli
Joo näinhän se on... laitoin hiukan väärin aluksi ei ne hukkaan mee kokonaan. (Niistä saa mökille hyvät tuet riippumattoon ja komeita polttopuita, kun vaan antaa kuivaa kunnolla )
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)