mistä ettii sit töitä?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

moksu kirjoitti: Mihinkäs / miten se terveys noissa hommissa katoaa ?
Niin se hommahan harvemmin on pelkkää ajamista. Välillä riuhdotaan raskaita kuormia yksin milloin missäkin kyytiin/kyydistä pois. Jäisillä lavoilla liukastellaan pimeässä. Yöllä ajetaan, mistään ei saa kunnon ruokaa, jotain makkaraa ja sämpylöitä vedetään. JA tietysti hulluna kahvia että pysyy hereillä. Maha on tohjona aika nopeasti. Ohjaamo rytkyy ajaessa, niska ja selkä tiukilla. Jne.
Olin töissä firmassakin jossa oli n.400 kuljettajaa. Huhuttiin että 2-3 oli jäänyt "normaali" eläkkeelle sieltä. Molemmat aktiivisia urheilijoita. Yleensä vaihdettiin hommia tai jäätiin sairaseläkkeelle. Minä vaihdoin hommia :D
9000CS 2,3
99_GL_77
"Turbo"
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2004 13:02
Paikkakunta: 06

Viesti Kirjoittaja 99_GL_77 »

Jos vain B-kortti löytyy niin kannattaa hakeutua taksinkuljettaja-kurssille. Aina töitä löytyy innokkaalle suharille.
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

99_GL_77 kirjoitti:Jos vain B-kortti löytyy niin kannattaa hakeutua taksinkuljettaja-kurssille. Aina töitä löytyy innokkaalle suharille.
Joo, mikäli huvittaa seistä tolpalla arkiyönä vailla kyydin kyytiä ja siten myös euron euroa :D

... huomenna koe, sitten nähdään tuleeko meikäläisestä tolppa-apinaa :oops:
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
99_GL_77
"Turbo"
Viestit: 277
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2004 13:02
Paikkakunta: 06

Viesti Kirjoittaja 99_GL_77 »

kristian kirjoitti:Joo, mikäli huvittaa seistä tolpalla arkiyönä vailla kyydin kyytiä ja siten myös euron euroa :D

... huomenna koe, sitten nähdään tuleeko meikäläisestä tolppa-apinaa :oops:
Ei muuta kuin kokeilemaan vaan. Teen hommaa opiskelujen ohessa. Tietysti se on ikävää kun kaverit on baarissa vkl ja mä olen silloin töissä. Mutta eipähän tule krapulaa 8)
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

Opiskelun ja muun sähläämisen ohessa itsekin olis tarkoitus ruveta. On ainakin syy rauhoittaa opiskelijaelämää kun pitää olla yöt ajossa :roll:
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

kristian kirjoitti:Opiskelun ja muun sähläämisen ohessa itsekin olis tarkoitus ruveta. On ainakin syy rauhoittaa opiskelijaelämää kun pitää olla yöt ajossa :roll:
Missä Raumalla on muka opiskelija- "elämää"? :wink:
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

tema kirjoitti:
kristian kirjoitti:Opiskelun ja muun sähläämisen ohessa itsekin olis tarkoitus ruveta. On ainakin syy rauhoittaa opiskelijaelämää kun pitää olla yöt ajossa :roll:
Missä Raumalla on muka opiskelija- "elämää"? :wink:
Samk / Lira / LL06R... liiketalouden logistiikan opiskelijat ottaa ilon irti :P

Nojoo, eipä täällä kyllä muuta ole kuin Onnelan onnettomat onnentunnit :oops:
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Sehän on tupla ansiot jos istuu tolpalla senkin aikaa kun muuten olisi kapakassa juomassa viinaa! :wink: Tuo taksi alan palkkaus on mulle edelleenkin käsittämätön juttu. Varmaan ainoa ala missä yrittäjän "riski" siirretään suoraan rengille, eli jos auto ei tienaa, ei tienaa kuskikaan.
9000CS 2,3
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Saappi Kuski kirjoitti:Sehän on tupla ansiot jos istuu tolpalla senkin aikaa kun muuten olisi kapakassa juomassa viinaa! :wink: Tuo taksi alan palkkaus on mulle edelleenkin käsittämätön juttu. Varmaan ainoa ala missä yrittäjän "riski" siirretään suoraan rengille, eli jos auto ei tienaa, ei tienaa kuskikaan.
Yksi ystäväni ajoi taksia aivan hullun lailla + parhaat kuskikolleegat kertoivat, että jos vetää niska limassa 10 tuntisia päivä keskim. 22 kpl/kk ja vielä 3:ssa vuorossa, voit saada hyvällä diilillä n. 2000-2200 brutto liksaa. Kaverin mielestä homma on vielä todella yksinäistä touhua. En tiedä onko todella kannattavaa.

SSAero
Saabikas

Re: mistä ettii sit töitä?

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

EVO_500 kirjoitti:mistäköhä sitä sit vois hommii alkaa ettii ku ei tunnu työvoimatoimistonkaan kautta löytyvä kuljetus hommia mikkelistä. :( tai no löytyy tietysti jos on kortissa ajoluokkia tuhottomasti mut tämmöselle b kortin omaavalle. olisi tosi kiitollinen jos joku sattuis vaik "tietää" et mikkelis ois kuljetus hommii tarjola(b kortilliselle sopivii) ja viittis vaikka vihjais. :roll: pulla kahvit tarjoon vihjasijalle jos paikka löytyy :D
Olen itse toiminut alalla useampia vuosia palkollisena opiskelujen ohella. Nyt toimin alalla itsenäisenä yrittäjänä. Haluaisin antaa yhden vinkin: Jos haet töitä hakemusten muodossa niin petraa ihmeessä tuota oikeinkirjoitusta. Antaa ihan toisenlaisen kuvan miehestä joka osaa oikeasti kielioppia. Ja älkää tähän väliin kukaan kommentoiko mitään ajotaidosta yms. :) :)
Saabistiuki
"Aero"
Viestit: 437
Liittynyt: To Loka 14, 2004 21:32
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Saabistiuki »

SSAero kirjoitti:
Saappi Kuski kirjoitti:Sehän on tupla ansiot jos istuu tolpalla senkin aikaa kun muuten olisi kapakassa juomassa viinaa! :wink: Tuo taksi alan palkkaus on mulle edelleenkin käsittämätön juttu. Varmaan ainoa ala missä yrittäjän "riski" siirretään suoraan rengille, eli jos auto ei tienaa, ei tienaa kuskikaan.
Yksi ystäväni ajoi taksia aivan hullun lailla + parhaat kuskikolleegat kertoivat, että jos vetää niska limassa 10 tuntisia päivä keskim. 22 kpl/kk ja vielä 3:ssa vuorossa, voit saada hyvällä diilillä n. 2000-2200 brutto liksaa. Kaverin mielestä homma on vielä todella yksinäistä touhua. En tiedä onko todella kannattavaa.

SSAero
Ei ole ainakaan minusta
Muukkonen

Bmw 523 Touring
Vastaa Viestiin