Missä sanotaan että taksissa alkoholin nauttiminen on kielletty?Aerochick kirjoitti:Kaikissa julkisessa liikennevälineessähän on kiellettyä alkoholin nauttiminen,
Asiakaspalvelu.....mitä se on ?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Siinä vieressä, missä määritellään taksi julkiseksi liikennevälineeksi.Saappi Kuski kirjoitti:Missä sanotaan että taksissa alkoholin nauttiminen on kielletty?Aerochick kirjoitti:Kaikissa julkisessa liikennevälineessähän on kiellettyä alkoholin nauttiminen,
EDIT: Pakko päteä vähän vielä, eli löytynee järjestyslaista, finlexin sivuilta.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Ihan totta, 4. pykälä kieltää. Piti ihan tarkistaa kun en tiennyt. Luulin että noita on vain järjestyssäännöissä. Kaikki hauska meiltä viedään..Aerochick kirjoitti:Siinä vieressä, missä määritellään taksi julkiseksi liikennevälineeksi.Saappi Kuski kirjoitti:Missä sanotaan että taksissa alkoholin nauttiminen on kielletty?Aerochick kirjoitti:Kaikissa julkisessa liikennevälineessähän on kiellettyä alkoholin nauttiminen,
EDIT: Pakko päteä vähän vielä, eli löytynee järjestyslaista, finlexin sivuilta.
Seuraavaksi kielletään varmaan kapakkapokan n**minenkin takapekillä. no hyyyi...
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
Toivottavasti ei tuu toiseen kertaan .
Jostain syystä ei näy tuo kirjoitus ja laitan uusiksi.
Elikkä kaverin häätarjoilu hoidettiin tunnetun kylpylähotellin puolesta ja kaikki häävieraat sai vatsataudin 2-3vuorokauden aikana.
Yllättäin ravintolalta vaadittavat näytteet hävisi ja terveysviranomainen väitti ettei voida osoittaa millään että ruokamyrkytys olisi tullut kyseisestä ravintolasta. Sinänsä jännä että kaikille vieraille tuo ruokamyrkytys tuli samoihin aikoihin, sekä se että vieraat on ympäri Suomea. Eli pakko on ollut saada samaan aikaan tuo pöpö. Oli meinaan hirvein vatsatauti mitä on koskaan itsellä ollut.
Aika noloa toimintaa isolta ravintolalta, eikä tuo tapaus kai koskaan selviä.
Mitään hyvityksiä ei kaverini koskaan saanut.
Jostain syystä ei näy tuo kirjoitus ja laitan uusiksi.
Elikkä kaverin häätarjoilu hoidettiin tunnetun kylpylähotellin puolesta ja kaikki häävieraat sai vatsataudin 2-3vuorokauden aikana.
Yllättäin ravintolalta vaadittavat näytteet hävisi ja terveysviranomainen väitti ettei voida osoittaa millään että ruokamyrkytys olisi tullut kyseisestä ravintolasta. Sinänsä jännä että kaikille vieraille tuo ruokamyrkytys tuli samoihin aikoihin, sekä se että vieraat on ympäri Suomea. Eli pakko on ollut saada samaan aikaan tuo pöpö. Oli meinaan hirvein vatsatauti mitä on koskaan itsellä ollut.
Aika noloa toimintaa isolta ravintolalta, eikä tuo tapaus kai koskaan selviä.
Mitään hyvityksiä ei kaverini koskaan saanut.
900S(T5.5) M1991(KR)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Itse olen ollut huonekaluliikkeessä varastomiehenä (2 varastomiestä myymälässä, suurehko kotimainen yritys), ja noi reklamaatiot eivät ole tosiaan niitä mukavimpia. Omin vastuualueisiin ei kuulunut rekkuloiden hoito, mutta joskus joutui asiakkaille soittelemaan mikäli ilmeni jo jotain varaston päässä (lähinnä kuljetusvaurioita)...ja silloin tällöin sattui sitten että soitti sellaiselle asiakkaalle jonka toimitus oli jo myöhässä (kuljetusliikkeen tai tehtaan mokan myötä, ei myymälän), siinä oli sitten kiva kuulla kunniansa
Joskus toivoi ihmisiltä kyllä hieman enemmän joustavuutta, tosin jossain vaiheessahan se tyytymättömyys on johonkin purettava
Joskin, nuo edelliset maininnat noista reklamaatioiden hoidosta olivat jo kyllä.... ..ja ymmärrän hyvin että menee jo asikkaalta ylitse
Joskus toivoi ihmisiltä kyllä hieman enemmän joustavuutta, tosin jossain vaiheessahan se tyytymättömyys on johonkin purettava
Joskin, nuo edelliset maininnat noista reklamaatioiden hoidosta olivat jo kyllä.... ..ja ymmärrän hyvin että menee jo asikkaalta ylitse
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Jep myös juonut taksissa (sen jälkeen kun luvan saanut), mutta tuo esimerkkitapauksen naisten käytös kieltämättä kohtuullisen pensselistä.
Ei välttämättä huonoa asiakaspalvelua mutta tuosta Suomisoffasta tuli mieleen, kaveri uuteen kämppään muuttaessaan osti sohvat tuolta ja tilasi kotiinkuljetuksen. Noh sohvat saapui sitten juuri tupareiden aikaan illalla myöhään, kaveri tuli ovelle ja ilmoitti että nyt tulisi ne sohvat sitten. Tuumittiin että OK ja jatkettiin juopottelua. Menee hieman reilu vartti niin kaveri tulee uudestaan kysymään että tuleeko joku niitä kantamaankin? Olikin tämmöinen yhden miehen kotiinkuljetuspartio. Eipä kyllä olisi naurattanut jos olisi tulleet aikaisemmin ja ollut pelkästään kaverin avokki paikalla, ei olisi tainnut nousta sohvat kolmanteen kerrokseen.
Ei välttämättä huonoa asiakaspalvelua mutta tuosta Suomisoffasta tuli mieleen, kaveri uuteen kämppään muuttaessaan osti sohvat tuolta ja tilasi kotiinkuljetuksen. Noh sohvat saapui sitten juuri tupareiden aikaan illalla myöhään, kaveri tuli ovelle ja ilmoitti että nyt tulisi ne sohvat sitten. Tuumittiin että OK ja jatkettiin juopottelua. Menee hieman reilu vartti niin kaveri tulee uudestaan kysymään että tuleeko joku niitä kantamaankin? Olikin tämmöinen yhden miehen kotiinkuljetuspartio. Eipä kyllä olisi naurattanut jos olisi tulleet aikaisemmin ja ollut pelkästään kaverin avokki paikalla, ei olisi tainnut nousta sohvat kolmanteen kerrokseen.
Jatketaan sitten aiheesta "asiakaspalvelua" a'la "eräs sohvaliike"..
Lähisukulainen tilas sohvakaluston, maksoi tietysti(???) etukäteen.Valittu oli tietty värimalli jostakin kataloogista, joten toimitus kesti. Kun kalusto viimein saapui, oli nojatuolin selkänojassa reikä. Soitto heti myyjälle,
luvataan hakea pois ja tuoda uusi ehyt tilalle.
Menee 2vkoa, hakevat ja tuovat tilalle uuden, muuten hyvä mutta väärä väri ja runkokin rikki.Soittorumban jälkeen luvataan että sittenkin vanha poishaettu korjataan ja tuodaan takaisin.Kuulemma ko. väristä kangasta ei ole enää varastossa...???
Eiku taas perään soittelua myyjälle/tehtaalle/ aluepäällikölle, että mikä maksaa..kahdesti virheellinen tuote toimitettu, ja kummallakaan kerralla ei oikein löytynyt vastuuta hommaan, myyjä syyttää tehdasta vaurioista, tehdas kuljetusfirmaa ja kuljetusfirma taas tehdasta. Ja aika kuluu....
No perkele, hermothan siinä sitten meni, uusi soitto aluejohtajalle tai mikä lie aluepäällikkö, ja kaupan purkua vilauttelemaan.(Aikaa tässä vaiheessa alkup. sohvakaluston tulosta kulunut yli kuukausi.) Tässä vaiheessa, kun liikkeellä oli "uhkana" menettää jo saadut rahat, saatiin lupaus päälliköltä että saman viikon aikana toimitetaan oikean värinen ja ehyt kotiin, ja haetaan runkovikainen pois. Näin sitten vihdoin tapahtui.
Koko shown ajan ite piti olla miljoonaan kertaan asian takia yhteydessä liikkeeseen, yleensä soittopyyntöihin tai sovittuihin ilmoituksiin esim. aikataulusta ei sitten lupauksista huolimatta soitettu. Että se siitä asiakaspalvelusta..
Henkilökohtaisesti en kyllä suosittele kenellekään tuota puljua.
Lähisukulainen tilas sohvakaluston, maksoi tietysti(???) etukäteen.Valittu oli tietty värimalli jostakin kataloogista, joten toimitus kesti. Kun kalusto viimein saapui, oli nojatuolin selkänojassa reikä. Soitto heti myyjälle,
luvataan hakea pois ja tuoda uusi ehyt tilalle.
Menee 2vkoa, hakevat ja tuovat tilalle uuden, muuten hyvä mutta väärä väri ja runkokin rikki.Soittorumban jälkeen luvataan että sittenkin vanha poishaettu korjataan ja tuodaan takaisin.Kuulemma ko. väristä kangasta ei ole enää varastossa...???
Eiku taas perään soittelua myyjälle/tehtaalle/ aluepäällikölle, että mikä maksaa..kahdesti virheellinen tuote toimitettu, ja kummallakaan kerralla ei oikein löytynyt vastuuta hommaan, myyjä syyttää tehdasta vaurioista, tehdas kuljetusfirmaa ja kuljetusfirma taas tehdasta. Ja aika kuluu....
No perkele, hermothan siinä sitten meni, uusi soitto aluejohtajalle tai mikä lie aluepäällikkö, ja kaupan purkua vilauttelemaan.(Aikaa tässä vaiheessa alkup. sohvakaluston tulosta kulunut yli kuukausi.) Tässä vaiheessa, kun liikkeellä oli "uhkana" menettää jo saadut rahat, saatiin lupaus päälliköltä että saman viikon aikana toimitetaan oikean värinen ja ehyt kotiin, ja haetaan runkovikainen pois. Näin sitten vihdoin tapahtui.
Koko shown ajan ite piti olla miljoonaan kertaan asian takia yhteydessä liikkeeseen, yleensä soittopyyntöihin tai sovittuihin ilmoituksiin esim. aikataulusta ei sitten lupauksista huolimatta soitettu. Että se siitä asiakaspalvelusta..
Henkilökohtaisesti en kyllä suosittele kenellekään tuota puljua.
#2418
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1171
- Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
- Paikkakunta: Kuopio
Ei välttämättä huonoa asiakaspalvelua mutta tuosta Suomisoffasta tuli mieleen, kaveri uuteen kämppään muuttaessaan osti sohvat tuolta ja tilasi kotiinkuljetuksen. Noh sohvat saapui sitten juuri tupareiden aikaan illalla myöhään, kaveri tuli ovelle ja ilmoitti että nyt tulisi ne sohvat sitten. Tuumittiin että OK ja jatkettiin juopottelua. Menee hieman reilu vartti niin kaveri tulee uudestaan kysymään että tuleeko joku niitä kantamaankin? Olikin tämmöinen yhden miehen kotiinkuljetuspartio. Eipä kyllä olisi naurattanut jos olisi tulleet aikaisemmin ja ollut pelkästään kaverin avokki paikalla, ei olisi tainnut nousta sohvat kolmanteen kerrokseen.[/quote]
Ekaan asuntoon muuttaessa tilasin eräästä huonekaluliikkeestä vuodesohvan ja keittiön tuolit kotiinkuljetuksella.
Sovittiin kelloaika jolloin tavarat tulee, tietenkin kuljetus tulee illalla kolme tuntia myöhässä. Vanha ukko tulee soittamaan ovikelloa ja pyytää kantamaan noita kalusteita autosta.
Otti pannuun, kun en odotellessa voinut mennä ruokakauppaankaan ja kaappi oli tyhjänä. Tulihan tuosta mainittua kuskille, että voisi noudattaa aikoja . Lähikauppa oli sillävälin ehtinyt mennä kiinni ja jouduin ajamaan keskustan Anttilaan. Aikaa kaupan sulkemiseen oli n 15min ja ajoin matkalla aika kivat ylinopeussakot. Poliisille piti selitellä kiireen syitä ja hermo oli muutenkin kuumana. Lähtiessä paiskasin Corollan takaoven täysillä kiinni ja lähdin kumit ulvoen kohti Anttilaa .Kerkesin ostaa ostokset justiinsa ja samalla uuden kahvinkeittimen. Hätäpäissä vielä nappasin kiireellä ekan keittimen mukaani ja menin maksamaan, vasta kotona huomasin ostaneeni punaisen keittimen . päällä oli mustan keittimen kuva, mutta takana oli maininta tuotteen väristä. Tuossa tapauksessa tuli päivän ostoksille hyvä hinta, kun sovittua aikaa ei noudatettu .Tuo punainen keitin muuten on seurannut näihin päiviin saakka, kunnes pieni poikani särki lasipannun.
Ekaan asuntoon muuttaessa tilasin eräästä huonekaluliikkeestä vuodesohvan ja keittiön tuolit kotiinkuljetuksella.
Sovittiin kelloaika jolloin tavarat tulee, tietenkin kuljetus tulee illalla kolme tuntia myöhässä. Vanha ukko tulee soittamaan ovikelloa ja pyytää kantamaan noita kalusteita autosta.
Otti pannuun, kun en odotellessa voinut mennä ruokakauppaankaan ja kaappi oli tyhjänä. Tulihan tuosta mainittua kuskille, että voisi noudattaa aikoja . Lähikauppa oli sillävälin ehtinyt mennä kiinni ja jouduin ajamaan keskustan Anttilaan. Aikaa kaupan sulkemiseen oli n 15min ja ajoin matkalla aika kivat ylinopeussakot. Poliisille piti selitellä kiireen syitä ja hermo oli muutenkin kuumana. Lähtiessä paiskasin Corollan takaoven täysillä kiinni ja lähdin kumit ulvoen kohti Anttilaa .Kerkesin ostaa ostokset justiinsa ja samalla uuden kahvinkeittimen. Hätäpäissä vielä nappasin kiireellä ekan keittimen mukaani ja menin maksamaan, vasta kotona huomasin ostaneeni punaisen keittimen . päällä oli mustan keittimen kuva, mutta takana oli maininta tuotteen väristä. Tuossa tapauksessa tuli päivän ostoksille hyvä hinta, kun sovittua aikaa ei noudatettu .Tuo punainen keitin muuten on seurannut näihin päiviin saakka, kunnes pieni poikani särki lasipannun.
900S(T5.5) M1991(KR)
Juominen taksissa on aika kimurantti asia
Ihmeellisen siitä tekee sen minusta että jos joku kysyy että saako juoda , vastaan aina EI. Noin 99% ihmisistä ei tykkää vastauksesta ja alkavat v... tai mitä nyt sitten tekee/sanoo.
Humalaisella asiakkaalla on sellainen käsitys taksissa että kun hän maksaa hän määrää ja omistaa. Tosi väärin menee siinä vaiheessa
Itse vertaan aina asiaa siihen että mene vaikka ruokakauppaan ja kysyt mistä löytyy sitä 5% kermaa ...myyjä sanoo että ei ole saatavilla. Alatko huutmaan ja v... tälle ihimisille joka palvelee sinua
Kohteliaisuus ja välinpitämättömyys katoaa kyllä minun asiakkailta välillä.
Minä en ainakaan toisen omistamassa autossa joisi ilman lupaa
Tekisi mitään mitä mikä ei kuulu hyviin tapoihin kuten nuodattaa sääntöjä.
Ongelma on tietty se : Ihmiset eivät välitä
Suurin syy miksi minusta Taksissa ei kannata juoda on se: että se peseminen maksaa....ja tiedät kyllä, et halua maksaa 1 euron pullosta 100+ euroa....
Kysyn vielä kanssa kuka korvaa minulle sen kun se asiakkaan kalja lentää sinne stereon päälle ja pilaa mun stereot
Ihmeellisen siitä tekee sen minusta että jos joku kysyy että saako juoda , vastaan aina EI. Noin 99% ihmisistä ei tykkää vastauksesta ja alkavat v... tai mitä nyt sitten tekee/sanoo.
Humalaisella asiakkaalla on sellainen käsitys taksissa että kun hän maksaa hän määrää ja omistaa. Tosi väärin menee siinä vaiheessa
Itse vertaan aina asiaa siihen että mene vaikka ruokakauppaan ja kysyt mistä löytyy sitä 5% kermaa ...myyjä sanoo että ei ole saatavilla. Alatko huutmaan ja v... tälle ihimisille joka palvelee sinua
Kohteliaisuus ja välinpitämättömyys katoaa kyllä minun asiakkailta välillä.
Minä en ainakaan toisen omistamassa autossa joisi ilman lupaa
Tekisi mitään mitä mikä ei kuulu hyviin tapoihin kuten nuodattaa sääntöjä.
Ongelma on tietty se : Ihmiset eivät välitä
Suurin syy miksi minusta Taksissa ei kannata juoda on se: että se peseminen maksaa....ja tiedät kyllä, et halua maksaa 1 euron pullosta 100+ euroa....
Kysyn vielä kanssa kuka korvaa minulle sen kun se asiakkaan kalja lentää sinne stereon päälle ja pilaa mun stereot
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Itsekin viikonloppurenkinä taksia ajavana täytyy kommentoida tähän.
Annan juoda kyydissä kysyi luvan tai ei. Tosin täyden tuopin/lasin kanssa ei tulla kyytiin. Huom. asiakas joka tuo pulloja autoon vie ne myös mukanaan.
Tommi9000T, tuosta asiasta ei kannata alkaa vääntämään asiakkaiden kanssa, tulee vain turhaa v*******a.
Mutta, ajamassani autossa ei syödä. Selitykseksi ei kelpaa se että "en mä sotke" tai "kyllä mä siivoon jälkeni". Nyt kun pikkujoulu-aika alkaa niin taas joutuu kuuntelemaan näitä selityksiä.
Mutta loppujen lopuksi täytyy sanoa että kaikista hankalin asiakastyyppi jonka tiedän, ovat urheilijat, juuri nämä jotka pelaavat jossain kaupungin omassa palliseurassa tms.. Pissaa päässä ja luulot liian kovat omasta egosta.
Annan juoda kyydissä kysyi luvan tai ei. Tosin täyden tuopin/lasin kanssa ei tulla kyytiin. Huom. asiakas joka tuo pulloja autoon vie ne myös mukanaan.
Tommi9000T, tuosta asiasta ei kannata alkaa vääntämään asiakkaiden kanssa, tulee vain turhaa v*******a.
Mutta, ajamassani autossa ei syödä. Selitykseksi ei kelpaa se että "en mä sotke" tai "kyllä mä siivoon jälkeni". Nyt kun pikkujoulu-aika alkaa niin taas joutuu kuuntelemaan näitä selityksiä.
Mutta loppujen lopuksi täytyy sanoa että kaikista hankalin asiakastyyppi jonka tiedän, ovat urheilijat, juuri nämä jotka pelaavat jossain kaupungin omassa palliseurassa tms.. Pissaa päässä ja luulot liian kovat omasta egosta.
Kyllä siinä ongelmia itselleen hankkii ku sanoo että ei saa juoda
Kokenut olen tilanteen.
Minusta se vaan on todella RÖYHKEÄTÄ änkeä toisen autoon pullo kädes
Kanssa olen joskus luvan antanut ja autossa on ollut kosteet penkit ku on kalja/siideri kaatunut. Kertaakaan ei kukaan suostunut maksaa siitä kun oli sotkenut penkin. Minulta menee 2 tuntia työ-aikaa kun pesen/kuivaan sen penkin. Sitten takaisin töihin palvelemaan muita ihmisiä.
Tiedän itsekki kuinka ankeata se on istua taksissa/bussissa suu kuivana.
Mutta itse en vain viitsi sotkea toisten kulkuneuvoja koska jokuhan ne siivoo....
Kokenut olen tilanteen.
Minusta se vaan on todella RÖYHKEÄTÄ änkeä toisen autoon pullo kädes
Kanssa olen joskus luvan antanut ja autossa on ollut kosteet penkit ku on kalja/siideri kaatunut. Kertaakaan ei kukaan suostunut maksaa siitä kun oli sotkenut penkin. Minulta menee 2 tuntia työ-aikaa kun pesen/kuivaan sen penkin. Sitten takaisin töihin palvelemaan muita ihmisiä.
Tiedän itsekki kuinka ankeata se on istua taksissa/bussissa suu kuivana.
Mutta itse en vain viitsi sotkea toisten kulkuneuvoja koska jokuhan ne siivoo....
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
KIA Ceed 1.6 EX SW -07