Asiakaspalvelu.....mitä se on ?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja dq »

^ Onko se sitten muka suostumisasia jos sotkee? Tai siis että eikö siitä ole selkeätä sääntöä olemassa että menee aina asiakkaan piikkiin siivous?
Zeikkari
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 05:04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Zeikkari »

Se on hiukan Ristiriitainen tilanne onko asiakkaan korvattavissa kun sotkee auton, vai onko se yrittäjän vastuu. Tietysti asiakkaalta joka ei halua maksaa omiensotkujen siivousta, periminen on hankalaa ja vaatii käräjöintiä. Ja se sitten on ihan arpapeliä, sekä hiton työlästä. Tosin normaalilla järjellä ja ajattelulla olevat ihmiset hoitavat sotkunsa kunnialla.

Tästä vähä vielä mietteitä "alan asiakaspalvelijalta"
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

Zeikkari kirjoitti: Tästä vähä vielä mietteitä "alan asiakaspalvelijalta"
Jep. Alalla on paljon ihmisiä jotka ovat sisäistäneet olevansa autonkuljettajia. Mutta pirulainen kun siinä joutuu olemaan ihmistenkin kanssa tekemisissä. Samaa porukkaa on pk seudun bussikuskeissa ja paljon.
Kun asiakaspalvelusta tulee tuollainen ongelma niin suosittelisin siirtymistä rahtihommiin. Pahvilaatikot ei **ttuile kuljettajalle :) Se vaan että ne ei myöskään kävele itse kyytiin ja kyydistä pois!
9000CS 2,3
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

Kyllä se on yrittäjän riski jos auto sottantuu. Kun taksissa kaik "suvaitaan ".

Joku voi kokeilla mitä käy jos menee Stokkalle pullokädessä ja sotkee vähän paikkoja. Vetoo siinä sitten yrittäjän riskii :D

Itse nautin ammatistani, ainoa ongelma on kännissä olevat viikonloppu amatöörit.

Eilen oli kyydissä rullatuoli asiakas jolla oli paskat housuissa ja kyydin jälkeen oli penkki paskassa. Pesin penkin ja uudestaan tolpalle. Tästä ilosta sain 6.90€ . Nautin ammatistani ja siitä mitä se antaa minulle. Mutta kun ylimieliset amatöörit tulee sotkee paikkoja + vittuilee niin kyllä se musta on jo aika rasittavaa.

Jos ei ajovuorolista velvottaisi ajamaan , auto seisoisi perjantaista maanantaihi :D
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Zeikkari
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 05:04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Zeikkari »

Saappi Kuski kirjoitti: Jep. Alalla on paljon ihmisiä jotka ovat sisäistäneet olevansa autonkuljettajia. Mutta pirulainen kun siinä joutuu olemaan ihmistenkin kanssa tekemisissä. Samaa porukkaa on pk seudun bussikuskeissa ja paljon.
Kun asiakaspalvelusta tulee tuollainen ongelma niin suosittelisin siirtymistä rahtihommiin. Pahvilaatikot ei **ttuile kuljettajalle :) Se vaan että ne ei myöskään kävele itse kyytiin ja kyydistä pois!
Viimeksi muokannut Zeikkari, La Loka 28, 2006 03:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeikkari
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 05:04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Zeikkari »

Saappi Kuski kirjoitti: Jep. Alalla on paljon ihmisiä jotka ovat sisäistäneet olevansa autonkuljettajia. Mutta pirulainen kun siinä joutuu olemaan ihmistenkin kanssa tekemisissä. Samaa porukkaa on pk seudun bussikuskeissa ja paljon.
Kun asiakaspalvelusta tulee tuollainen ongelma niin suosittelisin siirtymistä rahtihommiin. Pahvilaatikot ei **ttuile kuljettajalle :) Se vaan että ne ei myöskään kävele itse kyytiin ja kyydistä pois!
´
Sekin vaan on että toiset ei kestä ihmisiä ja toiset tulee mökki höperöikse niiden laatikoiden kanssa 8O Itse vaihdoin kuljettamaan ihmisiä taksilla, ja olen viihtynyt. Välillä on kaikenmaailman kohellusta ja joskus joutunut pesettämään penkkejä. Jos menee hermo kesken vuoron, niin lähden kotiin.

Tosin välillä tuntuu että suurin osa ammatti kuljetajista niin taksissa, linja-autossa, jakelussa ovat kadottaneet ns. ammattiylpeyden. Ja sitämukaan käytöstavat niin liikenteessä sekä asiakaspalvelussa. Ja myöskin tuntuu, että autonkuljettajaksi haetaan, kun muuta ei saa. Sitten kaiken maailman sankarit tärvelee kaikkien maineen.
Tomi9000T
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 11:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tomi9000T »

Minä ainakin olen ylpeä ammatistani !

Arvostan työtäni ja mitä teen.

Minusta asia on nykyään että jotkut ihmiset eivät arvosta työntekiää joka tekee työtä joka ei ole " arvostettava työ "

Nämä ihmiset pilaa maailmaa asenteellaan. Nämä kyseiset ihmiset eivät välitä kuin itsestään. Heiltä saa kuunnella sitä...alistavaa asennetta.


Itse arvostan jokaista joka tekee työtä. Mutta tämän yhteiskunnan suurimmat sankarit ovat siivojat. Jos kukaan ei siivoisi missään mitään , tämä maa velloisi p...ssa.

Kuka menee sairaalaan missä on pölyä ?
Kuka käy kaupassa missä on likaista ?
Vietkö auton huoltoon jossa lattia öljyssä ?
Menetkö bussiin jossa graffittia ja edellisyön oksennukset ?


Kunnon Duunari arvostus on katoamassa, näin sen näen.

Itse on olen ammattilainen asiakaspalvelussa. Mutta kun joku alkaa mollaa minun moraalia ja työtäni pitämään mitättömänä, niin sillon asiakas kyllä saa palautetta !

Tähän lopuksi vielä, että kunnioitan itseäni vielä sen verran että en anna kaikkien minulle sanoa mitä huvittaa." On minullaki tunteet " :D
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Zeikkari
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 05:04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Zeikkari »

Tomi9000T kirjoitti:Minä ainakin olen ylpeä ammatistani !

Arvostan työtäni ja mitä teen.

Minusta asia on nykyään että jotkut ihmiset eivät arvosta työntekiää joka tekee työtä joka ei ole " arvostettava työ "

Nämä ihmiset pilaa maailmaa asenteellaan. Nämä kyseiset ihmiset eivät välitä kuin itsestään. Heiltä saa kuunnella sitä...alistavaa asennetta.


Itse arvostan jokaista joka tekee työtä. Mutta tämän yhteiskunnan suurimmat sankarit ovat siivojat. Jos kukaan ei siivoisi missään mitään , tämä maa velloisi p...ssa.

Kuka menee sairaalaan missä on pölyä ?
Kuka käy kaupassa missä on likaista ?
Vietkö auton huoltoon jossa lattia öljyssä ?
Menetkö bussiin jossa graffittia ja edellisyön oksennukset ?


Kunnon Duunari arvostus on katoamassa, näin sen näen.

Itse on olen ammattilainen asiakaspalvelussa. Mutta kun joku alkaa mollaa minun moraalia ja työtäni pitämään mitättömänä, niin sillon asiakas kyllä saa palautetta !

Tähän lopuksi vielä, että kunnioitan itseäni vielä sen verran että en anna kaikkien minulle sanoa mitä huvittaa." On minullaki tunteet " :D
Juu siivoajien työtä ei kukaan huomaa, vasta huomataan kun on siivous tekemättä.

Ja se on sitten ihan oma juttunsa miksi ns. duunari homma eivät ole tänä päivänä arvostettuja. Ja silti kunnon ammattimiehistä on perinteisillä aloilla pulaa, kohta ei taida löytyä edes suomalaista putkimiestä tai kirvesmiestä. Ja kaiken maailman IT kekkuleita koulutetaan kyllä yllinkyllin, työttömiksi.

Ammattimies ansaitsee aina arvostuksen oli sitten vaikka puuseppä tai aivokirurgi.

Niin ja eisitä kaikkea lässytystä p:n jauhantaa joka menee henk kohtaisuuksiin kenenkään tarvitse töissään sietää tai kuunnella.
Vastaa Viestiin