Isukilla oli tuollainen (vähän siistimpi ehkä ) juuri kun aikoinaan kortin sain. Osuipa samaan ajanjaksoon vielä se, että vaihteensiirtimen joku nivel oli paskana, joten pakki ei mennyt päälle (niin siis rattivaihteista puhutaan) Haisu piti aina ajaa niinpäin, että sillä pystyi suoraa lähtemään, tai valutettua alamäkeen pois ruudusta. Sitä ei tosin kauaa kestänyt ja auto saatiin kuntoon.
Tuollainen rattivaihde voi olla hiukan jännä, kun sitä ensikertaa käyttää
Muksu kirjoitti:Isukilla oli tuollainen (vähän siistimpi ehkä ) juuri kun aikoinaan kortin sain. Osuipa samaan ajanjaksoon vielä se, että vaihteensiirtimen joku nivel oli paskana, joten pakki ei mennyt päälle (niin siis rattivaihteista puhutaan) Haisu piti aina ajaa niinpäin, että sillä pystyi suoraa lähtemään, tai valutettua alamäkeen pois ruudusta. Sitä ei tosin kauaa kestänyt ja auto saatiin kuntoon.
Tuollainen rattivaihde voi olla hiukan jännä, kun sitä ensikertaa käyttää
Tällaista kävin koeajamassa eilen, mikähan mahtaisi olla?
Mainittakoon, että oli kyllä niin surkea tekele uudeksi autoksi, että ennemmin ottaisin vaikka Ladan alleni kuin ajelisin tuolla päivittäisiä ajoja.
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
makri kirjoitti:Tällaista kävin koeajamassa eilen, mikähan mahtaisi olla?
Mainittakoon, että oli kyllä niin surkea tekele uudeksi autoksi, että ennemmin ottaisin vaikka Ladan alleni kuin ajelisin tuolla päivittäisiä ajoja.
Tuo oli pohjoisamerikkalainen versio Ford Fusionista, jolla ei ole mitään tekemistä euro-fusionin kanssa. Se on vähän kuin paikallinen Mondeo, Focuksesta yksi kokoluokka ylospäin. Fusion ja vielä isompi Ford Five Hundred korvaavat poistuvan Taurus -mallin. Taurustakin tuli kokeiltua, hulppeat 155hv kolmelitraisesta V6:sta isossa lotjassa automaatilla.
Olen asustellut täällä reilun kuukauden, ajellut ympäri kaupunkeja ja niiden välejä päivittäin, ja tähän saakka olen bongannut yhden Saabin. Levähdyspaikalla viikko sitten oli musta 9-5, naapuriprovinssin kilvissä.
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta
Koitetaan sitten tällaista. Koeajelin tuota eilen, suhteellisen positiivinen kokemus vaikka en siltä hirveästi odottanutkaan. Kyseessä on USA:ssa valmistettu auto jota ei Suomesta saa vaikka sen lähisukulaisia siellä onkin kaupan.
2019 Mazda CX9 2,5T + 2011 Mazda3 GT 2,5i + Telajärvi
Kerran Saabisti, aina Saabisti - käyttöauton merkistä riippumatta