Minkki konehuoneessa!
Ainakin omassa V8-puimurissa on puhaltimelle erinomaisen helppo pääsy eikä paljoa tarvitse purkaa tieltä pois.mek kirjoitti:Työkaverin M5 Bemarin lämppärin kennon taakse oli päässyt hiiri, joka kuoli tietysti kun puhallin lähti pyörimään. Pikku hiljaa haju alkoi kuulemma muistuttaa krematoriota. Päivän homma oli ollut purkaa veekasin apulaitteet ja lämppäri auki niin, että pääsi raadon poistamaan.
Joskus viime vuoden kesällä ysikympin konepellin alla puuhastellessa tuumin jotta onpas tuohon lämppärikotelon ympäristöön kertynyt kovasti lehtiä ja siemeniä, suorastaan isot kasat. No eikun kauhomaan niitä pois niin eikös vain sieltä seasta löytynyt hiirenpoikanen ikiunta nukkumasta. Miten kauan lieneekään matkustellut siellä salaa kun oli jo aika kuivakkaan oloinen.
Mistä tulikin mieleen että veloittaakohan seurakunta ylimääräistä jos haudataankin arkun sijasta autossa...?
Mistä tulikin mieleen että veloittaakohan seurakunta ylimääräistä jos haudataankin arkun sijasta autossa...?

NG 900S 3d 2.3i -98
Hmm... Tulisikin lisää uusiokäyttömahdollisuuksia paalauksen lisäksi.Hepis kirjoitti:...Mistä tulikin mieleen että veloittaakohan seurakunta ylimääräistä jos haudataankin arkun sijasta autossa...?
Konepelti vielä pystöön niin ei tarvi hautakiveäkään?!

Pystyssä olevista konepelleistä tulisi sitten tulevaisuuden "tunnista automerkki ja malli"-topiikkien aiheita..
#1430
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola