Asiakaspalaute on aina niin terävää...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Asiakaspalaute on aina niin terävää...

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Pitää olla tarkkana kenelle palautetta antaa.
-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Palautelomake [mailto:palautelomake@citymarket.fi]
Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
Vastaanottaja: Morottaja Carita; Asiakas Palaute
Kopio:
Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu

Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei käynnytkään laitteeseen kun tulin kor´tiin kun meidän 8 v. poika avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse mitä pikemmiten. Kiitos !
Vastaus voi olla jopa hyvinkin terävä

Marttunen Petri < petri.marttunen@citymarket.fi> kirjoitti:
----------------
Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.

Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.

Mutta. Tanja, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.


Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista

K-Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika

PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.

Hupsista kuinkas se nyt noin meni :D



Hyvä asiakkaamme.

Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.

Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin on 06-3275630. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 06-3275601.

Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.

Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika
Juha Västilä
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2006111 ... 3_uu.shtml

Vaasan sittarissa on kai nyt auki myyjän paikka :)
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Hah haa...

Tuosta mokasta on kyllä paha enää pistää paremmaksi.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
ah79
"Hirsch"
Viestit: 957
Liittynyt: Ma Touko 31, 2004 09:10
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ah79 »

Tässä tapauksessa sympatiat kyllä täysin myyjän puolella. Ensin ostetaan tuote ilmeisesti täysin arvauksen varassa, sitten revitään pakkaus auki vertaamatta ensin vanhaan paristoon ja sitten aletaan itkemään kun ei sovikaan. V*u, minkälaisia idiootteja sitä onkin liikkeellä :evil:. Kyllä tuossa asiakkaan saamassa kirjeessä ainakin minun mielestäni sanottiin asiat aivan niin kuin ne ovat :).

Se on tietenkin eri asia, ettei tuollaista tekstiä ei missään olosuhteissa saisi päättää asiakkaalle asti, oli tilanne mikä tahansa, joten on tuo sikäli myyjänkin puolelta melkoinen moka, asiakaspalvelutehtävissä kun ne mölyt kertakaikkiaan pitäisi aina osata pitää omassa mahassa :roll:.
#1970
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

"Reply all" on joskus vaarallinen nappi..:)

Joo, aika hölmöä mennä vaatimaan vaihtoa avatulle patteripaikkaukselle ja joo, aika hölmöä edes mennä kirjailemaan tälläistä hengentuotosta. Mutta kyllä allekirjoittanutkin saattaisi hiukan lämmetä, jos suoraa *tuilua alkaisi tulemaan em. tyyliin..
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Buahah,älyttömän hyvä.
Saappi Kuski
"Hölösuu"
Viestit: 3011
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39

Viesti Kirjoittaja Saappi Kuski »

melkein yhtä hauska kuin se fordin merkkihuollon "asiakas on mulk*u" maininta siellä tiedostossa :wink:
9000CS 2,3
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Hahaa, loistavaa :D

Osittain kyllä myyjän puolella tässä. Ärsyttävää kun asiakkaat ostavat tavaroita täysin sokeasti ja sitten availevat pakkauksia ja sovittelevat tuotetta kotona ja ylläriylläri tuote ei olekaan sopiva ja sitten lähdetään myyntikelvottoman tuotteen kanssa itkemään rahoja takaisin. Kuka tietää vaikka asiakas olisi vaihtanut rikkinäiseen pakettiin jotkut vanhat paristot ja koittaa niitä palauttaa :P
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

pade kirjoitti:Kuka tietää vaikka asiakas olisi vaihtanut rikkinäiseen pakettiin jotkut vanhat paristot ja koittaa niitä palauttaa :P
Niinpä, porukat ostivat kerran käytetyn ja palaneen loisteputken eräästä tavaratalosta. Sitä en enää muista saivatko vaihdettua ihan uuteen ja iskemättömään.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Sukellusvene
"Hölösuu"
Viestit: 1170
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2006 16:18
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Sukellusvene »

Väärää ostosta ja avatussa paketissa varmaan jo ihan järjellä ajateltunakin turha mennä palauttamaan .
Itsekkin kyseisen ketjun myymälässä asioineena, on kyllä vialliset tuotteet saanut vaihdettua helposti uusiin tai rahat saanut takaisin.
Useimmat palautukset on olleet pilaantuneita elintarvikkeita 8) .

Tuollaista kirjettä ei koskaan saisi mennä asiakkaalle, vaikka kuinka sitten kuinka tekisi mieli avautua :) .
900S(T5.5) M1991(KR)
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Tuossa olisi kauppias tehnyt oivallisen vedon, jos olisi kutsunut asiakkaan puotiinsa ja asentanut itse siihen laitteeseen sopivan pariston.
Veloituksetta.

Tuolla toiminnalla saadaan asiakkaita. Maksaahan mainoksetkin.

Kauppiaan olisi syytä muistaa, että asiakas on AINA oikeassa.

Eräässä lehtitalossa oli " purkaushuoneessa " iso metrinen kelopölkky ja kirves.
Kun hankala asiakas oli palveltu, meni "myyjä" tuon pölkyn ääreen ja takoi hetken kirveellä tota pölkkyä. Helpotti ja kaikki olivat tyytyväisiä.

Näin kerran SEURA-lehden toimituksessa Parkkosen Heikin
(päätoimittaja) tekevän noin.

Oivalsin vasta jälkeenpäin tuon purkauksen tarkoituksen.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Novoilol!

Taisi myyjä pukea sanoiksi, mitä varmaan kaikki asiakaspalvelutehtävissä olleet sisällään tuntevat ja tietävät todeksi! :D


Tuo

"[...]suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen."

antaa mitä mainioimman silauksen pahoittelukirjeelle! :P Aplodien arvoinen suoritus kaikkinensa, ml. tuo pahoittelukirje, joka on tyylillä ja antaumuksella tehty. :lol:

Misätköhän muuten ovat nuo kirjeet nettiin putkahtaneet nimineen päivineen...
tamtami
"Aero"
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:35

Viesti Kirjoittaja tamtami »

Firges9000 kirjoitti: Näin kerran SEURA-lehden toimituksessa Parkkosen Heikin
(päätoimittaja) tekevän noin.

Oivalsin vasta jälkeenpäin tuon purkauksen tarkoituksen.
Hmmmm...

Mitä sinä sitten kävit sanomasa. :lol:
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Olen tuon jo täälläkin aiemmin kertonut, mutta senverran hyvä juttu että nyt seuraa uusinta:

Join Hartwallin jouluolutta ja sain suuhuni lipeetä. Huomasin heti ja huuhtelin maidolla ja vedellä.
Lähetin palautteen ja pullon Hartwallille.
Vastaus oli: Tuo näytteessä oleva "imelä flawouri" johtuu pullonpesulinjan jäämistä.
Näin vastasi asiantuntija sieltä, asiakkaalleen. Tuo tapahtui 80-luvulla, katsokaas Hartwallin kehitystä sen jälkeen. :lol:

Whitun imelä Flawouri, soli lipeetä. :twisted:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

tamtami kirjoitti:

Hmmmm...

Mitä sinä sitten kävit sanomasa. :lol:
Olin vieraana, Heikin lennonopettajana ja "Kaupungit ilmasta"-sarjan kuvauslentäjänä.
Heikki ajeli myös silloin lupakirjaansa,

Siksi näin 8)
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4219
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

ah79 kirjoitti:asiakaspalvelutehtävissä kun ne mölyt kertakaikkiaan pitäisi aina osata pitää omassa mahassa :roll:.
Kyllä meillä ainakin ollaan yhdelle asiakkaalle sanottu suoraan että "haista ite!" ja lyöty luuri korvaan kun tuli niin painokelvotonta tekstiä ja huutoa hänen suustaan... vielä ihan aiheetta :roll:
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Vastaa Viestiin