Fiilistelykuvia

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

No niin. Löytyi se syy miksi Bimmeri tekee niin vakaasti käyviä koneita, kun eihän tonne Zetan pellin alle mitään B-moottorin tapaan vatkaavaa moottoria kannata laittaa.

Yksi kerta kattelin kaverin Bemarin pellin alle ja tuumailin sen olevan melko täynnä. Kyllähän siellä vielä 5-sarjalaisessa tilaa on mutta kaveri totes perään, että tätä on saanu 8-koneellakin 8O Ööö, kuinka isolla kenkälusikalla se on sinne laitettu :lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
ruohonet80
"Hölösuu"
Viestit: 1032
Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä

Viesti Kirjoittaja ruohonet80 »

Vesi virtaa vuoksessa näissä kuvissa.
Oli muuten jumalattoman kylmää vettä, kun otin pesuvedet joesta.
Mukana tuoma 4 litran kuuma vesi ei riittänyt kun alkuun, kun lantrailin sillä "raakaa" vettä.

No pimeetä meinas tulla... Kuvat hieman rakeisia. Osais vielä käyttää kameraa

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

dimebak kirjoitti:No niin. Löytyi se syy miksi Bimmeri tekee niin vakaasti käyviä koneita, kun eihän tonne Zetan pellin alle mitään B-moottorin tapaan vatkaavaa moottoria kannata laittaa.

Yksi kerta kattelin kaverin Bemarin pellin alle ja tuumailin sen olevan melko täynnä. Kyllähän siellä vielä 5-sarjalaisessa tilaa on mutta kaveri totes perään, että tätä on saanu 8-koneellakin 8O Ööö, kuinka isolla kenkälusikalla se on sinne laitettu :lol:
Tosiaan, kun Bemareissa halutaan pitää painojakauma 50:50, aiheuttaa se sen, että moottori on todella "syvällä" konehuoneessa. Toki myös suora kutonen on melko pitkä moottori, joten ei se V8 niin hirveästi isompi ole. Uudessa 5-sarjalaisessahan nokalla on parhaillaan V10 ;)

http://speedou.1g.fi/kuvat/M5/1.jpg

Kiitokset kaikille kehuista, niin kuvan kuin autonkin suhteen.

hakuba2: Komeet on maisemat ja kivan auton ootte saanu vuokralle(?)! Voisi kotoa itsekin pistää parit fiilistelykuvat parin vuoden takaiselta EU-reissulta Saabin kera.
STCF #3
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kristian »

Speedou kirjoitti:Voisi kotoa itsekin pistää parit fiilistelykuvat parin vuoden takaiselta EU-reissulta Saabin kera.
Ei varmaan Saab-foorumilla pahaa tee välillä laittaa Saabin kuviakin :P
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

kristian kirjoitti:
Speedou kirjoitti:Voisi kotoa itsekin pistää parit fiilistelykuvat parin vuoden takaiselta EU-reissulta Saabin kera.
Ei varmaan Saab-foorumilla pahaa tee välillä laittaa Saabin kuviakin :P
Totta...Tosin oon tänne aika monta sellaistakin tähän topiciin laittanut. Ja täähän on vielä OffTopic puolella ;)
STCF #3
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Speedou kirjoitti: Totta...Tosin oon tänne aika monta sellaistakin tähän topiciin laittanut. Ja täähän on vielä OffTopic puolella ;)
Ei kai se niin tarkkaa ole, ahdasmielisimpien ei tarvi lukea tätä(kään). Ei tässä topicissa ole määritelty edes fiilistelykuvan sisältöä. Ja vaihtelu virkistää :wink:
BMW 320dA Coupe LCI
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8220
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Olishan noita fiilistelykuvia vaikka mitä mutta laitan autojen kuvia ja automatkoilla otettuja maisemakuvia.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Eli vuonna 2004 tuli ajettua autolla vähän siellä sun täällä, tässä pari fiilistelyä matkalta:

http://speedou.1g.fi/kuvat/fiilistely/
STCF #3
Nyyrikki
"Ruisku"
Viestit: 149
Liittynyt: Ma Maalis 21, 2005 12:15

Viesti Kirjoittaja Nyyrikki »

Speedou kirjoitti:
Tosiaan, kun Bemareissa halutaan pitää painojakauma 50:50, aiheuttaa se sen, että moottori on todella "syvällä" konehuoneessa.
Muuttuukos se painojakauma kun tulee ihminen/ihmiset kyytiin? Onhan Ysiysissäkin 50/50 kun etupenkkiläiset ovat kyydissä. Näin luki joskus jossain.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Enpäs tiedä, BMW:ssä lähtökohta on 50:50 ja about siinä on jokainen auto. Kuljettajan vaikutuksesta en tiedä. Tuskinpa se hirveästi asiaa muuttaa.
STCF #3
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tami »

Speedou kirjoitti:Eli vuonna 2004 tuli ajettua autolla vähän siellä sun täällä, tässä pari fiilistelyä matkalta:

http://speedou.1g.fi/kuvat/fiilistely/
Tuolla yhdessä kuvassa näytti olevan melko makeat lämpölukemat, 39C. Luulisi tarkenevan jo noissa lämmöissä. 8)
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

tami kirjoitti:Tuolla yhdessä kuvassa näytti olevan melko makeat lämpölukemat, 39C. Luulisi tarkenevan jo noissa lämmöissä. 8)
Tuo oli se kesä, kun Euroopassa oli aivan järjettömät lämpötilat. En muista mittarin laskeutuneen alle 30 kertaakaan ennen alppeja. Normaalilukemat oli 36-38. 39 vilahti pari kertaa. Alkoi vähän olemaan Aerosta puhti poissa :( Ja jouduttiin korjaamollakin käydä, kun otti siipeensä lämmöstä...softat uusiksi koneeseen ja laatikkoon, sekä tulppasetti.
STCF #3
The Black 9-5
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 14:02
Paikkakunta: Wilppula
Viesti:

kuuma kesä...

Viesti Kirjoittaja The Black 9-5 »

A.K.A JETPILOT 9-5 -98
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Re: kuuma kesä...

Viesti Kirjoittaja tami »

The Black 9-5 kirjoitti:http://office.vippet.net/servlet/genera ... ge=1026277
kuuma Kesä ja...
Mikä systeemi tuossa puskurin alareunassa on? Etuspoikkaprojektiko menossa ???
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
The Black 9-5
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 14:02
Paikkakunta: Wilppula
Viesti:

Re: kuuma kesä...

Viesti Kirjoittaja The Black 9-5 »

tami kirjoitti:
The Black 9-5 kirjoitti:http://office.vippet.net/servlet/genera ... ge=1026277
kuuma Kesä ja...
Mikä systeemi tuossa puskurin alareunassa on? Etuspoikkaprojektiko menossa ???
Joo (alalippa) projektipa hyvinkin... jaksais vaan vähä hioo, maalata ja väsätä kiinnikkeet loppuun et pysyis paikallaan "suurissakin" nopeuksissa! :)

P.S:sumarin paikoista hyvä mitata lipan "oikea" paikka....
Hivenen on muuten samaa näköö autoisamme! :D
A.K.A JETPILOT 9-5 -98
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
Lukittu