No niin. Löytyi se syy miksi Bimmeri tekee niin vakaasti käyviä koneita, kun eihän tonne Zetan pellin alle mitään B-moottorin tapaan vatkaavaa moottoria kannata laittaa.
Yksi kerta kattelin kaverin Bemarin pellin alle ja tuumailin sen olevan melko täynnä. Kyllähän siellä vielä 5-sarjalaisessa tilaa on mutta kaveri totes perään, että tätä on saanu 8-koneellakin Ööö, kuinka isolla kenkälusikalla se on sinne laitettu
Vesi virtaa vuoksessa näissä kuvissa.
Oli muuten jumalattoman kylmää vettä, kun otin pesuvedet joesta.
Mukana tuoma 4 litran kuuma vesi ei riittänyt kun alkuun, kun lantrailin sillä "raakaa" vettä.
No pimeetä meinas tulla... Kuvat hieman rakeisia. Osais vielä käyttää kameraa
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
dimebak kirjoitti:No niin. Löytyi se syy miksi Bimmeri tekee niin vakaasti käyviä koneita, kun eihän tonne Zetan pellin alle mitään B-moottorin tapaan vatkaavaa moottoria kannata laittaa.
Yksi kerta kattelin kaverin Bemarin pellin alle ja tuumailin sen olevan melko täynnä. Kyllähän siellä vielä 5-sarjalaisessa tilaa on mutta kaveri totes perään, että tätä on saanu 8-koneellakin Ööö, kuinka isolla kenkälusikalla se on sinne laitettu
Tosiaan, kun Bemareissa halutaan pitää painojakauma 50:50, aiheuttaa se sen, että moottori on todella "syvällä" konehuoneessa. Toki myös suora kutonen on melko pitkä moottori, joten ei se V8 niin hirveästi isompi ole. Uudessa 5-sarjalaisessahan nokalla on parhaillaan V10
Kiitokset kaikille kehuista, niin kuvan kuin autonkin suhteen.
hakuba2: Komeet on maisemat ja kivan auton ootte saanu vuokralle(?)! Voisi kotoa itsekin pistää parit fiilistelykuvat parin vuoden takaiselta EU-reissulta Saabin kera.
Speedou kirjoitti:
Totta...Tosin oon tänne aika monta sellaistakin tähän topiciin laittanut. Ja täähän on vielä OffTopic puolella
Ei kai se niin tarkkaa ole, ahdasmielisimpien ei tarvi lukea tätä(kään). Ei tässä topicissa ole määritelty edes fiilistelykuvan sisältöä. Ja vaihtelu virkistää
tami kirjoitti:Tuolla yhdessä kuvassa näytti olevan melko makeat lämpölukemat, 39C. Luulisi tarkenevan jo noissa lämmöissä.
Tuo oli se kesä, kun Euroopassa oli aivan järjettömät lämpötilat. En muista mittarin laskeutuneen alle 30 kertaakaan ennen alppeja. Normaalilukemat oli 36-38. 39 vilahti pari kertaa. Alkoi vähän olemaan Aerosta puhti poissa Ja jouduttiin korjaamollakin käydä, kun otti siipeensä lämmöstä...softat uusiksi koneeseen ja laatikkoon, sekä tulppasetti.