Yksi kerta kattelin kaverin Bemarin pellin alle ja tuumailin sen olevan melko täynnä. Kyllähän siellä vielä 5-sarjalaisessa tilaa on mutta kaveri totes perään, että tätä on saanu 8-koneellakin
Fiilistelykuvia
No niin. Löytyi se syy miksi Bimmeri tekee niin vakaasti käyviä koneita, kun eihän tonne Zetan pellin alle mitään B-moottorin tapaan vatkaavaa moottoria kannata laittaa.
Yksi kerta kattelin kaverin Bemarin pellin alle ja tuumailin sen olevan melko täynnä. Kyllähän siellä vielä 5-sarjalaisessa tilaa on mutta kaveri totes perään, että tätä on saanu 8-koneellakin
Ööö, kuinka isolla kenkälusikalla se on sinne laitettu 
Yksi kerta kattelin kaverin Bemarin pellin alle ja tuumailin sen olevan melko täynnä. Kyllähän siellä vielä 5-sarjalaisessa tilaa on mutta kaveri totes perään, että tätä on saanu 8-koneellakin
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
ruohonet80
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Vesi virtaa vuoksessa näissä kuvissa.
Oli muuten jumalattoman kylmää vettä, kun otin pesuvedet joesta.
Mukana tuoma 4 litran kuuma vesi ei riittänyt kun alkuun, kun lantrailin sillä "raakaa" vettä.
No pimeetä meinas tulla... Kuvat hieman rakeisia. Osais vielä käyttää kameraa




Oli muuten jumalattoman kylmää vettä, kun otin pesuvedet joesta.
Mukana tuoma 4 litran kuuma vesi ei riittänyt kun alkuun, kun lantrailin sillä "raakaa" vettä.
No pimeetä meinas tulla... Kuvat hieman rakeisia. Osais vielä käyttää kameraa




Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
Tosiaan, kun Bemareissa halutaan pitää painojakauma 50:50, aiheuttaa se sen, että moottori on todella "syvällä" konehuoneessa. Toki myös suora kutonen on melko pitkä moottori, joten ei se V8 niin hirveästi isompi ole. Uudessa 5-sarjalaisessahan nokalla on parhaillaan V10dimebak kirjoitti:No niin. Löytyi se syy miksi Bimmeri tekee niin vakaasti käyviä koneita, kun eihän tonne Zetan pellin alle mitään B-moottorin tapaan vatkaavaa moottoria kannata laittaa.
Yksi kerta kattelin kaverin Bemarin pellin alle ja tuumailin sen olevan melko täynnä. Kyllähän siellä vielä 5-sarjalaisessa tilaa on mutta kaveri totes perään, että tätä on saanu 8-koneellakinÖöö, kuinka isolla kenkälusikalla se on sinne laitettu
http://speedou.1g.fi/kuvat/M5/1.jpg
Kiitokset kaikille kehuista, niin kuvan kuin autonkin suhteen.
hakuba2: Komeet on maisemat ja kivan auton ootte saanu vuokralle(?)! Voisi kotoa itsekin pistää parit fiilistelykuvat parin vuoden takaiselta EU-reissulta Saabin kera.
STCF #3
Totta...Tosin oon tänne aika monta sellaistakin tähän topiciin laittanut. Ja täähän on vielä OffTopic puolellakristian kirjoitti:Ei varmaan Saab-foorumilla pahaa tee välillä laittaa Saabin kuviakinSpeedou kirjoitti:Voisi kotoa itsekin pistää parit fiilistelykuvat parin vuoden takaiselta EU-reissulta Saabin kera.
STCF #3
Ei kai se niin tarkkaa ole, ahdasmielisimpien ei tarvi lukea tätä(kään). Ei tässä topicissa ole määritelty edes fiilistelykuvan sisältöä. Ja vaihtelu virkistääSpeedou kirjoitti: Totta...Tosin oon tänne aika monta sellaistakin tähän topiciin laittanut. Ja täähän on vielä OffTopic puolella
BMW 320dA Coupe LCI
Olishan noita fiilistelykuvia vaikka mitä mutta laitan autojen kuvia ja automatkoilla otettuja maisemakuvia.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Eli vuonna 2004 tuli ajettua autolla vähän siellä sun täällä, tässä pari fiilistelyä matkalta:
http://speedou.1g.fi/kuvat/fiilistely/
http://speedou.1g.fi/kuvat/fiilistely/
STCF #3
Tuolla yhdessä kuvassa näytti olevan melko makeat lämpölukemat, 39C. Luulisi tarkenevan jo noissa lämmöissä.Speedou kirjoitti:Eli vuonna 2004 tuli ajettua autolla vähän siellä sun täällä, tässä pari fiilistelyä matkalta:
http://speedou.1g.fi/kuvat/fiilistely/
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Tuo oli se kesä, kun Euroopassa oli aivan järjettömät lämpötilat. En muista mittarin laskeutuneen alle 30 kertaakaan ennen alppeja. Normaalilukemat oli 36-38. 39 vilahti pari kertaa. Alkoi vähän olemaan Aerosta puhti poissatami kirjoitti:Tuolla yhdessä kuvassa näytti olevan melko makeat lämpölukemat, 39C. Luulisi tarkenevan jo noissa lämmöissä.
STCF #3
-
The Black 9-5
- Matalapaineturbo
- Viestit: 179
- Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 14:02
- Paikkakunta: Wilppula
- Viesti:
kuuma kesä...
http://office.vippet.net/servlet/genera ... ge=1026277
kuuma Kesä ja...
kuuma Kesä ja...
A.K.A JETPILOT 9-5 -98
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
Re: kuuma kesä...
Mikä systeemi tuossa puskurin alareunassa on? Etuspoikkaprojektiko menossa ???The Black 9-5 kirjoitti:http://office.vippet.net/servlet/genera ... ge=1026277
kuuma Kesä ja...
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
-
The Black 9-5
- Matalapaineturbo
- Viestit: 179
- Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 14:02
- Paikkakunta: Wilppula
- Viesti:
Re: kuuma kesä...
Joo (alalippa) projektipa hyvinkin... jaksais vaan vähä hioo, maalata ja väsätä kiinnikkeet loppuun et pysyis paikallaan "suurissakin" nopeuksissa!tami kirjoitti:Mikä systeemi tuossa puskurin alareunassa on? Etuspoikkaprojektiko menossa ???The Black 9-5 kirjoitti:http://office.vippet.net/servlet/genera ... ge=1026277
kuuma Kesä ja...
P.S:sumarin paikoista hyvä mitata lipan "oikea" paikka....
Hivenen on muuten samaa näköö autoisamme!
A.K.A JETPILOT 9-5 -98
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08
Ice blue metallic 9-5 Vector Wagon -08