gps kelkkailuun

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
rmeller
"Aero"
Viestit: 416
Liittynyt: To Touko 26, 2005 11:41
Paikkakunta: Ruottala, Tornio

gps kelkkailuun

Viesti Kirjoittaja rmeller »

Onko kokemuksia erilaisista gps-vehkeistä moottorikelkkailussa?
Toimiiko minkään näyttö pakkasessa vai vaatiiko lämmitetyn laatikon jos haluaa ruudun näkyville koko ajan? Jossakin puskissa ajaessa olisi hyvä jos näkisi koko ajan mihin ollaan menossa, muuten suunta ainakin itsellä pariin kertaan muuttunut yllättävästi. Sinällään alue tuttu mutta 50x100 kilometriä nyt pitäisi metsäauto/viljelysteiden tarkkuudella saada näkyville.
Bonuksena mahdollisuus siirtää ajettu reitti pc:lle.
Tietenkin jos rosvoaisi pojalta nGagen ja laittaisi navicoren tilalta jonkun toisen softan mutta sen näyttö nyt ei ainakaan pelaa pakkasessa.
****
VAG
make206
"Viggen"
Viestit: 624
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2003 12:23
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja make206 »

Kelkkalehden foorumillakin asiaa on puitu, joskaan sitä en uskalla sanoa helpottaako ko keskustelu asiaa yhtään.

Itsekkin pähkäilly että pitääkö sitä tuollainen(kin) lelu hommata.
#1430
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Nokian puhelimiin, jos on S60 3rd versio, saat topo karttoja odotella ensimmäisen vuosineljänneksen verran. Itse olen katellut noita:
http://www.easygo.fi/index.php?tab=0
http://www.tracker.fi/DowebEasyCMS/?Page=outdoor
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Tonppa
"Viggen"
Viestit: 700
Liittynyt: Su Touko 22, 2005 16:45

Viesti Kirjoittaja Tonppa »

Tuota Trackerin MyWayta olen myös mietiskellyt. Eihän tuo täydellinen ole, mutta varmasti peruskäytöltään täysin toimiva. Ja etenkin se maastokarttamahdollisuus olis oivallinen, esim. hirvimetsästystäkin ajatellen.

En tosin "oikeasti" ole moista laittamassa, mutta sinänsä tuo kuulostaa hyvältä. On kait noita nykyisin mm. pointterilla, ja jollain muullakin valmistajalla. Olisko ollu erällepistenetin foorumilla noista juttua, ja hirvikoirafoorumeilla myös. :P
Vastaa Viestiin