Missäs se Kouvolan mies (vai nainenko) palveli?Tyny kirjoitti:TJ 0 on jees...
Ohi on, perkele
-
- "Viggen"
-
- "Hirsch"
...kuulostaa tutulta. Kyllä siellä pari kertaa meinasi vituttaa mutta sillonhanAnthuan kirjoitti:Itse olen siitä kieroutunut yksilö että nautin intistä jopa silloin kun olin siellä ja odotin kauhulla tj0 päivää, ainoa johon hajosin oli loma lappujen täyttäminen.
sitä vasta tietää elävänsä. Mahtava paikka, ei vaan sovi kaikille (oikeastaan kenellekään).
Tässä naama virneessä ajattelen muutamaa "sankaria" jotka juuri pääsivät "valtion palvelukseen". Asennetta kehiin niin hyvin menee...
(ts. "Mistä aita on poikki, kaivaudutaan ali")
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
-
- "Viggen"
Tuonkin ajan olisit voinut käyttää sen umpi lahon päärynän hitsaamiseen/paalamiseen.Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Aaahhahaa! Nollaa ollut jo kohta 5 päivää. Pitihän se käydä tuleville alokkaille ja spollekapiaisille käydä nollaa puhaltelemassa Kouvolan matkakeskuksessa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
-
- "Viggen"
Tekstistä päätellen olet joko spollekapiainen tai mosaSuppari kirjoitti:Tuonkin ajan olisit voinut käyttää sen umpi lahon päärynän hitsaamiseen/paalamiseen.Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Aaahhahaa! Nollaa ollut jo kohta 5 päivää. Pitihän se käydä tuleville alokkaille ja spollekapiaisille käydä nollaa puhaltelemassa Kouvolan matkakeskuksessa.

EDIT: Kyllä mä sitä hitsasinkin, mutta asiat tärkeysjärjestykseen.

Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
-
- Matalapaineturbo
Vuodet vierii
Siitähän on muuten tasan 19-vuotta kun itsellä 330 aamua tuli täyteen.
Sen jälkeen aika onkin mennyt kuin iltamissa..
Sen jälkeen aika onkin mennyt kuin iltamissa..

Tai sitten en kumpikaan.Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Tekstistä päätellen olet joko spollekapiainen tai mosaSuppari kirjoitti:Tuonkin ajan olisit voinut käyttää sen umpi lahon päärynän hitsaamiseen/paalamiseen.Rynnäkkösämpylä kirjoitti:Aaahhahaa! Nollaa ollut jo kohta 5 päivää. Pitihän se käydä tuleville alokkaille ja spollekapiaisille käydä nollaa puhaltelemassa Kouvolan matkakeskuksessa.
EDIT: Kyllä mä sitä hitsasinkin, mutta asiat tärkeysjärjestykseen.

Missäs suoritit palvelukses,ja viihdyitkö?
///M
Itse olin vuoden 2005 Riksussa ja siellä oli ainakin näitä puolen vuoden C-kuskeja, joilla oli siis jo ennen inttiä hankittu C-kortti. Sitten oli niitä 9 kk C-kuskeja sekä "rekkakortin" suorittavia vuoden kuskeja.Kipsu kirjoitti:Onko c-kuskit nykyään vain puolivuotta palveluksessa?Saab900i kirjoitti:Itsehän tulin kans 5:s päivä Sodankylästä, puolivuotta tuli oltua C-kuskina...olihan se helpotus päästä pois...
3x Saab 90 ´87 (KA, 2xVA)
Saab 96 ´73 (OE)
"Randy, he's got an El frickin' Camino. That's, like, the Cadillac of cars." - My Name Is Earl
Saab 96 ´73 (OE)
"Randy, he's got an El frickin' Camino. That's, like, the Cadillac of cars." - My Name Is Earl