Itsepuolustuslajien harrastajia?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

V-M kirjoitti:Kuljin 4v (loppu ajasta valmennus ryhmässäkin) vaikka matseja en ottanutkaan (paitti reeneissä) Jyrki Ekmanin, Kai Brännkarr etc... kanssa (vaikkakin oon höyhensarjalainen) 8).
V-M
Samoihin aikoihin ollaan harrastettu.

Brännkärria vastaan jouduin yleensä leireillä vaikka Kai olikin minua toistakymmentä kiloa kevyempi ja ainakin 5cm lyhyempi. Niihin aikoihin ei ollut paljon edes 81 kiloisia 16..18v pojissa ja meikäläisellä oli painoa hirveän nesteenpoiston jälkeen vähintään 91 kg.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
ahdinmoppe
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Loka 05, 2005 23:49
Paikkakunta: pietarsaari

juuh

Viesti Kirjoittaja ahdinmoppe »

teini iässä tuli harjoiteltua karatea ja kun en päässyt ornssi vyökokeeseen niin ei enään kehdannut käydä. :oops:
sit tuli hetken harrastettua ju-jutsua jolloin pääsikin jo suhkot hyvään kuntoon ennen kuin selkä sanoi sopimuksen irti :twisted:
halu ois kovasti jatkaa ju-jutsun monipuolisuuden takia mutta selkä ei anna lupaa siihen ja jopa kokeillutkin pari kertaa jolloin kipeydyin niin että hanskat tiskiin.
kovasti koittanut miettiä jotain pehmeämpää muotoa jota voisin yrittää kun koukkuun jäänyt noihin. :wink:
9000 cd 2turbo aut 89 soffaks
9000 turbo 86 levikesarjalla/projekti---)ajoon joskus
3kpl mopareita
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Jussi kirjoitti:Samoihin aikoihin ollaan harrastettu.

Brännkärria vastaan jouduin yleensä leireillä vaikka Kai olikin minua toistakymmentä kiloa kevyempi ja ainakin 5cm lyhyempi. Niihin aikoihin ei ollut paljon edes 81 kiloisia 16..18v pojissa ja meikäläisellä oli painoa hirveän nesteenpoiston jälkeen vähintään 91 kg.
Sehän se oli kun piti tällasen riisitautisekin Brännän moukareita koittaa väistellä :oops: harjotusvastustajien puute Brännalle oli joka reenien topiikki kun ei niitä kisoihinkaan montaa ollut tarjolla. Tuo Raudasojan Mika oli ihan mahoton (siis suvereeni tuolla kehässä) vastus ihan harjotuksissa jo mulle.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

V-M kirjoitti: harjotusvastustajien puute Brännalle oli joka reenien topiikki kun ei niitä kisoihinkaan montaa ollut tarjolla.
Ruotsissa oli enemmän 81 kiloisia ja ainakin yksi meikäläisen kokoinenkin tuli kehässä tavattua, mutta ruotsalaisten kanssa matsit oli aina yhtä sähläystä. Noihin aikoihin ruotsissa säännöt kielsi junioreissa päähän lyömisen ja sitten kun oteltiin oikeilla säännöillä niin länsinaapurin pojat sylkäisivät aina hammassuojan pois heti kun tuli pääosumia, ottelut oli melkein huvittavia. Nykyään kai joka paikassa on junioreissa päähän lyönti kielto.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Viesti Kirjoittaja taunu »

Mulla oli nuorempana melkeen valkoinen puku karatessa ja nyt kun on älli kasvanut,eikä enää uskalla ketään paiskoo edes luvalla,ni toi ainoo itsepuolustuslaji on pacoon juocsu. :lol: :?
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Rynnäkkösämpylä »

taunu kirjoitti:Mulla oli nuorempana melkeen valkoinen puku karatessa ja nyt kun on älli kasvanut,eikä enää uskalla ketään paiskoo edes luvalla,ni toi ainoo itsepuolustuslaji on pacoon juocsu. :lol: :?
Joo itse olen ajatellut aloittavani myös Pacoon Yuocsun, muuta täällä Kouvolassa ei vaan järjestetä sitä tietääkseni. Paljonko jäsenmaksu ja mitä varusteita tarvitsen? :o
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!
Saabistiuki
"Aero"
Viestit: 437
Liittynyt: To Loka 14, 2004 21:32
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Saabistiuki »

Jos ei järkipuhe auta, on enää ainoa itsepuolustuslaji jäljellä.. Karata
Muukkonen

Bmw 523 Touring
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

taunu kirjoitti:Mulla oli nuorempana melkeen valkoinen puku karatessa ja nyt kun on älli kasvanut,eikä enää uskalla ketään paiskoo edes luvalla,ni toi ainoo itsepuolustuslaji on pacoon juocsu. :lol: :?
Musta vyö joogassa, ja ruskeat housut karatessa 8)
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Han Moo Do:a on tullu tahkottua peruskurssin verran+ muutamat random treenit. Pitääs kattoa jos innostuis täs taas jossain välis.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Anthuan
"Hirsch"
Viestit: 874
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 23:08
Paikkakunta: Toisaalla

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

Veljelläni on musta vyö karaokessa. :oops:
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
taunu
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: La Marras 13, 2004 15:39
Paikkakunta: Kuusa

Viesti Kirjoittaja taunu »

Joo itse olen ajatellut aloittavani myös Pacoon Yuocsun, muuta täällä Kouvolassa ei vaan järjestetä sitä tietääkseni. Paljonko jäsenmaksu ja mitä varusteita tarvitsen? :o

Et kyl tarvii,ku jalat(paree,jos on kaksi) ja puol hehtaarii mettää....sinne hukkuu jo kummempikin cocapuh!! 8)
Nii ja jos on oma tai naapurin puska tarjolla,ni mitä siitä maksamaan...sillon vaa tarvii yuosta lujempaa! :x
Kun kinastelet idiootin kanssa...pidä huoli ettei hän tee samoin!

Saab 9000 2.3t jubilee -97
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Sillon joskus 15 vuotta sitten aktiivisesti karatea.Nyrkkeilyä myöhemmin.Mä en ees ole kuullut noista ihme lajeista mitä täällä on mainittu...Ei sen puoleen ei sitä enää jaksaskaan.
Vastaa Viestiin