Tulipa soitettua puhelu ja annettua palaute naisvirkailijalla. Sanoi että katsotaan... sanoin että jos vaikka soittaisitte kun on katsottu kun tiedän aiemmasta kokemusta että kun katsotaan ni käydään katsomassa auton ikkunasta että onhan se tolppa siellä. Noh, muutama tunti meni ja huoltomies soitti ja sanoi että kello hyytynyt, sähkömies tulee iltapäivästä vaihtamaan kellon. Eli jotain positiivistä !Muksu kirjoitti: Meilläkin käy joskus noin, kun on kovat pakkaset. V-mäisen tilanteesta tekee se, että se sulake palaa sähkökaapista(onneksi tuttu huoltomies lainasi faijalle avaimen tuohon pömpeliin). Luulisi, että esim. yksittäinen viallinen lämmitysjohto polttaisi ko. tolpan sulakkeen, mutta vika lieneekin jossain muualla.
Tolpassa on kaksi pistoketta, joille on yhteinen 16A automaattisulake. Tähän asti riittänyt hyvin, vaikka isän kanssa olisi molemmilla samaan aikaan sähkössä ja molemmilla sisätilanlämppärit päällä.
Yleensä tuon sähkökeskuksen sulakkeen palaminen pimentää yhden "piirin" alueelta...tosin olishan tuollaisista vaivoista kiva päästä eroon, kun tiedettäisiin missä vika on.
Isukilla oli aikoinaan autonaapurina vanha Fiesta, jonka vanhanmallinen lämppärinjohto oli vähän viallinen ja napsutteli tuota yhteistä 16A sulaketta varsin usein aiheuttaen varsin kylmiä aamuja
TiDillä matkasin tänään rapiat neljä sataa kilometriä ja hyvin riitti lämpö ja kaikki lasit sulina. Tällä hetkellä täällä P-Karjalassa pakkasta vähän reilut 30 eli voi yöllä aika rapsakka keli olla.
Muistan että joskus kun aloitin autoilua 90:llä ni siinä oli pakkasilla avain todella jäykkä kääntymään.nalleolut kirjoitti:onko muilla ongelmia virtalukon kanssa? 3talvi putkeen ku tekee tuota.
aseöljyä käytetty reilusti. se vissiin jähmettyy niin kovasti.työmatkan jälkeen kääntyy ihan ok! pitääkö tunkea villaa keskikonsolin sisään!