Nyt oli kylmä....
93 jätti toisen kerran viikon sisään käynnistymättä.. Molemmilla kerroilla vika oli akussa. 2.5 vuotta vanhan Exiden melkein ymmärrän, mutta että Rouvan investoima 100Ah "GlobeBattery" kestää 5pv.. Jaksoi pyrittää starttia n. 2sec ajan (Ja kyllä, oli ladattu yön yli ennen asennusta).
Onneksi kuupalla pääsi varta-kauppaan. Sivuikkunan tosin joutui ruuvaamaan jo kiinni.
Onneksi kuupalla pääsi varta-kauppaan. Sivuikkunan tosin joutui ruuvaamaan jo kiinni.
R900 1996, 96 Super 1977
Heinolassa aamulla -33 C ja femma lähti nöyrästi. Muijan auto jäi ruutuun, jäätynyt mokoma...
Loppui muuten duunikavereiden japaninihmeistä (Nissan ja Toyota) lämpömittarissa asteikko kesken. Eivät ymmärrä enää yli -30 pakkasia. En tosin kyllä minäkään
Loppui muuten duunikavereiden japaninihmeistä (Nissan ja Toyota) lämpömittarissa asteikko kesken. Eivät ymmärrä enää yli -30 pakkasia. En tosin kyllä minäkään
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Meillä on paloasemalla ranskalaisvalmisteinen (La Crossé technologies) sääasema, jonka ymmärrys loppuu miinuspuolella -29,9 asteeseen. Tarkoittaa myös sitä, että kun pakkanen menee tuon yli ja tulee pieni tuulenpuuska, niin laite antaa tuulen hyytävyydeksi +114 astettatami kirjoitti:Loppui muuten duunikavereiden japaninihmeistä (Nissan ja Toyota) lämpömittarissa asteikko kesken. Eivät ymmärrä enää yli -30 pakkasia.
...mutta plussakelit tuo ymmärtää +69,9 asteeseen asti
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Äsken lähti 2 viikkoa ulkona käyttämättömänä ollut ng900T käyntiin kuin palmun alta vaikka autossa on akkua kuormittava häläri, ja akkuna 45Ah italialainen (akun vm 2001). Taitaa nuo trionic-Saabit olla herkimmin käynnistyviä kuitenkin
Mitään ongelmia ei ollut edes ohjaustehostimen tai lämmityksen suhteen
Mitään ongelmia ei ollut edes ohjaustehostimen tai lämmityksen suhteen
Juuri äsken kotiutui samanmerkkinen auto by Vika-auto Oy:n hinauspalvelu. Jos meinaat kyseisen merkkisillä autoilla ajella niin puhelinnumero (saat sen minulta halutessasi yv:llä) kannattaa melkein tatuoida kämmeneen tai muuhun paikkaan josta on helposti löydettävissäMimmi kirjoitti:merkki on tosin SAAB, eikä mikään muu.
Sinällään auton talvikäyttöominaisuuksissa ei tuntuisi olevan vikaa; sähköpiiska nousee nätisti ylös asti, auto lähtee käyntiin hienosti, jarrut, ohjaustehostin ja lämmityslaite ovat mainiot eivätkä piittaa pakkasesta, alusta ei nitise jne (tosin en kokeillut kuinka sähkökatto aukeaa näillä pakkasilla).
Eteneminen vaan on huonoa (eli siis olematonta) hajonneen kytkinasetelman vuoksi
....ja sitten heräsin ja päästin kissan ulos.ng900aero kirjoitti:Äsken lähti 2 viikkoa ulkona käyttämättömänä ollut ng900T käyntiin kuin palmun alta vaikka autossa on akkua kuormittava häläri, ja akkuna 45Ah italialainen (akun vm 2001). Taitaa nuo trionic-Saabit olla herkimmin käynnistyviä kuitenkin
Mitään ongelmia ei ollut edes ohjaustehostimen tai lämmityksen suhteen
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
No siistitään vähän viestiä ettei synny polemiikkia.
Voit tulla henk. koht. tarkistamaan akun kapasiteetin josset moiseen usko.
Helekutin hienosti tuolla kuitenkin lähti pyörimään.
Voit tulla henk. koht. tarkistamaan akun kapasiteetin josset moiseen usko.
Helekutin hienosti tuolla kuitenkin lähti pyörimään.
Viimeksi muokannut ng900aero, Ke Helmi 07, 2007 20:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Näin kyllä mitä siinä luki,mutta no harm done.ng900aero kirjoitti:Suppari kirjoitti: No siistitään vähän viestiä ettei synny polemiikkia.
Voit tulla henk. koht. tarkistamaan akun kapasiteetin josset moiseen usko.
Helekutin hienosti tuolla kuitenkin lähti pyörimään.
Katohan yv laatikko.
Edit. tuo lainaus.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.