kristian kirjoitti:Huomenissa saattaa pihaan sitten ilmestyä Saksan autoteollisuuden ylpeys... 180 tkm ajettu automaattivaihteinen MB 190E, siistissä kunnossa, ainoa miinus on väritys á la SA-int
Kuulostaa hienolta, itsekin olen joskus harkinnut W201:sta. Mutta mitä tarkoittaa sa-int-väritys? Musta, oliivinvihreä, harmaa, maasto, jotain muuta?
V*ttu paaliin tuo ennemmin lähtee.. muutaman tunnin takaisia ajatuksia taisi kieltämättä kyllä olla mm. että vakuutuspetosajattelu kypsyy meikän hermojen ohella sen moottorivaihtoajatuksen sijaan.
Päätti sit tonnari ulostaa sentin pätkän jakopäänkopan ja lohkon välistä tiivistettään, öljyt lensi suihkuna pitkin konehuonetta. Mut koskapa en ajanut öljynpainevalon syttymiseen asti(kuuntelin venttiilien kovenevaa räklätystä), niin hommasta selvinnee kopan tiivisteen vaihdolla.. ellei sit nokat/nostajat saaneet siipeensä. Syytä etsiessä todettiin n. puolet jakokopan pulteista olevan sormitiukkuudessa ja yhden poikki.. kiitokset vaan jollekulle luultavimmin tuntemattomaksi jäävälle remonttireiskalle.
kristian kirjoitti:Huomenissa saattaa pihaan sitten ilmestyä Saksan autoteollisuuden ylpeys... 180 tkm ajettu automaattivaihteinen MB 190E, siistissä kunnossa, ainoa miinus on väritys á la SA-int
Kuulostaa hienolta, itsekin olen joskus harkinnut W201:sta. Mutta mitä tarkoittaa sa-int-väritys? Musta, oliivinvihreä, harmaa, maasto, jotain muuta?
Tuota vihreätä lähinnä hain.. löytynee kai ihan Mersun omasta värikartasta mutta tuo kuitenkin mieleen sotilasajoneuvot
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
jus kirjoitti:Sain ilmoituksen, että tunnukseni TKK:lla poistetaan, onhan valmistumisestani jo kohta kahdeksan vuotta.
Eiiiiiii!!! Mullekin tuli ukaasi, että tunnukset läks ja kaikki filet tuhotaan, deadline 27.3. Mukamas oikeus palveleuihin on lakannut...(valmistuin 2005 alkuvuodesta). Ilmeisesti alkaa vihdoin tila loppumaan TKK:n servereiltä, kun on tämmöinen puhdistus alkanut
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Tuntuu taas välistä, että ku liikaa räplää autoa niin siitä löytää ja siihen tulee liikaa vikoja. Ennen katsastusta huomasin, että venakopan tiiviste vuotaa ja hommasin uuden joka on vielä vaihtamatta. Tänä aamuna lähdin töihin pirssillä tarkoituksena katsastaa auto iltapäivällä. No olihan siihen tehty huolto, vaihdettu syyläri, termari, vaihdettu toimiva jarrusatula taakse ja korjasin vielä samperin rekkarin valot. No helvata ei sitten aamulla toiminut sähkölasi kuskinpuolella.
Ja eipä se mennyt autokaan katsastuksesta läpi. Nyt oli sitten kuskinpuolella vetaritunnelissa reikä, viime talvenahan laitatin hanttarin puolen. Ei siinä mitään, eipä sitä tule koskaan omaa autoa kieputettua ja hakattua rautalatalla niinku katsastuksessa. Nooh, maanantaina menee taas pajalle, ***tu kolmas kerta kuukauden sisään.
Eipä sitten hätiä mitiä. Pitäis sitten vaihtaa se venakopan tiiviste, etsiä sähkölasista se toimintahärö, "kalustaa" akvaariota ja ylipäätänsä keksiä mihin helkkariin sen laittaa olohuoneessa.
Ja onhan se hyvä autoja kehitetään. Voin kyllä sanoa, että noiden tonnikalan penkkien kohdalla Saabi meni takapakkia. Piti sitten turvaistuimen kiinnittämistä varten irroittaa hanttarin penkin kiskojen takapultit, että saa istuimen vyöt kiskojen alta. 99:ssä mahtu vetämään ihan hyvin irroittamattakin.
on se kuulkaa nii että tuo klubitakki oli kyl kullanarvonen kapistus taas. Ajattelin nääs pestä sen ja kuinka ollakkaa muistin tyhjentää kaikki muut taskut paitsi sen missä melkein uusi HF oli..
no, suht vesitiivis tuo salatasku, HF pelaa edellee, nokian vermeet siis kestää kolmenkympin pesun klubitakin taskussa.
Jessus jotta säikäytti taidanpa muistaa olla tarkempi enskerralla
asiasta kukkaruukkuun, satku on taas vuodenverran leimassa
Paistoi eilen niin hienosti aurinko joten vietin Turbon kanssa laatuaikaa ja vaihdoin venakopan tiivisteen. Ja istuinpa tovin ihan hiljaa 99:ssä, aaaaahhhh... ...fiilistelyä...