Tulipa taas tänään pestyä oma noppa ja siinä samalla isäukon tonnarikin,kyllä taas kehtaa ajella pitkin kaupunkia On se vaan noppa hienossa kunnossa koriltaan kun sai vaan paskat pois pinnasta
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Tänään pe*kele joku naikkonen pakitteli kaupan pihalla tuon mun ooppelin keulaan... Mulla meni vänkärin umpio ja vilkku paskaksi ja loksu väänty vähän solmulle... Onpahan kuitenkin hyvä syy ottaa olutta samalla kun naputtelee patrollin lattioita.
Näillä näkymin patrolliin tulossa kaks paikkaa.. Kuskin- ja vänkärinlattia!
Vaihdoin eilen moottorin oikeanpuolen tukikumen. Loppu värinät liikkuessa eikä moottori enää vatkaa sivulta toiselle. Lisäksi leikkasin akun levyisen pätkän vanhaa kiilahihnaa akun alle. Sen jälkeen akku takaisin kiinni ja sain hieman enemmän "ilmatilaa" käykyrän ja lämpösuojan väliin.
dimebak kirjoitti: Lisäksi leikkasin akun levyisen pätkän vanhaa kiilahihnaa akun alle. Sen jälkeen akku takaisin kiinni ja sain hieman enemmän "ilmatilaa" käykyrän ja lämpösuojan väliin.
Kiitos ajatuksesta, taidan tehdä saman, vaikka tuo lämpösuoja tuntuukin yllättävän tehokkaasti eristävän.
dimebak kirjoitti: Lisäksi leikkasin akun levyisen pätkän vanhaa kiilahihnaa akun alle. Sen jälkeen akku takaisin kiinni ja sain hieman enemmän "ilmatilaa" käykyrän ja lämpösuojan väliin.
Kiitos ajatuksesta, taidan tehdä saman, vaikka tuo lämpösuoja tuntuukin yllättävän tehokkaasti eristävän.
Laita se hihnan pätkä sinne lämpösuojan puolelle, joku sentti pari akkutelineen reunasta. Akku menee snadisti kallelleen mutta pysyy telineen sisäpuolella. Ja tilaa tulee tosiaan hieman lisää ettei esim. putkesta ota pultit kiinni.
aijai tuota ajamisen riemua kun on kesärajoitukset, aurinko paistaa ja korvissa soi saabin sulosointu
mut mikä siinä satasen ajamisessa on nii vaikeeta, hätäsee mennä kaheksaakymppiä ja saabissa istuu sen takia natsi, hermot menee jo puolimatkassa 70km matkalla ku missää ei meinaa ohi päästä neljän ruuhkassa
Jumalauta mitä asiakaspalvelua. Soitin päivällä Prismaan kysyäkseni onko heillä Hamax Kiss-lastenistuinta polkupyörään. 5 minuuttia hälytti eikä kukaan vastannut. Joten soitin Prisman naapuriin Citymarkettiin. Kahden minuutin jälkeen kuuluu ääni joka lähtee luuri nostetaan, avaan turpani ja en kerkeä kuin henkeä vetää niin luuri lyödään kiinni. A1-luokan palvelua.
Pitänee laittaa postia molempien firmojen emoyhtiöihin, että laittavat ne puhelimet joiden numerot ovat netissä nähtävillä joidenkin vastaushalukkaiden lähelle. Mutta kaipa se on automarketin tarkoituksena saada se asiakas tulemaan kauppaan katsomaan onko sitä tuotetta hyllyssä.
Vaihtelinpa tuossa satkuun madallusjousia ja iskareita.
Mitä helvettiä liikkuu ihmisen päässä, kun suunnittelee tuollaisen etuiskarien yläkiinnityksen.
Ei tuollaista voi terve valkoihoinen heteromies suunnitella.
Räikkälenkki kääntyvällä päällä on tuossa hommassa kyllä ihmisen paras ystävä.
Saab 9-3 SE -98 2,0t, Saab 9-3 SE -00 2,0i + joukko ikuisuusprojekteja