PKS-Cruising tänään (7.5.), onko kukaan menossa?

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
petteri75
"Hölösuu"

PKS-Cruising tänään (7.5.), onko kukaan menossa?

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Kuukauden ensimmäinen perjantai on käsillä, aurinko paistaa ja sää on kohtalaisen lämmin. Kuinka moni on lähdössä ulkoiluttamaan kalustoaan Helsingin yöhön? Jos näkyy punainen Aero ilman ilmanvaihtopeittimiä & valonpesimiä, on se allekirjoittaneen :D
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Mä oon kyllä Viggenillä liikenteessä...Kasilta ollaan eka tuol hakuninmaalla eurocruisingeissa ja sit loppuillasta ei viel tietoo mut varmaan käyn jäähallilla kääntymässä jossain vaiheessa...
Saab.96
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

Keltaisella kajakilla ollaan tulossa edustamaan... 8)
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
NG900T
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja NG900T »

pade kirjoitti:Mä oon kyllä Viggenillä liikenteessä...Kasilta ollaan eka tuol hakuninmaalla eurocruisingeissa ja sit loppuillasta ei viel tietoo mut varmaan käyn jäähallilla kääntymässä jossain vaiheessa...
Ei oo tullu käytyä jäähallilla varmaan kymmeneen vuoteen, vieläkö ne jenkkimiehet koittaa kääntää rinkiä kiertäviä väärän maalaisia autoja katolleen? :D Muistan elävästi muutaman tapauksen :lol:

Sillon joskus 10v sitten ja kauemmin oli hyvä meininki kunnes pussikaljanuoriso pilas senkin tapahtuman.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Rommitommi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

NG900T kirjoitti: Ei oo tullu käytyä jäähallilla varmaan kymmeneen vuoteen, vieläkö ne jenkkimiehet koittaa kääntää rinkiä kiertäviä väärän maalaisia autoja katolleen? :D Muistan elävästi muutaman tapauksen :lol:
Joo ei sentään tollasta toimintaa näkynyt :lol:
NG900T kirjoitti: Sillon joskus 10v sitten ja kauemmin oli hyvä meininki kunnes pussikaljanuoriso pilas senkin tapahtuman.

Oli tosiaan pussikaljottelijat liikkeellä. Sinäänsä mukavaa kääntyä kun joku kusee melkeen selkään :lol:

Eurocruisinki ois varmaan ollu enemmän mun tapahtuma, jotenkin ei uppoo toi et vaa poltetaa kumii ja sit poltetaan kumia vielä vähän lisää 8O
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Eurocruisingeis olin, jäähallille en jaksanut lähteä...

Hakuninmaalla taas jälleen kerran vaikka kuinka paljon pommeja ja pikku lissuja siideripullot kädessä :roll:
Mut suht paljo autoi oli ja ihan ok...Ja myöhemmin keskustas oli autoja pyörimässä vaikka millä mitalla vielä kahden aikaan ku mä luovutin...
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Tulihan siellä (euro) käytyä, mutta autoa en jaksanut tällä kertaa sisälle viedä. Jono oli tolkutun vielä ysin maissa ja ainot vapaat paikat oli talon takana "rannilan ritilät ry:n" kaluston vieressä.
:lol: Tulevaisuudessa toivoisin että järjestäjät kiinnittäisivät vähän enemmän huomiota siihen mitä autoja sisään päästetään, koska nykyisellä linjalla moni aidosti rakennettu auto jää ulkopuolelle ja parkkipaikka on täynnä mitä karmeampia hökötyksiä.
Muuta kuva löytyy
http://www.buzztuning.net
500whp.net member
Vastaa Viestiin