![Kuva](http://www.kolumbus.fi/eero.rautio/valokuvat/nismo.jpg)
Pahalta vaikuttaa tuo työllistyminen tämän opiskelijan osalta, voi olla että alan fiksaamaan noista kahdesta kuupasta yhtä kokonaista myytäväksi.
Meilläpäin noi peltoautot on yleensä vähän huonommassa jamassasnuggles kirjoitti:Ajelinpa pellolle ottamaan vanhoista romuista kuvia, otin tuostakin.
Ihan vain vertailun vuoksi... itselle tuli vanteet Bussgodsilla reilussa kahdessa päivässä väin Hudiksvall - Lappeenranta.saapasi kirjoitti: Nettisivuillansa lupaavat 2-3 päivässä...heijja sverige vaanNoh, hyväähän kannattaa odottaa ja eihän tässä kiirettä...eiks niin Ässä
![]()
No nämä tulevat lounais Ruotsista Hässleholmista. Menivät sieltä ensin mtm. sata km alaspäin Malmööhön (ilmeisesti joku keskus), seisoivat siellä paikallaan 5 päivää ennenkuin lähtivät ylöspäin. Veikkaan että Helsinkiin matkaa tuossa tulee jo lähemmäs 3000km.hz81 kirjoitti:Ihan vain vertailun vuoksi... itselle tuli vanteet Bussgodsilla reilussa kahdessa päivässä väin Hudiksvall - Lappeenranta.saapasi kirjoitti: Nettisivuillansa lupaavat 2-3 päivässä...heijja sverige vaanNoh, hyväähän kannattaa odottaa ja eihän tässä kiirettä...eiks niin Ässä
![]()
![]()
Heh niinhän se meniMimmi kirjoitti:Sulakkeet ovat kivat laittaa paikoilleen, kun rupeaa koekäyttämään sähköpenkkejä
Noniin eiks ne lepakot ole aika jees? Säätyy joka suuntaan, itse en ole ainakaan nähnyt yhtä paljon säätömahdollisuuksia omaavia penkkejä.saapasi kirjoitti:Heh niinhän se meniMimmi kirjoitti:Sulakkeet ovat kivat laittaa paikoilleen, kun rupeaa koekäyttämään sähköpenkkejäEipä tullu Ässälläkään mieleen. Ku eipä noita oo ollu niin mistäs sitä. Mut sopivasti oli ylimääräsenä just 2 kpl 30A
Kaikki pelaa, muistit kans. Sitten vaan vielä ovipahvit, käsinoja ja kojelauta...puuh, jätämpä huomisellekin vähän..
Itsehän tarkistit, että kyllä sulake on paikallaansaapasi kirjoitti:Heh niinhän se meniMimmi kirjoitti:Sulakkeet ovat kivat laittaa paikoilleen, kun rupeaa koekäyttämään sähköpenkkejäEipä tullu Ässälläkään mieleen. Ku eipä noita oo ollu niin mistäs sitä. Mut sopivasti oli ylimääräsenä just 2 kpl 30A
Kaikki pelaa, muistit kans. Sitten vaan vielä ovipahvit, käsinoja ja kojelauta...puuh, jätämpä huomisellekin vähän..
Penkin etu- ja takareunan säätövara on suurempi kuin esim. -02 9-5 aeron vastaavissa mielestäni. Kiva kun saa juuri oikeanlaisen istuma-asennon.Mimmi kirjoitti:Mikä säätö on lepakossa enemmän kuin muissa?
Hmm, mitenkäs mulla on mielestäni umpinahkaa nuo tonnarin jakkarat, siis tavan countourit. Ja lisäksi säätöjäkin löytyy. Liikkuvat ylös/alas, eteen/taakse, selkänojakin kallistuu tarvittaessa melkoisesti ja ristiselän säätökin löytyy, kuin myös etureunan säätö, toki näitä kaikkia joutuu manuaalisesti säätämään, sähköjä kun ei ole.vjbremer kirjoitti:Penkin etu- ja takareunan säätövara on suurempi kuin esim. -02 9-5 aeron vastaavissa mielestäni. Kiva kun saa juuri oikeanlaisen istuma-asennon.Mimmi kirjoitti:Mikä säätö on lepakossa enemmän kuin muissa?
Taitaa olla Saabin ainoa penkki jossa on kaikki pinnat nahkaa, sekä etupuolella että takapuolella.. 8)