Naisen logiikasta

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Oli kylläkin "Jaska Ruskea", eli edesmennyt James Brown joka biisin kehitti, mutta coverin voi olla tehnyt tämä Walesin tiikeri, ja ainakin äänensä saattaa olla nuoremmalle polvelle tuttu Chicanen biisistä "Stoned in love" jos ei muuten.
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

saabracing kirjoitti:mutta kun ne tankkaa autoa, niin se se vasta on kivaa seurata.

esim. yks päivä tuli nuorehko joku 25 mimmi lapsi etupenkillä tankkaamaan samaan aikaan, niin ekku se meni pistoolille suoraan... yritti avata tankinluukkua, ei auennut, pyöri auton sisällä kun hurrikaani... ei auennut vieläkään, otti puhelimella soiton jonnekkin... sitten rupes aukeen luukku, pistoolista ei edelleenkään tullut ainetta...
Mä oon tehnyt ihan saman. Koeajoautolla. 8)
Tosin siinä vaiheessa lueskeltiin jo MIESPUOLEISEN kaverin ja MIESPUOLEISEN huoltamon omistajan kanssa ohjekirjaa, että miten helvetissä sen tankin saa oikeasti auki.

Säännöllisesti mersulla ajaessa ajan väärin päin tankattaessa, enkä vaan opi siihen, että siinä ei ole tankki samalla puolella kuin Cammyssa.

Oon ajanut kolarin sen takia, että laitoin huulikiiltoa, enkä katsonut liikennettä ja samasta huulikiillon levittelystä eri kerralla olen saanut huomautuksen poliiseilta.
Kerran on korkokenkä jäänyt pedaalin alle melko kohtalokkain seurauksin, autolle ei onneks käynyt mitään.

Ollaan me naiset sitten niin ihania. 8)

Toivottavasti mies ei enää lue tätä foorumia, se ei tiedä näistä mitään. :oops:


Mutta mikäs olikaan se miehen ja naisen ero tässä? Nainen osaa ottaa huumorilla kaiken ja laittaa elämän piikkiin, melko varmasti kukaan mies ei sitä tekisi, vaan ärinän ja purinan saattelemana kiistäisi kaiken! :lol:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Aerochick kirjoitti:
saabracing kirjoitti:mutta kun ne tankkaa autoa, niin se se vasta on kivaa seurata.

esim. yks päivä tuli nuorehko joku 25 mimmi lapsi etupenkillä tankkaamaan samaan aikaan, niin ekku se meni pistoolille suoraan... yritti avata tankinluukkua, ei auennut, pyöri auton sisällä kun hurrikaani... ei auennut vieläkään, otti puhelimella soiton jonnekkin... sitten rupes aukeen luukku, pistoolista ei edelleenkään tullut ainetta...
Mä oon tehnyt ihan saman. Koeajoautolla. 8)
Tosin siinä vaiheessa lueskeltiin jo MIESPUOLEISEN kaverin ja MIESPUOLEISEN huoltamon omistajan kanssa ohjekirjaa, että miten helvetissä sen tankin saa oikeasti auki.
Kerro vielä miten aukesi? :)
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Viekä ku oli toi 99 enempi käytössä niin ajoi molemmat pirsit aina väärällä puolelle mittaria. Nyt ku on vaan toi urpo ollu käytössä niin on oppinu, että hanttarinpuolella on korkki.

Ja naisen logiikasta se, että "hallituksen" mukaan uusi auto olisi halvempi, kun sitä ei tarvi korjata. Joo, kaiketi totta mutta entäs ne määräaikaishuollot ja öljynvaihdot, uusien varaosien hinnat, autolainan kuukausierät, korkeammat vakuutusmaksut, ja silti sillä tulisi se 14tkm vuodessa :lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

pade kirjoitti:Mä en kyllä kaupassa nappaa ensimmäistä pakettia hyllyltä/lavalta vaan kaivelen vähän taaempaa :P
Aivan ja jostakin syystä siihen etualalle on laitettu juuri ne paketit, jotka ovat kaikista vanhimpia - en ole niistä lainkaan kiinnostunut - aina joutuu taempaa kaivelemaan tuoreempia.
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Aerochick kirjoitti:...Oon ajanut kolarin sen takia, että laitoin huulikiiltoa...
...Kerran on korkokenkä jäänyt pedaalin alle...
Luulin näiden tätä ennen olevan pelkkiä urbaanilegendoja.
saapasjalkakissa
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

Bob kirjoitti:
Aerochick kirjoitti:...Oon ajanut kolarin sen takia, että laitoin huulikiiltoa...
...Kerran on korkokenkä jäänyt pedaalin alle...
Luulin näiden tätä ennen olevan pelkkiä urbaanilegendoja.
Niin minäkin. Ei pahalla, mutta en todellakaan haluaisi olla lähelläkään, kun sinä lähdet liikenteeseen. Eikös sen nyt järkikin sano, että ratin takana keskitytään ajamiseen. :?

Tankkauksessa vieraaseen autoon voi pääsääntönä yrittää muistaa, että eurooppalaisessa autossa tankki on apparin puolella ja japsissa kuskin puolella. (poikkeuksiakin löytyy, mutta yleispätevä suurimmassa osassa)

Ja kaupasta kyllä itsekin pyrin ainakin nopeammin pilaantuvat tuotteet kuten esimerkiksi maidon, kaivamaan taaempaa, koska siellä ne tuoreemmat tölkit ovat, takapuoleltahan maitohyllyt täytetäänkin. Vaikka tiiliskivitölkissä maito säilyykin tavallista pidempään. Päällimmäiset hrdelmätkin usein ovat niin huonon näköisiä, että pakko etsiä alempaa.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8221
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

9-5T kirjoitti:Ehkä naisesi olettaa sinun huoltavan vanhankin auton.
Huollan ja huollatan. Ja olen näyttänyt varaosiin ja huoltotöihin menneet summat mutta silti kannattaa uutta. No, eiköhän sen uuden tai ennemminkin uudemman aika tule joskus :D
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Ennen ei minulla ollut mitään tuollaisia ongelmia kaupassa. Otin hyllystä sen mitä tarvitsin. Nykyään tulee sellainen epäilys, että siinä ekassa käteen sattuvassa on jotain hämärää. Pakko ottaa taaempaa parempi tilalle. :P
900C -86
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

saapasjalkakissa kirjoitti:
Bob kirjoitti:
Aerochick kirjoitti:...Oon ajanut kolarin sen takia, että laitoin huulikiiltoa...
...Kerran on korkokenkä jäänyt pedaalin alle...
Luulin näiden tätä ennen olevan pelkkiä urbaanilegendoja.
Niin minäkin. Ei pahalla, mutta en todellakaan haluaisi olla lähelläkään, kun sinä lähdet liikenteeseen. Eikös sen nyt järkikin sano, että ratin takana keskitytään ajamiseen. :?

Tankkauksessa vieraaseen autoon voi pääsääntönä yrittää muistaa, että eurooppalaisessa autossa tankki on apparin puolella ja japsissa kuskin puolella. (poikkeuksiakin löytyy, mutta yleispätevä suurimmassa osassa)
Se on vaan, kun on tottunut tankkaamaan siihen just toiselle puolelle, niin vetää automaattisesti just niin toisinpäin..8)

Mitä tulee siihen lähellä olemiseen, kun mä ajan, niin en todellakaan suosittele. Nykyään jo muutaman vuoden kortin omanneena osaan ajaa jopa korkokengillä (tänään viimeksi 12 cm kantapään alla ekstraa) ja huulikiillonkin osaan laittaa jo ihan ilman kolareita. Sujuu melkein sukkelammin kuin mieheltä synnyttäminen..

Ja kukas kritisois tähän väliin sitä ratin takana muuta tekemistä kuin ajamista? Kännykällä puhumista? Tekstareiden lähettämistä? Vaimolle huutamista, kun se neuvoo ajamaan hiljempaa?
En mä ainakaan, ei ole tarvetta jeesustella. Edes näin pääsiäisen kunniaksi.

Otetaan sille, te maksatte mun vakuutuksissanne mun huulikiiltoja. :lol:
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

musta se on vaan söpöä ja kivannäköstä kun tyttö meikkaa autossa, melkeen jopa innostuu jos huulikiillon laittaminen "verissä" 8)
mestari
"Hölösuu"
Viestit: 7574
Liittynyt: To Maalis 24, 2005 21:06
Paikkakunta: vuorenpeikonkolo

jarruremontti

Viesti Kirjoittaja mestari »

tein kerran kälyn autoon takajarru remppaa koskatakajarrut eivät pitäneet ja kun vedin rummun ulos, sanoi hän: ei ole ihme jos ei jarrut pidä yhtään..
Minä kysyin että mistä niin päättelet
Hän: eihän tossa ole noita mitä on sivulla (kenkiä) niin ylä eikä alapuolella
et silleen
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Yöllä , kun ajelee ja vastaan tulee pimee tai seisontavaloilla ajava auto , niin oon väläyttänyt pitkiä.99 % tapauksista miesautoilija on pistänyt valot päälle ja yhdessä prossassa on näytetty keskaria.
Näiset on yli puolessa tapauksissa ajanut ohi huomaamatta ja ne (arviolta30-35 % ) on hymyillyt ja heiluttanut kättään ( valojen käyttö on ollut muuttumatonta) ja varmaan ajatellut , että toikin huomas mun käyneeni kampaajalla tänään.
P.S. En enää puutu toisten valojen käyttöön!

Voi kun sais miehen järjellä ja naisen vartalolla varustetun ihmisen rinnalleen ja toi ikuliikkujakin olis aika makee...
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Vielä kun tähän wanhaan keskusteluun lisätään se, että ei ole todellakaan olemassa MITÄÄN, mihin nainen ei kyllästyisi viidessä vuodessa.

Paitsi oma ulkonäkönsä.
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja muppelo »

Joskus kun kyselin yhdeltä naispuoliselta tutultani et miksi joku nainen joskus oli tehny jotain tai reagoinut jotenkin se vaan tuumas: "En minä ymmärrä naisia, en ymmärrä välillä edes itseäni". Liekkö tuossa lausessa totuus siihen miksi jotkut naiset vaan puhahtavat miehen olevan tyhmä mutta salaavat sen etteivät aina osaa itsekkään perustella tekemisiään ja aivoituksiaan?
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Vastaa Viestiin