Naisen logiikasta

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Avatar
Juha96
"Hölösuu"
Viestit: 2892
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 23:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Juha96 »

Sukupuolesta riippumatta, kuka ymmärtää itseään ja omaa toimintaansa aina? En minä ainakaan, vaikka mies olenkin.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

muppelo kirjoitti:Joskus kun kyselin yhdeltä naispuoliselta tutultani et miksi joku nainen joskus oli tehny jotain tai reagoinut jotenkin se vaan tuumas: "En minä ymmärrä naisia, en ymmärrä välillä edes itseäni". Liekkö tuossa lausessa totuus siihen miksi jotkut naiset vaan puhahtavat miehen olevan tyhmä mutta salaavat sen etteivät aina osaa itsekkään perustella tekemisiään ja aivoituksiaan?
en miekää ymmärrä naisia, olen saletisti hetero? :lol:
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Kyllä Spede-vainaan Naisen logiikat olivat täyttä faktaa. Se on tullut monia kertoja todistettua itselle, kun on kuunnellut oman tai toisten vaimojen ajatuksia 8)
AnttiR kirjoitti:Yöllä , kun ajelee ja vastaan tulee pimee tai seisontavaloilla ajava auto...
Ja päiväsaikaan pitkillä valoilla vastaan tuleva on poikkeuksetta nainen ja omien valojen vlkuttelu ei ole vielä ikinä tehonnut :lol:
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja muppelo »

saab87 kirjoitti:
muppelo kirjoitti:Joskus kun kyselin yhdeltä naispuoliselta tutultani et miksi joku nainen joskus oli tehny jotain tai reagoinut jotenkin se vaan tuumas: "En minä ymmärrä naisia, en ymmärrä välillä edes itseäni". Liekkö tuossa lausessa totuus siihen miksi jotkut naiset vaan puhahtavat miehen olevan tyhmä mutta salaavat sen etteivät aina osaa itsekkään perustella tekemisiään ja aivoituksiaan?
en miekää ymmärrä naisia, olen saletisti hetero? :lol:
sinoot hassu epeli muutenkin :wink:
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
saapasjalkakissa
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä

Viesti Kirjoittaja saapasjalkakissa »

Naisia ei voi ymmärtää kukaan. Eihän niiden ajatuksenjuoksuun pääse kiinni millään, ja jos enemmänkin joutuisi niiden juttuja kuuntelemaan, niin hulluksihan siinä tulisi.. :roll: Aargh, naiset. En edes jaksa ruveta ajattelemaan kaikkia selittämättömiä juttuja mitä niiden ajatuksenjuoksu on kehittänyt.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

tknummelin kirjoitti:Vielä kun tähän wanhaan keskusteluun lisätään se, että ei ole todellakaan olemassa MITÄÄN, mihin nainen ei kyllästyisi viidessä vuodessa.
Juuri näin. Muistelkaapa äijät tätä, kun vaihdatte kuudetta kertaa olohuoneen tapetteja parin vuoden sisään tai remppaatte keittiönkaappeja, jotka on kuitenkin jo ainakin viis vuotta vahat. Kysykää sitten itseltänne rehellisesti, että onko SINULLE mitään väliä, että mikä paperiläystäke siinä gyprocin päällä on tai missä säilytät olut & viskilasikokoelmaasi :wink:
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Naisen logiikkaa tosielämästä:

Eräällä perheellä oli olohuoneessa lattiatuuletin, joka sanoi toimintasopimuksen irti. Perheen mies purki tuulettimen, mutta ei saanut laitetta enää heräämään henkiin, joten tuuletin nostettiin osina parvekkeelle ja päätettiin viedä seuraavana päivänä roskiin.
Samana iltana alkoi ukkostamaan ja perheen vaimo alkoi repiä kaikkia talon töpseleitä irti pistorasioista. Tästä hetken kuluttua alkoi parvekkeelta kuulua kolinaa ja miehen vaimo alkoi raahata rikkinäistä ja osina olevaa tuuletinta olohuoneen lattialle. Mies hämmästyi tätä ja kysyi, että miksi ne osat levitetään nyt olihuoneeseen.
Vaimo kertoi, että ulkona ukkostaa ja jos mies ei satu tietämään, niin tuuletin on sähkölaite, jota ei ole turvallista ukonilman aikana pitää ulkona... 8)
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Kun olin 14, halusin että minulla olisi tyttöystävä. Kun olin 16, minulla oli tyttöystävä, mutta suhteestamme puuttui jotain. Halusin tyttöystävän, joka olisi intohimoinen, kiihkeä.

Ollessani 19 minulla oli kiihkeä tyttöystävä, mutta hän oli aivan liian tunteellinen. Kaiken oli oltava suurta draamaa ja usein hän uhkaili minua itsemurhalla. Halusin suhteen jossa olisi tasapainoisuutta ja turvallisuutta.

Kun olin 23, löysin tasapainoisen tyttöystävän, mutta hän oli tylsä. Kaikki mitä hän sanoi tai teki oli ennalta arvattavissa. Halusin jännittävämmän tyttöystävän.

28-vuotiaana löysin jännittävän tyttöystävän. Hän petti minua jatkuvasti, eikä suostunut vakiintumaan tai ajattelemaan tulevaisuutta. Halusin tyttöystävän jolla olisi elämässä tavoitteita.

30-vuotiaana löysin tytön jolla oli tavoitteita, hän oli älykäs ja eteenpäin pyrkivä. Menimme naimisiin, erosimme ja hän vei koko omaisuuteni.

Nyt kun olen vanhempi ja viisaampi, etsin tyttöystävää jolla on hyvä perse.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Sattuipa tässä taannoin...............

N Mistä minä tiedän minkälaisen johdon minä ostan siihen auton
lohkolämmittimeen..?

M No menet liikkeeseen ja pyydät uuden johdon siihen.

N Niin niin mutta millaisen johdon, jos se myyjä antaakin liian paksun
kaapelin niin se lämmitin saa liikaa virtaa ja palaa, mistä minä tiedän
pyytää oikean paksuista johtoa..?

M..????????
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

9000CS... kirjoitti:Naisen logiikkaa tosielämästä:

Eräällä perheellä oli olohuoneessa lattiatuuletin, joka sanoi toimintasopimuksen irti. Perheen mies purki tuulettimen, mutta ei saanut laitetta enää heräämään henkiin, joten tuuletin nostettiin osina parvekkeelle ja päätettiin viedä seuraavana päivänä roskiin.
Samana iltana alkoi ukkostamaan ja perheen vaimo alkoi repiä kaikkia talon töpseleitä irti pistorasioista. Tästä hetken kuluttua alkoi parvekkeelta kuulua kolinaa ja miehen vaimo alkoi raahata rikkinäistä ja osina olevaa tuuletinta olohuoneen lattialle. Mies hämmästyi tätä ja kysyi, että miksi ne osat levitetään nyt olihuoneeseen.
Vaimo kertoi, että ulkona ukkostaa ja jos mies ei satu tietämään, niin tuuletin on sähkölaite, jota ei ole turvallista ukonilman aikana pitää ulkona... 8)
Tää anto hyvän aamunaurun... :lol:
Saab 900 2.0t Cab -97
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja puu »

9000CS... kirjoitti:Ja päiväsaikaan pitkillä valoilla vastaan tuleva on poikkeuksetta nainen ja omien valojen vlkuttelu ei ole vielä ikinä tehonnut :lol:
Tai tonnarilla ajava mies. Toi kun on niin herkkä toi tonnikalan valokytkin, että tökkää helposti vahingossa pitkät päälle. Paitsi sen kyllä huomaa aika pian.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Lainattu.............( tasapuolisuuden nimissä )
http://www.hintatakuu.net/miehen-korvike.php


Miehen korvike

Nyt se on sitten todistettu, mies on ihan turha kapistus! Tästä löytyy
jokanaiselle sopiva miehen korvike.

ROPELOOTTORI
On vuoteeseen asetettava laite, joka aina saatuasi unen päästä kiinni alkaa väkisin tunkeutua saman peiton alle takapuolesi kohdalta.

AUTOMAATTINEN KANAVANVAIHTAJA
Televisioon kytkettävä musta laatikko, joka katkaisee välittömästi katsomasi ohjelman, jos toiselta kanavalta tulee toimintaleffa, formulaa, jalkapalloa tai muuta urheilua. Ellei tule, se räpsäyttää säännöttömin väliajoin auki teksti-tv:n ja selaa joka kerta läpi kaikki urheilutulokset.

PYYKINVÄRJÄÄJÄ
Haaveiletko miehestä, joka auttaa kotitöissä? Tämä on sinun laitteesi. Kyseessä on väripatruuna, joka pesuainelokeroon asennettuna laukeaa ja värjää koko pyykin joko sinertäväksi tai vaaleanpunaiseksi. Patruuna ei laukea aivan joka kerta, mutta todennäköisimmin juuri silloin kun koneessa on lempipuserosi. Mainio naiselle, joka kaipaa jännitystä elämäänsä.

KARVAPÖLÄHDYS
Lavuaariin asennettava laite, joka 15 minuutin sisällä siitä kun olet pessyt pesualtaan, pöläyttää puhtaalle posliinille partakarvan pätkiä. Luxusmallissa on lisävarusteena hammastahnaläiskitin, joka ruiskii hammastahnaa oikein asennettuna jopa parin metrin päähän.

KAUPPAKESKUSVALITIN
Kännykkään kytkettävä toiminto, joka ryhtyy päästelemään epämiellyttäviä marisevia ääniä, jos viivyt liikkeessä yli 5 minuuttia. Lisälaitteena saatavissa myös rähisevä saldorajoitin.

OSTOSHÄLYTIN
Luotto- tai pankkikorttiin ohjelmoitava toiminto, joka saa kortin lukulaitteen ulvomaan, mikäli kortilla yritetään maksaa lasten- tai naistenvaatteita, meikkejä, kenkiä tai muuta ruokaa kuin makkaraa. Hälytin pysyy hiljaa, kun sillä maksetaan porakonetta, työkaluja, autotarvikkeita tai tietokoneen lisäherkkuja.

ESIKÄSITELTY SANOMALEHTI
Aamun lehden voi nyt tilata esikäsiteltynä siten, että etusivun tilalle on taitettu urheilusivut ja yksi sisäsivu on ylösalaisin ja väärässä paikassa. Lehti on myös esirutattu mahdollisimman paksuksi möykyksi.

VISKIBASSO-VIESTIPALVELU
Palvelu, joka toimittaa kännykkääsi päivän mittaan viestejä, kuten: "En ehdi syömään", "Piipahdan poikien kanssa kaljalla", "Hae auto korjaamosta", "Sori en ehtinyt kauppaan", "Hae sinä lapset tarhasta", "Miksi kaikki sukkani ovat pyykissä", "Olet unohtanut silittää paitani".

MURUSTIN
Laite, joka aamulla lähdettyäsi töihin levittää leivänmuruja pöydälle ja lattialle. Tämä huokea laite on jokaisen sinkkunaisen minimivaruste.

AJANSYÖJÄ
Luxus-paketti, joka sisältää kaikki yllämainitut toiminnot ja vielä paljon muuta yllättävää. Saat anoppipalvelun, joka käy vähintään kerran viikossa silmäilemässä kotiasi halveksivasti ja joka tekee ylivoimaisesti parempia lihapullia kuin sinä. Eikä tässäkään vielä kaikki: Juuri kun alat tottua Ajansyöjääsi, se rullaa ulos ovesta ja liimautuu magneetin lailla nuorempaan sinkkunaiseen. (Anoppipalvelu jatkaa siitä huolimatta käyntejään sinun kotonasi ja kertoo pyytämättä yhä uudestaan, miksi et alun perinkään ollut sopiva omistaja Ajansyöjälle).
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
skae
"Ruisku"
Viestit: 105
Liittynyt: To Marras 24, 2005 10:12
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja skae »

Ja mistähän se johtuu, että jos sattuu tulemaan joku naispuoleinen tuttu autolla vastaan, niin on aivan turha odottaa että tervehdys kättä heilauttamalla antaisi mitään vastausta???
Viekö se ajaminen niin paljon huomiota???
Ei tämäkään mikä provo ole...kunhan vaan ihmettelen :wink:
Saabismi voi näköjään tarttua...itämisaika oli vaan pitkä.
9-5 Aero -02
Aerochick
"Saabisti"
Viestit: 1192
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 09:56
Paikkakunta: Helsinsky

Viesti Kirjoittaja Aerochick »

skae kirjoitti:Ja mistähän se johtuu, että jos sattuu tulemaan joku naispuoleinen tuttu autolla vastaan, niin on aivan turha odottaa että tervehdys kättä heilauttamalla antaisi mitään vastausta???
Viekö se ajaminen niin paljon huomiota???
Ei tämäkään mikä provo ole...kunhan vaan ihmettelen :wink:
Mitäs jos ottais sellaisen syvän itsetutkiskeluvaiheen...? ;)
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93
Perheessä myös Mr. S

http://www.jco.fi
piku
"Tuplakaasari"
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Syys 16, 2005 18:35
Paikkakunta: Paippinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja piku »

V.J.S kirjoitti:
tknummelin kirjoitti:Vielä kun tähän wanhaan keskusteluun lisätään se, että ei ole todellakaan olemassa MITÄÄN, mihin nainen ei kyllästyisi viidessä vuodessa.
Juuri näin.
Ville kultaseni, olenhan mä suakin katsellut jo seitsemän vuotta. ;)
Vastaa Viestiin