Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525 Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala
Viesti
Kirjoittaja puu » Ti Kesä 19, 2007 20:40
patse kirjoitti: ...ogsatkussa on sitä jotain.
Kyllä! Tollanen i16 tuli vaihdossa kun tonnarin myin. Tonnarimiehenä aion pysyä, mutta kyllä satku on eto peli päästellä.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
axtec
"Aero"
Viestit: 489 Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:50
Paikkakunta: jämsä
Viesti
Kirjoittaja axtec » Ti Kesä 19, 2007 20:53
Vieläkö tuollaisia "Saab turbo club of Finland" kilventaustoja saa klubikaupasta? Vissiin eri mittaiset euro ja normi kilville.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117 Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Tri-Lo » Ti Kesä 19, 2007 21:30
[quote="kristian"][/quote]
Asiallisen fiilistelypirssin ilmeisesti löysit!
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670 Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Jokke A » Ti Kesä 19, 2007 23:23
axtec kirjoitti: Vieläkö tuollaisia "Saab turbo club of Finland" kilventaustoja saa klubikaupasta? Vissiin eri mittaiset euro ja normi kilville.
Ei ole koskaan saanutkaan. Suomen Saab-klubin kilventaustoissa on teksti
http://www.saabclub.fi .
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
kristian
"Hölösuu"
Viestit: 2108 Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 14:27
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja kristian » Ke Kesä 20, 2007 03:37
Tri-Lo kirjoitti: Asiallisen fiilistelypirssin ilmeisesti löysit!
Juu, on se kiva niin kauan kun se toimii...
Auton Suomeen tuonut herra on ilmeisesti STCF:n jäsen, siksi nuo kilventaustat
Saab 9-3 SS 1.8t Linear Pro -07 (Käyttöpeli)
Mercedes-Benz 240D W123 -83 (Kesäauto)
patse
"Saabisti"
Viestit: 2107 Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti
Kirjoittaja patse » Ke Kesä 20, 2007 15:04
Rempat tehdään kesällä ulkona ja ogsatkut saa ajovuoron
Kuulemma joku ohjaustehostimen letku/putki kulkee jostain syystä puskurin takaa ja tietysti vuotaa sekä on hankalassa paikkassa
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
haffu
"Hölösuu"
Viestit: 2427 Liittynyt: Pe Joulu 10, 2004 20:37
Paikkakunta: Rauma
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja haffu » Ke Kesä 20, 2007 16:11
No huh. Ei sentään NG:tä tarvinnut äsken purkaa juurikaan. Ajaa vain keula ylös ja hieman kunnostella tuota vaihteensiirtomekanismia. Putosi eilen illalla hieman paloja pois.
Tosin vuotaneen ilmastointiputken vaihtamiseen olisi melkeinpä tarvinnut koko keula purkaa, mutta on niitä muitakin vaihtoehtoja.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297 Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Speedou » To Kesä 21, 2007 17:37
AP kirjoitti: Juu, Keskinithän nuo. Kokoa on 8,5x18 ja et35. Renkaat 225/40.
Ja kyllä, Jyväskylästä ostin, tilasin kylläkin uutena liikkeestä
.
Menit ne sitten ostamaan! Onnittelut! Vähän ehkä huutaa madallusta tuo.
Itselläkin nyt auton tontitukset kunnossa, niin melko herkulliselta näyttää:
http://speedou.1g.fi/kuvat/Z3MC/track/IMG_9195.jpg
Suosittelen muuten aina välillä kiristelemään niitä keskiöitä. Ja radalle pois! Itse jätin radalle ja tuloksena on yksi hajonnut keskiö. Nyt ajellan ilman. Noh, ehkä toi race look on ihan sopiva omaani:
http://speedou.1g.fi/kuvat/Z3MC/track/rg049.jpg
STCF #3
Jyrki73
"Turbo"
Viestit: 233 Liittynyt: Ti Syys 16, 2003 09:39
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Jyrki73 » To Kesä 21, 2007 19:58
Heh, makeita tilannekuvia, serious fun
911 turbo manuaali, Boxster PDK. Saab-historia: from two stroke to turbo
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6513 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti
Kirjoittaja Eski » To Kesä 21, 2007 21:55
Pitää nyt viilistellä täälläkin, kun sain tänään ensimmäisen uuden Saabin. Fiilis on suorastaan EUForinen
Eski
Viimeksi muokannut
Eski , Pe Kesä 22, 2007 07:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tommij
"Hölösuu"
Viestit: 1376 Liittynyt: Ti Joulu 09, 2003 13:38
Paikkakunta: Tampere
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja tommij » To Kesä 21, 2007 22:28
Eski kirjoitti: Fiilis on suorastaan EUForinen
Hyvä väri!
Perskules kun nuo aina nostattaa autokuumetta.
Onneks vähän helpottaa kun käy potkaseen kuuppaan eloa...
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436 Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Turbo16 » Pe Kesä 22, 2007 08:19
carimat kirjoitti: ...
On älyttömän komea! Hyvä, että meni hyvään kotiin
Mutta missä turbo luuraa
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
AP
"Hirsch"
Viestit: 818 Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja AP » Pe Kesä 22, 2007 13:05
Speedou kirjoitti: AP kirjoitti: Juu, Keskinithän nuo. Kokoa on 8,5x18 ja et35. Renkaat 225/40.
Ja kyllä, Jyväskylästä ostin, tilasin kylläkin uutena liikkeestä
.
Menit ne sitten ostamaan! Onnittelut! Vähän ehkä huutaa madallusta tuo.
Itselläkin nyt auton tontitukset kunnossa, niin melko herkulliselta näyttää:
http://speedou.1g.fi/kuvat/Z3MC/track/IMG_9195.jpg
Suosittelen muuten aina välillä kiristelemään niitä keskiöitä. Ja radalle pois! Itse jätin radalle ja tuloksena on yksi hajonnut keskiö. Nyt ajellan ilman. Noh, ehkä toi race look on ihan sopiva omaani:
http://speedou.1g.fi/kuvat/Z3MC/track/rg049.jpg
Jep, ei haittaisi yhtään vaikka olisi vähän matalempikin. Lähinnä keulaa voisi laskea, takana voi tulla jo raapimisen kanssa ongelmia jos pudottaa...
Noita keskiökuppeja kyllä vähän ihmettelin, kun ei ollut mitään lukitusta, saati sitten omaa kiristystyökalua. Ei noita aivan millään putkipihdeillä vihti ruveta kiristeleen
Ja kyllä näyttää herkulta tuo bemu
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081 Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava
Viesti
Kirjoittaja Muksu » La Kesä 23, 2007 13:28
Juhannusyönä oli hivenen usvaa ilmassa...
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012