TOPIC: muuta keskustelua

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Jokke A kirjoitti:
saab87 kirjoitti:kerro se noille teiden ritareille...
Oma toimintasi tilanteessa vaikuttaakin kypsältä ja loppuun asti mietityltä. Onnittelen! Kai oli klubitarra takalasissa näkyvissä vielä positiivisen mielikuvan edistämisen varmistamiseksi?
no enkai minä siihen keskelle tietä jää sen volkkarin seuraksi parkkeeraamaan, kerran on tyhjää tietä edessä ni kai sitä mielummin ohi menee ku siihen jää pysäköimään.

Ja ei, ei ole klubitarraa lasissa. mikähä v**tu sinnuuki riepoo? en oo kysyny siulta mitään. En ite oo tuossa tilanteessa tehny mitää väärää, ajoin rajotusten mukaan, millään lailla provosoimatta. syytön mie oon toisten mokiin ja vitutukseen
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

saab87 kirjoitti:no enkai minä siihen keskelle tietä jää sen volkkarin seuraksi parkkeeraamaan, kerran on tyhjää tietä edessä ni kai sitä mielummin ohi menee ku siihen jää pysäköimään.

Ja ei, ei ole klubitarraa lasissa. mikähä v**tu sinnuuki riepoo? en oo kysyny siulta mitään. En ite oo tuossa tilanteessa tehny mitää väärää, ajoin rajotusten mukaan, millään lailla provosoimatta. syytön mie oon toisten mokiin ja vitutukseen
Sehän tässä jäi vähän ihmetyttämään että tuossakin olisi voinut kuolla joku ja kehtaat vielä tulla ylpeilemään nettiin.

EDIT: Ja tosiaan et minulta mitään kysynyt mutta kuitenkin lähetit viestin tänne avoimelle keskustelualueelle.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Jokke A kirjoitti:
saab87 kirjoitti:no enkai minä siihen keskelle tietä jää sen volkkarin seuraksi parkkeeraamaan, kerran on tyhjää tietä edessä ni kai sitä mielummin ohi menee ku siihen jää pysäköimään.

Ja ei, ei ole klubitarraa lasissa. mikähä v**tu sinnuuki riepoo? en oo kysyny siulta mitään. En ite oo tuossa tilanteessa tehny mitää väärää, ajoin rajotusten mukaan, millään lailla provosoimatta. syytön mie oon toisten mokiin ja vitutukseen
Sehän tässä jäi vähän ihmetyttämään että tuossakin olisi voinut kuolla joku ja kehtaat vielä tulla ylpeilemään nettiin.

EDIT: Ja tosiaan et minulta mitään kysynyt mutta kuitenkin lähetit viestin tänne avoimelle keskustelualueelle.
ja millähä mie oon taas ylpeilly? ei se miu vika oo jos takanaolija meinaa ajaa perään. en mie ihan vaa puskurissaroikkujan takia rupee ylinopeuttakaan ajelemaan.
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

saab87 kirjoitti: ja millähä mie oon taas ylpeilly? ei se miu vika oo jos takanaolija meinaa ajaa perään. en mie ihan vaa puskurissaroikkujan takia rupee ylinopeuttakaan ajelemaan.
Mahtoiko tulla mieleenkään olla provosoitumatta toisten toimista ja jatkaa sitä ajelua omaan tahtiin?
Viimeksi muokannut Jokke A, Ma Kesä 25, 2007 21:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

" kerro se noille teiden ritareille..."


Olikos tämä oma tekosi esimerkillinen?
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Jokke A kirjoitti:
saab87 kirjoitti: ja millähä mie oon taas ylpeilly? ei se miu vika oo jos takanaolija meinaa ajaa perään. en mie ihan vaa puskurissaroikkujan takia rupee ylinopeuttakaan ajelemaan.
Mahtoiko tulla mieleenkään olla provosoitumatta toisten toimista ja jatkaa sitä ajelua omaan tahtiin?
näinhän mie teinkin, hidastin ja jatkoin omaa ajamistani kun nopeusrajoitus vaihtui 100 -> 80
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Hmm, "Saab87", hommaa TurPoSaappi niin ei tarvitse jäädä murehtimaan minkään jatketun toisenmaailmansodan tuloksien töppäilyjä tieliikenteessä.

Kummasti rauhoittuvat jäädessään horisonttiin miettimään tekosiaan.
VVV
"Hirsch"
Viestit: 850
Liittynyt: Ma Syys 05, 2005 10:40
Paikkakunta: Ikaalinen\Tre

Viesti Kirjoittaja VVV »

Turha tässä itse kunkaan on kauhistella (lue jeesustella) Saab87:n tekoja. Väittäisin, että reilusti yli puolet on "syyllistynyt" jonkinlaiseen provosoitumiseen liikenteessä ja tuntenut mielihyvää "kyykyttäessään" toisen kuljettajan. Vai kehtaako joku tosiaan väittää vastaan? :wink: Itse ainakin voin myöntää rehellisesti perineeni teiden ritarillisuuden suoraan alenevassa polvessa. Itse en ole ensimmäisenä toisia hiillostamassa, mutta provosoiduttua on tullut törppöjen ansiosta kerran jos toisenkin.
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

VVV kirjoitti:Turha tässä itse kunkaan on kauhistella (lue jeesustella) Saab87:n tekoja. Väittäisin, että reilusti yli puolet on "syyllistynyt" jonkinlaiseen provosoitumiseen liikenteessä ja tuntenut mielihyvää "kyykyttäessään" toisen kuljettajan. Vai kehtaako joku tosiaan väittää vastaan? :wink: Itse ainakin voin myöntää rehellisesti perineeni teiden ritarillisuuden suoraan alenevassa polvessa. Itse en ole ensimmäisenä toisia hiillostamassa, mutta provosoiduttua on tullut törppöjen ansiosta kerran jos toisenkin.
Kuva

eipä mulla muuta
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

Breadfan kirjoitti:Onkos tuo joku uusi niskatyyny autoilijoille :D
juu on niitä oli sdcc:n outletissa myynnissä. kanssa saabistit niitä raahas autoon ihan älyttömästi ,mie en viitsinyt koska mie syyllistyn itsekkin provosoivaan ajoon kuplallani joka ulkonäöllisesti houkuttelee kanssa autoilijoita outoihin kiihdytys ja jarrutus sessioihin.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

saab87 kirjoitti:
Ässä kirjoitti:Varovasti siellä liikenteessä :roll:
ainaha sitä yrittää...
Joskus aikaisemmin jo kerroin:
ajelin Kehä ykköstä länteen ja perässä roikkui ja hiillosti ( metrisellä turvavälillä) joku auto.
En voinut muuta, kuin pistää vilkun oikealle ja hiljentää. Avasin kuskin ikkunan ja viittosin sen menemään ohi = kaksi tyhjää kaistaa käytössä.

No, menihän se viittoiluni saattelemana miljoonaa ohi.
Pysäytti vain kiilaten seuraavan auton tiensivuun.
Tuo hiillostaja oli siviilipoliisi-partio. 8O
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2869
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Firges9000 kirjoitti:
saab87 kirjoitti:
Ässä kirjoitti:Varovasti siellä liikenteessä :roll:
ainaha sitä yrittää...
Joskus aikaisemmin jo kerroin:
ajelin Kehä ykköstä länteen ja perässä roikkui ja hiillosti ( metrisellä turvavälillä) joku auto.
En voinut muuta, kuin pistää vilkun oikealle ja hiljentää. Avasin kuskin ikkunan ja viittosin sen menemään ohi = kaksi tyhjää kaistaa käytössä.

No, menihän se viittoiluni saattelemana miljoonaa ohi.
Pysäytti vain kiilaten seuraavan auton tiensivuun.
Tuo hiillostaja oli siviilipoliisi-partio. 8O
Tuosta tuli mieleen tapaus noin kuukauden takaa. Ajelin lähes tyhjää kehä I:stä itään Konalan kohdalla vasenta kaistaa. Saavutin edessä vajaata kaheksaakymppiä ajaneen "ison" korealaisen (Magentis tms.), joka ohitti hitaasti jotain oikealla ajaneita. Lopulta se pääsi niiden ohi, mutta jatkoi vasemmalla. Muutaman sadan metrin jälkeen vaihdoin oikealle ja olin kiihdyttämässä, kun se vaihtoi eteen. Siitä vaihdoin vasemmalle ja suht reippasti painoin ohi. No eikös takana alkanu valojen vilkutus ja torvensoitto. Aattelin et perkele mikä siinä nyt oli. Hidastin reipaasti, kunnes tuo oli taas vieressä. Katoin kuskia, joka vain keski-ikäisyydessään pälyili muualle ja hidasti entisestään. Kiihdytin normaalisti ja sinne se jäi.

Mikä hitto täs kansas on, kun niin usein pitää säätää muiden ajoa. Ei tuo omakaan tempaus fiksu ollu, mut oli pakko kerrankin katsoa...
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
VVV
"Hirsch"
Viestit: 850
Liittynyt: Ma Syys 05, 2005 10:40
Paikkakunta: Ikaalinen\Tre

Viesti Kirjoittaja VVV »

Hane_81 kirjoitti:
...

eipä mulla muuta
Komea lammas. :lol: Alkoi vain jokaisella julkisella keskustelualueella nykyään esiintyvä jeesustelu jonkun henkilön toimista ärsyttää. Jokainen töppäilee joskus. Tarkoituksella tai vahingossa. Turha toisia on tekemisistään syyllistää kun kutakuinkin kaikilla on samantapainen tilanne varmasti tilillään...
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio

Viesti Kirjoittaja tknummelin »

Jooh, no tuota...

W T F :?: :!:

Selvisikö jutun juoni koskaan?
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
Vastaa Viestiin