Pari saksanautoa
-
- "Viggen"
- Viestit: 659
- Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
- Paikkakunta: Kemiö
- Viesti:
Pari saksanautoa
Eli tollaset löytyy saabin lisäksi kun tuolla OMATURBO ketjussa kyseltiin.. ja sitten tukku muita autoja joista täälläkin joskus ollut puhetta...
Viimeksi muokannut moonlight-tuning, La Kesä 30, 2007 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Kuvissa näemme biimerin tyypillisessä elinympäristössään. Trailerin päällä perä menosuuntaan päin. Tavataan usein myös konepeitto auki ja kone vahvasti savuten.
Tottakai tähän on vielä hymiö lisättävä varmuuen vuoksi
Tottakai tähän on vielä hymiö lisättävä varmuuen vuoksi
Viimeksi muokannut Maca, La Kesä 30, 2007 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Viggen"
- Viestit: 659
- Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
- Paikkakunta: Kemiö
- Viesti:
Jos tietäisit niin et vittuilis, iskarin yläpää Gotland ringin radalla konepellistä läpi kun kumi väsy kesken geimien, 5" rautanauloilla ja abikopihdeille (kun ne kaikki tunki rst poikkituen alle) korjattuna pysty vielä heittämään ruotsinturmeen loppuun ja ajamaan kotiin...Maca kirjoitti:Kuvissa näemme biimerin tyypillisessä elinympäristössään. Trailerin päällä perä menosuuntaan päin. Tavataan usein myös konepeitto auki ja kone vahvasti savuten.
Mutta sai kanssa kantaa pitkään nyrkkipaja legenda titteliä
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Kyllä se kutonen kyllä laulaa nätisti, ei sille voi mitään. Parempaa ääntä saa jopa hakemalla hakea.Jusau kirjoitti:Asia, mihin ei mikään Saabin kone pysty on rivikutosen ääni, täyttä offtopicia, mutta bemarin kutonen soi kauniisti kovilla kierroksilla. Mikäs pannu tuossa E34:ssa oli, kai isompi kuin mallimerkinnän mukainen?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2870
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Ei nyt sen kummemmin ole tarkoitus saivarrella, mutta hieman alkaa huvittamaan, kun aina Bemareista puhuttaessa nousee esille tuo koneen ääni. Alkaa jo vähitellen tuntumaan, että eikö niissä oikeasti ole mitään muuta hekuman aihetta (No onhan niissä, tiedän kyllä sen). Ja se ääni tosiaan on hienoJusau kirjoitti:Asia, mihin ei mikään Saabin kone pysty on rivikutosen ääni, täyttä offtopicia, mutta bemarin kutonen soi kauniisti kovilla kierroksilla. Mikäs pannu tuossa E34:ssa oli, kai isompi kuin mallimerkinnän mukainen?
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Mie kyllä tykkään jos auton äänet on matalat tai hiljaiset normialueella. Pari kertaa ottanu tuolla Turbolla kunnon burnoutit ja siinä viiden tonnin hujakoilla on äänetkin ihan jees mutta ei ne kutosen ärjynnälle voi mitään. Ja jos oikein halotaan hiuksia niin kyllä niihin kunnon soundeihin pitää täysmoottorinen olla.
Mutta makunsa kullakin.
Mutta makunsa kullakin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Pakko mainita, että ne koneet on minusta muutenkin hienoimpia koneita, millä tullut ajeltua. Harvalla autolla voi ajaa vitosella alle 30km/h ilman ongelmia. Vääntöä piisaa ja yläkiekkoilla mennän tosissaan kivan äänen kera. Miinuksena voisi pitää, että BMW käytti liian pitkään 5-lovisia lootia, jonka seurauksena matka-ajossa on kiekat turhan korkealla ja koneäänet kuuluu turhauttavasti sisään.Henkka #2283 kirjoitti:Ei nyt sen kummemmin ole tarkoitus saivarrella, mutta hieman alkaa huvittamaan, kun aina Bemareista puhuttaessa nousee esille tuo koneen ääni. Alkaa jo vähitellen tuntumaan, että eikö niissä oikeasti ole mitään muuta hekuman aihetta (No onhan niissä, tiedän kyllä sen). Ja se ääni tosiaan on hieno
STCF #3
Tällainen...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2870
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Toki.Speedou kirjoitti:Pakko mainita, että ne koneet on minusta muutenkin hienoimpia koneita, millä tullut ajeltua. Harvalla autolla voi ajaa vitosella alle 30km/h ilman ongelmia. Vääntöä piisaa ja yläkiekkoilla mennän tosissaan kivan äänen kera. Miinuksena voisi pitää, että BMW käytti liian pitkään 5-lovisia lootia, jonka seurauksena matka-ajossa on kiekat turhan korkealla ja koneäänet kuuluu turhauttavasti sisään.
Tuo on juuri sitä "(No onhan niissä, tiedän kyllä sen)" -osuutta
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Täällä on kyllä osuttu naulan kantaan!
Vaikka en BMW:stä muuten pidä, niin kyllä ne bemun 6 ja 8 koneitten äänet saa automiehen herkäksi
Mutta, kun mennään joidenkin jenkki muskeliautojen V8 koneisiin, ne saa jo itkun silmään
Vaikka en BMW:stä muuten pidä, niin kyllä ne bemun 6 ja 8 koneitten äänet saa automiehen herkäksi
Mutta, kun mennään joidenkin jenkki muskeliautojen V8 koneisiin, ne saa jo itkun silmään
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713