http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... &start=585
tulla on kuva ja miten tollasta käytetään ???
Irroitusporan käyttö ohjeita ?
-
- "Viggen"
- Viestit: 659
- Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
- Paikkakunta: Kemiö
- Viesti:
Irroitusporan käyttö ohjeita ?
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7777
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:

No ensin porataan reikä niin että tuo takimmainen kierreosa ottaa hyvin kiinni siihen porattuun reikään, ja kun tuntuu että kieere osa puree hyvin
kiinni niin nyt ruuvataan se katkennut pultti auki sieltä reiästään.
Huom pyöritetään kokoajan vastapäivään...!!!!
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
- "Viggen"
- Viestit: 659
- Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
- Paikkakunta: Kemiö
- Viesti:
Koitat ensin saada pistepuikolla kunnon alun siihen katkenneeseen pulttiinmoonlight-tuning kirjoitti:Eli ruuvaanko ton irtonaisen holkin niin alas että se laajeenee sinne reikään ? kun se laajenee tossa ennen "terää" ? Vai vedänkö kokoajan poralla ?
ja poraat katkenneeseen ruuviin reiän niin, että tuon holkin voi kiertää sinne reikään. Sitten sen holkin voinee vielä kiristää tuota poraa aukipäin kiertämällä.
Ideana on juuri se, että se holkki laajenee hieman osuessaan tuohon poran kartioon ja samalla se puree tiukemmin kiinni.
Alat sitten kiertää tuosta holkin avainkannasta vastapäivään, jolloin se (toivottavasti) alkaa kiertää sitä reikäänsä katkennutta pinnapulttia aukipäin.
Veikkaisin, että tuo holkki kestää enemmän vääntämistä, kuin tuo terä.
Irrotusöljyä kannattaa käyttää jo esim. tunti etukäteen, että se pääsee kunnolla sinne kierteeseen.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21