Sopiva työskentelyasento löytyi jäähdyttimen irrotuksen jälkeen.

(Maski ja lamput ovat irti pienen vuoden takaisen peltikolarin jälkien korjaamiseksi.)
Sukuvika. Tuo Xantia käyttää samaa pohjalevyä, kuin Pösö 405/406. Moottorit ovat samoja PSA-konsernin XU-sarjan moottoreita. Ja moottoritilat identtisiä. Vein tuo Xantun suosiolla pajalle, kun pakosarjan ja -putken välinen tiiviste alkoi vuotaa. Asentaja veloitti vain puolen tunnin työstä...Sukellusvene kirjoitti:Itselläkin oli kiva homma. Jouduin irroittamaan Mi 16 Pösöstä pakosarjan, mikä on tuolla koneen takapuolella. Tilaa ei ole paljoa, kun kone on kallistettu taaksepäin. Yläpuolen mutterit joutuu irroittamaan kiintoavaimella, muutaman sentin liikkeellä. Alapuolen mutterit saa ainoastaan alapuolelta irti. Melkein samassa ajassa olisi irroittanut kannen ja nostanut sen pakosarjoineen ylös. Ahtaan paikan takia oli kämmenet täynnä verinaarmuja.