Fiilistelykuvia

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Lukittu
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

CC Aero kirjoitti:Aikamoinen hässäkkä tuo bemarin korisarja. Pilaa minusta muuten linjakkaan korin aika totaalisesti.
Ainakaan nuo helmat eivät kyllä sovi ollenkaan.
Toi uus coupé on kyllä todella makoisan näköinen luomus 8)
ysikolme
"Turbo"
Viestit: 292
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 22:13
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ysikolme »

carimat kirjoitti:Aito tai ei...aivan sama. Tuon korisarjan linjat miellyttää silmää 8)
Samoin minun silmää 8)
Beagle
"Turbo"
Viestit: 230
Liittynyt: Ti Elo 02, 2005 21:48
Paikkakunta: Sonkajärvi/Iisalmi

Viesti Kirjoittaja Beagle »

Tri-Lo: Juurikin tollasta ajokkia tahdoin nähdä hieman suuremmassa kuvassa. :D Oliko joskus 80-luvulla noita jossakin ihan myynnissä, vai mikä noissa oli ideana? Mainostaa Saabin 900 Turboa tietysti, vai pääsikö noilla ajamaan vaan jossakin huvipuistossa?
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Jäsen: 3124
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Beagle kirjoitti:Tri-Lo: Juurikin tollasta ajokkia tahdoin nähdä hieman suuremmassa kuvassa. :D Oliko joskus 80-luvulla noita jossakin ihan myynnissä, vai mikä noissa oli ideana? Mainostaa Saabin 900 Turboa tietysti, vai pääsikö noilla ajamaan vaan jossakin huvipuistossa?
Muut ehkä tietää paremmin..? Itse pääsin ainakin ajamaan scan-auton jossain jipossa. :)
Ässä
"Hölösuu"
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Heinä 30, 2003 07:59
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Ässä »

Huvipuistoissa yms. ja mielestäni noita toisi olla muitakin, kuin Saabeja.

Itse kakarana ajelin tuommoisella Rovaniemellä, jonne joku yrittäjä perusti lokariautoradan. Lapin Kansassa oli sitten avajaistarjouksena ilmaislippuja. Keräsin niitä kaikilta tutuilta ja kävin päivittäin ilmaiseksi ajelemassa. Lopulta yrittäjällä meni hermot, ja kielsi minulta kuponkien käyttämisen :lol:
Toivottavasti en ajanut raukkaa konkurssiin...
Ostan: 2-tahti Saab

#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989,
Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
Talladega
"Turbo"
Viestit: 240
Liittynyt: To Touko 08, 2003 18:08

Viesti Kirjoittaja Talladega »

Kuva


Tikkakosken ja Rovaniemen tolppa-DK täällä on jo esiteltykin, missä tuo on ?
9-3 Viggen #1487
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

Aiemmin mainitsemani Belgialaisen ystäväni projekti alkaa olemaan valmis.
Muutaman kuvan Hän lähetti ihmeteltäväksi. Saapa nähä millon tuoki pommi porsii 8O :?

Kuva
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

On se Hans melekonen keke 8O.
Foxbody turbo
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Ruman väriset tulpanjohdot Hansilla. Et kai omaan autoosi ole tuollaisia hankkimassa.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Eikö hansilla ole bypassia..?(nurmi-letku)
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Onneksi ei suomessa lainkuuliaiset kansalaiset vastaavia rakenna.
Onkohan edes päästöt EU normien mukaiset :roll: 8O
Voi että minulla saattaa olla enemmän paskaa pellolla kuin herrat määrää :oops:
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

Tri-Lo kirjoitti:Eikö hansilla ole bypassia..?(nurmi-letku)
Hans ei moista tarvitse, koska tahtoo ahtimen olevan terävimmillään kokoajan. Myöskään Hansin ahdin ei pienestä sakkailusta ole moksiskaan.
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kuva

btw. ja ilman jotakin ohivuotoventtiiliä ei ahdin ole kovin "terävimmillään" vaihetta vaihtaessa, edes hanssilla 8O
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Hane_81 kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:Eikö hansilla ole bypassia..?(nurmi-letku)
Hans ei moista tarvitse, koska tahtoo ahtimen olevan terävimmillään kokoajan. Myöskään Hansin ahdin ei pienestä sakkailusta ole moksiskaan.
Ahaa, kerro jaksamisia Hansille!
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

saabracing kirjoitti:
btw. ja ilman jotakin ohivuotoventtiiliä ei ahdin ole kovin "terävimmillään" vaihetta vaihtaessa, edes hanssilla 8O
Nyt tarvii perusteluja tälle...Hansin venäjällä asuva serkkukin on todennut ohivuotoventtiilin hidastavan ahtimen heräämistä pykälänvaihdossa. Tuon ohivuodon tarkoitushan on lähinnä pienentää turbon siiville tulevaa paineiskua, mitä pilleriahtimet ei tahdo kestää antautumatta ennen pitkää.
Foxbody turbo
Lukittu