Tri-Lo: Juurikin tollasta ajokkia tahdoin nähdä hieman suuremmassa kuvassa. Oliko joskus 80-luvulla noita jossakin ihan myynnissä, vai mikä noissa oli ideana? Mainostaa Saabin 900 Turboa tietysti, vai pääsikö noilla ajamaan vaan jossakin huvipuistossa?
Beagle kirjoitti:Tri-Lo: Juurikin tollasta ajokkia tahdoin nähdä hieman suuremmassa kuvassa. Oliko joskus 80-luvulla noita jossakin ihan myynnissä, vai mikä noissa oli ideana? Mainostaa Saabin 900 Turboa tietysti, vai pääsikö noilla ajamaan vaan jossakin huvipuistossa?
Muut ehkä tietää paremmin..? Itse pääsin ainakin ajamaan scan-auton jossain jipossa.
Huvipuistoissa yms. ja mielestäni noita toisi olla muitakin, kuin Saabeja.
Itse kakarana ajelin tuommoisella Rovaniemellä, jonne joku yrittäjä perusti lokariautoradan. Lapin Kansassa oli sitten avajaistarjouksena ilmaislippuja. Keräsin niitä kaikilta tutuilta ja kävin päivittäin ilmaiseksi ajelemassa. Lopulta yrittäjällä meni hermot, ja kielsi minulta kuponkien käyttämisen
Toivottavasti en ajanut raukkaa konkurssiin...
Aiemmin mainitsemani Belgialaisen ystäväni projekti alkaa olemaan valmis.
Muutaman kuvan Hän lähetti ihmeteltäväksi. Saapa nähä millon tuoki pommi porsii
Onneksi ei suomessa lainkuuliaiset kansalaiset vastaavia rakenna.
Onkohan edes päästöt EU normien mukaiset
Voi että minulla saattaa olla enemmän paskaa pellolla kuin herrat määrää
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
saabracing kirjoitti:
btw. ja ilman jotakin ohivuotoventtiiliä ei ahdin ole kovin "terävimmillään" vaihetta vaihtaessa, edes hanssilla
Nyt tarvii perusteluja tälle...Hansin venäjällä asuva serkkukin on todennut ohivuotoventtiilin hidastavan ahtimen heräämistä pykälänvaihdossa. Tuon ohivuodon tarkoitushan on lähinnä pienentää turbon siiville tulevaa paineiskua, mitä pilleriahtimet ei tahdo kestää antautumatta ennen pitkää.