Olen varmaan puurtanut kolme viikkoa tämän DVD:n kanssa, jotta saisin alkuperäiseltä videonauhalta olevan kohinan pois ääniraidasta ja laitettua DVD:seen kappalemenun, jota alkuperäisessä DVD:ssä ei ollut. Tuli varmaan käytettyä noin puolta tusinaa DVD:n luontiohjelmaa + audioeditointiohjelmaa saadakseni homman kuosiin. Loppuen lopuksi onnistuin melko hyvin ottaen huomioon alkuperäisen materiaalin laadun. Eli kun tarpeeksi yrittää, niin kyllä onnistuu
Kissin re-union keikka, jossa bändi on vielä aika kovassa vedossa.
Tullut aikoinaan jenkkien televisiosta (NTSC), josta joku on vetänyt sen DVD:lle.
Van Halen - Live in Montreal 1984 2xDVD
Joku fani on kuvannut Van Halenin parhaimman levyn 1984 -kiertueen keikan videokameralla. Melko hyvä laatu ottaen huomioon silloisen ajan videokamerat. Varmaan parhaimman laatuinen keikkataltiointi ko. kiertueelta sisältäen kaikki hitit (Jump jne.)
Mahtava kappale mahtavasta elokuvasta. Ikävä kyllä tuota ei hyllystä löydy kuin import-versiona. Pitänee tilata Suomiteksteillä jostakin, sillä kaupoissa tuota ei ole vastaan tullut. (Paitsi tuo import-versio.)
Makuasioitahan nämä, mutta itse suosin autolla ajaessa taustamusiikkina Running Wildin '80-luvun lopun & '90-luvun alun levyjä (Death or Glorystä Black Hand Inniin saakka). Sopivan nopeaa perusheviä, jossa ei ole turhia kikkailuita jotka jäisivät kuulumatta OG 900n ohjaamomelun läpi.
espell kirjoitti:Makuasioitahan nämä, mutta itse suosin autolla ajaessa taustamusiikkina Running Wildin '80-luvun lopun & '90-luvun alun levyjä (Death or Glorystä Black Hand Inniin saakka). Sopivan nopeaa perusheviä, jossa ei ole turhia kikkailuita jotka jäisivät kuulumatta OG 900n ohjaamomelun läpi.
espell kirjoitti:Makuasioitahan nämä, mutta itse suosin autolla ajaessa taustamusiikkina Running Wildin '80-luvun lopun & '90-luvun alun levyjä (Death or Glorystä Black Hand Inniin saakka). Sopivan nopeaa perusheviä, jossa ei ole turhia kikkailuita jotka jäisivät kuulumatta OG 900n ohjaamomelun läpi.
Eikö sinua häiritse tuo Judas Priest plagiointi? Laita priestiä soimaan autoon. Halfordin ääni tunkee taatusti läpi pahemmankin ohjaamon melun.
Eipä juuri. Ja eivät taida vanhat Clarionin kaiuttimet toistaa niin korkeita ääniä kuin mitä herra Halford päästelee... En kiistä Judas Priestin ansioita heavymusiikin uudistamisessa, mutta tapauksessa Running Wild vs. Judas Priest kannatan yhä ensin mainittua koska yhtyeen albumit, eritoten Pile of Skulls ja Black Hand Inn, ovat mielestäni kokonaisuuksina parempia kuin 'Priestin (ei tarvitse hypätä kappaleiden yli), ja Rolf Kasparekilla on äärimmäisen harvoin tapana harrastaa falsettilaulua yms. häiriöäänien tuottamista.
espell kirjoitti:En kiistä Judas Priestin ansioita heavymusiikin uudistamisessa, mutta tapauksessa Running Wild vs. Judas Priest kannatan yhä ensin mainittua koska yhtyeen albumit, eritoten Pile of Skulls ja Black Hand Inn, ovat mielestäni kokonaisuuksina parempia kuin 'Priestin (ei tarvitse hypätä kappaleiden yli), ja Rolf Kasparekilla on äärimmäisen harvoin tapana harrastaa falsettilaulua yms. häiriöäänien tuottamista.
Pidän molemmista bändeistä ja Black Hand Inn on varmaan yhtyeen paras levy (mulla on varmaan ne kaikki). Eräs rumpalikaverini sanoi aikanaan, että Running Wildilla on ainoastaan kaksi rumpukomppia, "laukka" ja "helikopteri". Mutta ne tuo nykyään Stratovariuksessa soittava Jörg Michael hallitsee hyvin