Tietääkö joku että mitä asetuksia web browserista pitäisi muuttaa että saisi saab.fi sivut toimimaan (vai onko mun linksys reitittimen palomuurissa joku joka estää jotakin...)
Olen kokeillut Internet optionsista muutta securityä alhaisimmaksi mahdolliseksi muttei auta. Macromedian plug in on asennettu. Kaikki muut saitit jossa tuota plugaria tarvitaan toimii. Selaimena on IE:n viimeisin versio XP:ssä. (en aio vaihtaa selainta, joten jättäkää se spekulointi pois tästä ketjusta). Uuden 9-3:n myötä olis hauska päästä ihailemaan kaikkien aikojen tyylikkäintä GM saabia, mutta saab.fi ei toimi:(
No tuota.
Jos et vaihda selainta niin kokeile edes asentaa firefoxi ja katso, että toimiiko sivu sillä.
Poistat sitten sen nopeasti, ennenkuin totut siihen.
Saisi ainakin ongelmaa haarukoitua, että onko IE:n vika vai jonkin muun.
No joo. Kun kuitenkin muut saitit toimii, niin eiköhän pärjää ilman noita saabin sivujakin. Toimimattomuus tuli jossain syksyn aikana. Firefoxia tai muutakaan en jaksa tuon vuoksi asennella. Ehkä tuo ajan kanssa selviää jos on selvitäkseen:) Vika on ilmeisesti jossakin IE:n asetuksessa tms.
Ainakin Firefoxilla näkyy hienoja Saabeja juuri äsken. No problems.
Edit:
Eipä näykynyt minullakaan IE selaimella. Siitäkin on haettu viimeisin versio, muttei käytössä, kun Firefox on parempi. Toisaalta kuka tykkää mistäkin....
Semmoisen huomasin että sivuston dns rekit ei ole ihan viimeisen päälle kunnossa, koska saab.fi osoite ei mm. toimi (A rekki puuttuu) ja FIREFOX itse korjaa tuon mitään kysymättä muotoon http://www.saab.fi ... että ....
Lisäys: Mun pikateoria on se että Sami on käyttänyt IE:ssä domainia saab.fi jonka toimivuuden eunetin pojat on nyt sössineet joskus aiemmin ja ne rippeet jota Sami saa näkyyviin tulee selaimen levyvälimuistista. Hemmetti tää alkaa vaikuttaa ihan töissäolemiselta, taidan korkata jotain....
Pikkuhiljaa kokeillessa lähtihän se toimimaan. Rekisteristä puuttui uusimman version tieto että mistä ja miten flash player löytyy joten selain ei osannut sitä käynnistää. Playerin käynnistyksen pyynnön voi tehdä sivun koodissa monella tapaa ja tää saab.fi:n tapa vissiin aiheutti sen että saatiin kunnon versioristiriita rekisterin ja asennetun flashplayerin kanssa. Toinen saitti joka ei toiminut oli playkkarin nascar08:n sivut. Netin mukaan näin käy joskus kun flash playeriin tulee päivitys. Että sen rekisterimerkinnän saisi sinne piti Flash Player uninstalloida tällä ohjelmalla: