Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362 Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50
Viesti
Kirjoittaja saapasi » To Joulu 06, 2007 12:59
ng900aero kirjoitti: Hienosti rakennettu "aero", ten points
Kiittää ja kumartaa.
Ja rakennetusta tosiaan kyse (ettei kellään ala ahdistamaan).
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi
Viesti
Kirjoittaja ng900aero » To Joulu 06, 2007 13:02
saapasi kirjoitti: ng900aero kirjoitti: Hienosti rakennettu "aero", ten points
Kiittää ja kumartaa.
Ja rakennetusta tosiaan kyse (ettei kellään ala ahdistamaan).
No mitäs väliä sillä on onko rakennettu vai ei, onhan tuossa paljon enemmän varusteita ja herkkuja kuin perusaerossa
Mikä tuo jarrusetti on?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4958 Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä
Viesti
Kirjoittaja Tuha » To Joulu 06, 2007 13:11
CSE:n kesärenkaiden vanteet pestyinä:
Salaman avustuksella kuvattuna:
Ja ilman:
Kyseessä siis samat vanteet molemmissa kuvissa, vaikka tuonnäköistä vannesarjaa tällä hetkellä löytyykin 2 kierrosta...
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362 Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50
Viesti
Kirjoittaja saapasi » To Joulu 06, 2007 13:28
Mimmi kirjoitti: saapasi kirjoitti: Mimmi kirjoitti: Koskas tulee ne dynotulokset, että uskomme ilmoittamasi 275hv/400Nm?
(enl. Maptun och BSR)
Siis ei koskaan
No mutta Mimmihän se sieltä taas tupsahti, mitäs miekkonen
Vastaukseni: "Siis nyt ja aina
"
No eikai.. Niin, tehot ilmoittaa Maptun ja BSR (kuten tuossa jo tuli ruotsiksi mainittua). Olisihan se dynolappukin ihan näppärä, jos edukkaasti saisi. Mutta minä kun en sellaista kuitenkaan mihinkään tarvitse, kuten en airon tyyppihyväksyntääkään. Autoani en muutenkaan rakenna ketään muuta varten kuin itseäni. Oma persdynoni analysoi tehot ihan sopiviksi.
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362 Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50
Viesti
Kirjoittaja saapasi » To Joulu 06, 2007 18:07
ng900aero kirjoitti: saapasi kirjoitti: ng900aero kirjoitti: Hienosti rakennettu "aero", ten points
Kiittää ja kumartaa.
Ja rakennetusta tosiaan kyse (ettei kellään ala ahdistamaan).
No mitäs väliä sillä on onko rakennettu vai ei, onhan tuossa paljon enemmän varusteita ja herkkuja kuin perusaerossa
Mikä tuo jarrusetti on?
Jarrut on EBC sportit Greenstuffeilla. Satulat ja levyjen juuri punaisessa Folitecissä. Teräspunosletkut odottavat kiinnilaittoa.
api
"Aero"
Viestit: 365 Liittynyt: Ti Loka 31, 2006 23:02
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti
Kirjoittaja api » La Joulu 08, 2007 11:49
Paljo hintaa tollasella ylävesiletkulla?
Yamaha FZ1-N -08
saapasi
"Hölösuu"
Viestit: 1362 Liittynyt: La Tammi 07, 2006 10:50
Viesti
Kirjoittaja saapasi » La Joulu 08, 2007 12:00
api kirjoitti:
Paljo hintaa tollasella ylävesiletkulla?
Teräspunos- (tai mitälie metalli) sukkaa. Jenkkilästä. Motonetistä saa myös, mutta sika kallista...n.50€.
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070 Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Viesti
Kirjoittaja nalleolut » Ma Joulu 10, 2007 11:37
saabistin poikamies boksi!!!!!!
"verhoina"
taidetta----viereen mahtunee 2008 saab seinäkalenteri---toivottavasti tulee aikanaan lehden välissä!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Hepis
"Aero"
Viestit: 487 Liittynyt: To Helmi 10, 2005 03:55
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Hepis » Ti Joulu 11, 2007 21:45
Vähän toisenlaisia fiiliksiä: noppa lähdössä viimeiselle matkalle...
NG 900S 3d 2.3i -98
JL
"Aero"
Viestit: 474 Liittynyt: Su Heinä 18, 2004 16:31
Paikkakunta: Rantasalmi
Viesti
Kirjoittaja JL » Ti Joulu 11, 2007 22:01
noooouuuu!
Eihän noppia ole lupa paalata? eihän?
No kaikistahan aina joskus aika jättää. Niin myös saabeista.
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
K900C
Matalapaineturbo
Viestit: 158 Liittynyt: To Maalis 30, 2006 07:32
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja K900C » Ke Joulu 12, 2007 08:34
Rauha Hepiksen nopalle eipä näy sitä enää Rusan Tebarilla
, mutta huomionarvoista, että tuolla romiksen pihalla näkyy reilusti uudempiakin autoja pinossa taisi olla Volle 460 ja Nissan Almera ainakin
#2884
Saabiton
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670 Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Jokke A » Ke Joulu 12, 2007 14:35
Näyttäisi sopivan aika hienosti talvipomminkin kontin päälle lintulauta:
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Saabinsti
"Hölösuu"
Viestit: 2397 Liittynyt: To Touko 13, 2004 19:47
Paikkakunta: Suomi
Viesti
Kirjoittaja Saabinsti » Ke Joulu 12, 2007 17:26
K900C kirjoitti: Rauha Hepiksen nopalle eipä näy sitä enää Rusan Tebarilla
, mutta huomionarvoista, että tuolla romiksen pihalla näkyy reilusti uudempiakin autoja pinossa taisi olla Volle 460 ja Nissan Almera ainakin
Taitaa olla purkaamo/romis.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
saapasjalkakissa
"Aero"
Viestit: 400 Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Viesti
Kirjoittaja saapasjalkakissa » To Joulu 13, 2007 09:15
Piti napata kuva äsken, vaikka ulkona on harmaata, niin jotain väriä silti. Taivas on ulkona todella kauniinvärinen ja aloitti mukavasti päivän.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507 Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jus » To Joulu 13, 2007 09:46
saapasjalkakissa kirjoitti: Taivas on ulkona todella kauniinvärinen ja aloitti mukavasti päivän.
Oho, hieno kuva
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00