Näytönohjain kysymys (NVIDIA)

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Tobbana
"Hölösuu"
Viesti:

Re: Näytönohjain kysymys (NVIDIA)

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Abitin KT7-emolevy tukee 4x AGP-kortteja, eli vaikka kortti olisi 8x, se toimii 4x-nopeudella. Itse ehdottaisin ensimmäiseksi päivittämään ajurit ja directx:n, usein directx:n reinstall auttaa jo paljon.

Hieman OT, mutta onkos lucalle tullut koskaan vastaan sanonta, köyhällä ei ole varaa halpaan? :)
Itse pulasin aikoinaan käytetyillä ja halvimmilla mahdollisilla osilla ja yöunet oli katkolla usein. Kyllästyin moiseen ja säästin väkisin rahat kunnon pc:n osiin, se kone kestikin 4 vuotta täydessä käytössä (lähes 24/7/365), nyt samainen kone on ollut liki vuoden tytöillä satunnaisessa käytössä, lähes päivittäin kuitenkin ja porskuttaa edelleen hyvin.

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
lucaf
"kukkahattu"

Re: Näytönohjain kysymys (NVIDIA)

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Tobbana kirjoitti:Abitin KT7-emolevy tukee 4x AGP-kortteja, eli vaikka kortti olisi 8x, se toimii 4x-nopeudella. Itse ehdottaisin ensimmäiseksi päivittämään ajurit ja directx:n, usein directx:n reinstall auttaa jo paljon.

Hieman OT, mutta onkos lucalle tullut koskaan vastaan sanonta, köyhällä ei ole varaa halpaan? :)
Itse pulasin aikoinaan käytetyillä ja halvimmilla mahdollisilla osilla ja yöunet oli katkolla usein. Kyllästyin moiseen ja säästin väkisin rahat kunnon pc:n osiin, se kone kestikin 4 vuotta täydessä käytössä (lähes 24/7/365), nyt samainen kone on ollut liki vuoden tytöillä satunnaisessa käytössä, lähes päivittäin kuitenkin ja porskuttaa edelleen hyvin.

-Sami
ajurit on uusimmat, mutta directx:n päivitys ei tullut mieleenkään, kiitos vinkistä kuten kiitos myös tuosta agp nopeuden tiedosta.

minulla on autoissa ja tietokoneissa joku pakkomielle käyttää vanha loppuun kunnes se on ns. toivoton tapaus. :oops:
sitäpaitsi säännöllinen kaupanteko huutonetissä on mukavaa ja virkistävää :D
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Vastaa Viestiin