Tri-Lo kirjoitti:saabracing-> Hienohan cabbe on mutta vielä hienompi kun laitat yksityiskohdatkin kuntoon, konepellin merkki,
Juuri tuo, itselle aina pistää silmään jos saapin keulamerkistä maalit raahkautunu pois.
Pieni yksityiskohta, mutta kohottaa ilmettä hurjasti
käyttöauto se on pellin merkki lähtee kun konepelti raiskataan
ja sakkoja on saatu ihan tarpeeks jo, niin saa sumarit olla hyllyssä, ja niihinkin pitäs sitten xenonit laittaa, ettei näyttäs typerältä.
On se vaan nätti cabbe
Noista sumareista. Eihän niitä oo pakko pitää päällä vaikka paikallaan oliski . Itekkin tuli laiteltua sumarit ihan vaan ulkonäön vuoksi. Piuhoja ei ole vedetty, saa nähdä tarviiko vetääkkään kun nuo sumukelit on aika vähissä.
99 GL kirjoitti:Motonetissa myytiin muuten noita Saabin konepellin merkkejä, itekkin ostin sieltä omaan ässään. Tuuninkia kun on uudenmallinen merkki keulassa nyt
Tarkoitit varmaankin "vääränmallinen", Motonetin merkissä on ylensyönyt aarnikotka.
Hmm.. ylensyöny? Mun mielestä toi on iha normi uudenmallin merkki, ja ihan alkuperänenkin kun GM:än paketissa tuli. Pitäs ihan kuva ottaa niin näätte millanen merkki se on, en tarkota siis niitä tarramerkkejä
E: Tossa ny nopeesti otettuna pari kuvaa, kuvanlaatu on aika huono kun kamera on täys paska
AP kirjoitti:Itekkin tuli laiteltua sumarit ihan vaan ulkonäön vuoksi. Piuhoja ei ole vedetty, saa nähdä tarviiko vetääkkään kun nuo sumukelit on aika vähissä.
Kaikkien autossa olevien valaisimien pitää olla toimivia.
Onkos tuo "valaisin" jos ottaa vaikka polttimon pois?
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti