Töötti toimii. Niin tuo etukoppa. Sitä kysyin myyjältä. Kuulemma osa, joka varastetaan välittömästi ja uusi maksaa vähän reilut 30 euroa. Vuosimalli on '93 ja mittarissa 19 tkm.Jusau kirjoitti:Tuosta katsastusvarusteista vielä, jonkinlainen äänimerkki pitää myös olla toimivana. Värityksestä päätellen PV taitaa olla -92 vuosimallia ja siinä oli sorsapilliä muistuttava napilla toimiva töötti. Jos se on rikki niin taitaa kelvata ihan normaali polkupyörän soittokellokin, sellainen näkyi jossain vanhan PV:n mainoksessa. Siistin näköinen peli kaikinpuolin, yksi kauneusvirhe iski silmään, tankista puuttuu 'etukoppa', joka peittää tuon edessä ammottavan aukon sarvikon alla.
Mopo
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Re: Mopo
Kävin hakee kilvet tänään tähän PV:hen...

Papereitten kanssa piti hetki venkslata, kun AKE:n kone kertoi eri omistajaa, kuin mitä luovareissa, mutta saatiin se lopulta selvitettyä. Itse katsastus oli melko yksinkertainen ja nopea prosessi. Hintaa tuolla rekisteröintikatsastukselle tuli reippaasti eli 79 euroa + rekisteröinti 15 euroa + kilpi 6 euroa = 100 euroa.

Papereitten kanssa piti hetki venkslata, kun AKE:n kone kertoi eri omistajaa, kuin mitä luovareissa, mutta saatiin se lopulta selvitettyä. Itse katsastus oli melko yksinkertainen ja nopea prosessi. Hintaa tuolla rekisteröintikatsastukselle tuli reippaasti eli 79 euroa + rekisteröinti 15 euroa + kilpi 6 euroa = 100 euroa.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
jariha kirjoitti:Hintaa tuolla rekisteröintikatsastukselle tuli reippaasti eli 79 euroa + rekisteröinti 15 euroa + kilpi 6 euroa = 100 euroa.

KTM SD
Kyllä se tuota satasen luokkaa nykyään on, kaverikin katsasti muutama vuosi sitten monkeynsä ja suunnilleen 100e maksoi.
Tänä kesänä entisöitiin pikkuveljen PV ihan alkuperäiseen loistoonsa, tuli kyllä hyvä vaikka itse sanonkin
Ensikeväänä pitäisi sekin katsastaa, kun veli saa mopokortin silloin.
Pitäis ihan kuva laittaa näytille, moni on luullu sitä ihan uudeksi mopoksi
Tänä kesänä entisöitiin pikkuveljen PV ihan alkuperäiseen loistoonsa, tuli kyllä hyvä vaikka itse sanonkin

Ensikeväänä pitäisi sekin katsastaa, kun veli saa mopokortin silloin.
Pitäis ihan kuva laittaa näytille, moni on luullu sitä ihan uudeksi mopoksi

Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11