mikä vit.....aa? avautumis topic
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic
Autoremontti meni ihan vituksi ja pyykkikone hajosi kaupan päälle. Nyt muuten vituttaa...
Noh, liikenteessä olen joskus itsekäs ja suvaitsematon, mutta muualla kukaan tuskin voi samaa sanoa. Kukaan ei ole täydellinen, en edes minä.VKe kirjoitti:MinäMinäMinäMinäMinä ja vielä kerran Minä
Hienoa ja varsin suvaitsevaista porukkaa !!

Enkä jaksa uskoa olevani ainoa, jota nuo köröttelijät joskus vituttavat.

Etkä olekaan.Centaurea kirjoitti: Noh, liikenteessä olen joskus itsekäs ja suvaitsematon, mutta muualla kukaan tuskin voi samaa sanoa. Kukaan ei ole täydellinen, en edes minä.![]()
Enkä jaksa uskoa olevani ainoa, jota nuo köröttelijät joskus vituttavat.

- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
Ilmeisesti sulla on nokialainen kun muut osiossa moista kyselet, datapiuhal ja pc-suitella saat yhteystiedot vielä talteen.Breadfan kirjoitti:Vituttaa nämä nykypuhelimet kun puhelinnumerot ja tekstiviestit tallentuu puhelimen muistiin eikä kortille. Saatana hajos näyttö luurista ja kaikki yhteystiedot puhelimessaOnneksi on varaluuri.
Varmuuskopioita ei tietenkään kannata ajoissa tehdä...

Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Ketjut löi amgneeton-ja magneeton kopat p*skaks samoin kun etummaisen rattaan alumiinisen suojan.. Saa ostaa siihenki ny osia s*na.. Ja silläki kiinan romulla kerinny ajaa ku 1100km, joista itse olen ajanut vain 600km.. voi v*ttu..
Kyllä huomaa taas tuon "laadun." En kyllä enään ikinä osta mitään kiinan vihannesta.

Kyllä huomaa taas tuon "laadun." En kyllä enään ikinä osta mitään kiinan vihannesta.

Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
no ei kyllä ihan aito japanilainenkaa tuommosta kestä, itelläni honda monkeyssä vastaavasti käyny aikoinaan
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
HTC "puhelin". Puhelimena kyllä niin syvältä, mutkan takaa ja poikittain, että sen hakkaa kaikkein halvinkin Nokialainen. Näyttöä on turha koittaa tihrustella päivänvalossa. Olisi kiva valita numeroa, mutta kun näytöstä ei näe ottaa edes näppäinlukkoa pois päältä.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Vituttaa aivan kaikki......
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
hmm. vtuttaa ens viikonloppu eniten... arkunkantoa.
et joo.. pitää kait yrittää jotain mukavaakin sitten myöhemmin järkkäillä.. et unohtuis nuo....

et joo.. pitää kait yrittää jotain mukavaakin sitten myöhemmin järkkäillä.. et unohtuis nuo....
*Saab 900 Aero vm.96 (käyttöpeli) *Saab 9000 CD 2.3i vm.91 USA (purkupommi)
Missä tollai on, nyt vituttaapaxte kirjoitti:varattu autonasentajatyttö.....![]()

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
no helvetti baarissa... varmaan ryöstän sen vielä... meen kyttään sitä vaikka töihinMacTurbo kirjoitti:Missä tollai on, nyt vituttaapaxte kirjoitti:varattu autonasentajatyttö.....![]()

aivan sopiva ois ollut vaikka satkun laittajaksi...

italianokaverin viritelmät aerossa
vasen letku kiinni mankussa... muut jossain mötikässä (jossa lukee tekstejä milano jne ) missä liitännät +sähköt..
ja niitä ruuveja......
ilmankos tuo vehje hiukan tuppas nostaan paineita....

vasen letku kiinni mankussa... muut jossain mötikässä (jossa lukee tekstejä milano jne ) missä liitännät +sähköt..
ja niitä ruuveja......