Irronnut hukkaportin tanko!! Verisuonet pullistui päässä kun luulin, että nyt saappi porsi ja lujaa.
Pelottava tunne kun auto muuttuu kesken motarikiihdytyksen turbosta vapariksi.
Onhan tuollainen roskaaminen persiistä, itsekin moiseen syyllistynyt.
Tallin takana metsikössä lojuu raktorilla sinne aikoinaan vedetyt -71 ja -77 ysiysit, toki ilman nesteitä.
Nyt noita ei oikein enää kierrätykseenkään saa, kun puusto on kasvanut
Termos kirjoitti:Tallin takana metsikössä lojuu raktorilla sinne aikoinaan vedetyt -71 ja -77 ysiysit, toki ilman nesteitä.
Nyt noita ei oikein enää kierrätykseenkään saa, kun puusto on kasvanut
Onko -71:ssä vielä tallessa puskurit(ne rosteriset)? Jos on kolhuttomat, niin haeppa talteen. Pisteosiahan noista kannattaisi keräillä, mutta hyvähän täältä on huudella kun ei näe autojen kuntoa oikeasti.
Termos kirjoitti:Tallin takana metsikössä lojuu raktorilla sinne aikoinaan vedetyt -71 ja -77 ysiysit, toki ilman nesteitä.
Nyt noita ei oikein enää kierrätykseenkään saa, kun puusto on kasvanut
Onko -71:ssä vielä tallessa puskurit(ne rosteriset)? Jos on kolhuttomat, niin haeppa talteen. Pisteosiahan noista kannattaisi keräillä, mutta hyvähän täältä on huudella kun ei näe autojen kuntoa oikeasti.
Matti
Ei siinä raadossa ole mitään ehjänä. Sitä kun on käytetty mm. pienoiskiväärin maalitauluntaustana. Kaikki metsäolosuhteissa irroitettavat alumiiniosat on aikoinaan raksittu irti ja toimitettu romunkerääjälle.
Siellä roikkuu kymmenittäin ellei sadoittain ostoilmoituksia jotka ovat joko vanhentuneita autonvaihdon takia tai sitten osat on ostettu jo kuukausia sitten tai niitä ei muutenvain tarvita.
Yritä siinä sitten kahlata kymmeniä sivuja läpi ja etsiä tarvitseeko joku jotain mitä olisi tarjolla.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Ajelimme koko perheen voimin Lempäälästä Helsinkiin, oli myytävänä 11/2000 rekisteröity 1.8-litrainen ilmastoitu farmariauto nestejousituksella, eli arvaa merkki ja malli, ajettu pikkuisen päältä 200, leimassa ja kunnossa, hinta 1900,- Tiukasta puhelinrumbasta huolimatta auto oli myyty 15min ennen kuin saavuimme paikalle
Hessu kirjoitti:Ajelimme koko perheen voimin Lempäälästä Helsinkiin, oli myytävänä 11/2000 rekisteröity 1.8-litrainen ilmastoitu farmariauto nestejousituksella, eli arvaa merkki ja malli, ajettu pikkuisen päältä 200, leimassa ja kunnossa, hinta 1900,- Tiukasta puhelinrumbasta huolimatta auto oli myyty 15min ennen kuin saavuimme paikalle
Kai ajelitte sen jälkeen myyjää koko perheen voimin?
Miks ei voi kiihdyttää KIIHDYTYSkaistalla oikeaan nopeuteen eikä jäädä siihen tupeksimaan niin että kukaan muukaan ei pääse turvallista nopeutta tielle missä kaikki muut liikkuu 30km/h nopeammin vitutti joku muukin asia mutta omaks ja muiden onneks oon sen tainnu unohtaa
saab87 kirjoitti:Miks ei voi kiihdyttää KIIHDYTYSkaistalla oikeaan nopeuteen eikä jäädä siihen tupeksimaan niin että kukaan muukaan ei pääse turvallista nopeutta tielle missä kaikki muut liikkuu 30km/h nopeammin vitutti joku muukin asia mutta omaks ja muiden onneks oon sen tainnu unohtaa
Juurikin näin. Tätä nysväämistä näkee nykyään huolestuttavan usein. Parhaassa tapauksessa sitten jäädään sinne kiihdytyskaistan päähän odottelemaan mihin rakoon ehtii menemään kun sitä vauhtia ei saanut kelattua tarpeeksi sujuvaan liittymiseen.
^ ois vissii pitäny tökätä siihe ooppeliin vähä vauhtia, isot pojat on sanonu että ooppelien päälle saa ajaa... asiasta kukkaruukkuun mutta oli kyllä rumimmat takaroiskeläpät tahi mitkä hyvänsä siinä ooppelissa n. 10cm vielä auton ulkopuolellekkin niitä riittii.. Melko tuninkihärpäkkeeltä se näytti va ei oo näköjään tae siitä että sais kelattua sen 100km/h vauhtia
saab87 kirjoitti:^ ois vissii pitäny tökätä siihe ooppeliin vähä vauhtia, isot pojat on sanonu että ooppelien päälle saa ajaa... asiasta kukkaruukkuun mutta oli kyllä rumimmat takaroiskeläpät tahi mitkä hyvänsä siinä ooppelissa n. 10cm vielä auton ulkopuolellekkin niitä riittii.. Melko tuninkihärpäkkeeltä se näytti va ei oo näköjään tae siitä että sais kelattua sen 100km/h vauhtia
Varmaan nykyisillä bensanhinnoilla yrittävät säästää kustannuksia että saisi vaikka myöhemmin isot motonetin tyyningteippaukset opeliin. Ja ensinhän on tyyningissä panostettava ulkonäköön ja vasta sitten tekniikkaan ja kulkupuoleen.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
^ilmeisesti joo.. Eilen "keskustelin" opelistin kanssa autoista niin ei tällä miehenkilöllä ollu muuta perustetta sille että "saabbi on iha paska" kun että se on ruma ja mie en edelleenkää miellä sitä riittäväks perusteeks saabin "paskuuteen" että miu puolesta saab saa olla iha nii kauan "paska" ennenku löytyy pikkusen parempia perusteluita